Asiat avoimeksi

Anonyymi-ap

Markku, onko sinulla siis oma vastaanotto jossain jonne sinulle tulee asiakkaita kertomaan ongelmistaan ja joita sitten lopuksi laskutat?

18

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain sellaista tietoa oli aiemmin ollut esillä.

• Eipä ole.
      Olen työsuhteessa, enkä pidä minkäänlaisia vastaanottoja.

• Anonyymi

Voi harmi, olisin halunnut tulla vastaanotollesi puhumaan pallomaaharhasta, josta kovasti kärsin. Minulla on luulo, että Maa on pyörivä pallo, vaikka ympäröivä todellisuus kertoo aivan muuta. Mistä tällainen vakava dissosiaatiohäiriö voi johtua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi harmi, olisin halunnut tulla vastaanotollesi puhumaan pallomaaharhasta, josta kovasti kärsin. Minulla on luulo, että Maa on pyörivä pallo, vaikka ympäröivä todellisuus kertoo aivan muuta. Mistä tällainen vakava dissosiaatiohäiriö voi johtua?

Palloharhassa eläviä on tuhansia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palloharhassa eläviä on tuhansia.

Jep, asiakkaita riittäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein ihminen kertoo enemmän sen perusteella mitä ei sano, kuin sen perusteella mitä sanoo.

Ja siitä sanomattomasta voi kyllä kuka tahansa amatöörikin päätellä että olet tosiaan mielenterveyshoidon tarpeessa.

Mutta syynä ei ole se mitä väität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein ihminen kertoo enemmän sen perusteella mitä ei sano, kuin sen perusteella mitä sanoo.

Ja siitä sanomattomasta voi kyllä kuka tahansa amatöörikin päätellä että olet tosiaan mielenterveyshoidon tarpeessa.

Mutta syynä ei ole se mitä väität.

Ettet vain nyt projisoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet vain nyt projisoi?

Voidaan koska tahansa haluat käydä hakemassa psykiatrilta lausuntoa mielenterveyden tilasta.

Oletko valmis?

• Anonyymi

Olen saanut tämän Markun tiedot ja tulen paljastamaan ne palstalla jos Markku ajaa vielä yhtään vapaamuurariagendaa ja valehtelee meille elävämme pallon päällä.

• Anonyymi

Markku kaipaa apua koska se luulee että Maa on pallo.
        Se on vaikea harha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku kaipaa apua koska se luulee että Maa on pallo.
        Se on vaikea harha.

Miksi dissaatte kanssakulkijoita, jotka sattuvat olemaan eri mieltä? Terve järki on täysin kateissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi dissaatte kanssakulkijoita, jotka sattuvat olemaan eri mieltä? Terve järki on täysin kateissa.

Pientähän tuo on. Meitä flättäreitä lyödään kuin vierasta sikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te voitte olla universumista ihan mitä mieltä tahansa, Se ei heilauta ainakaan minua mihinkään suuntaan ja mikä se maa on niin se on vähän niin kuin appelsiini muodoltaan. Tämä on omakohtainen varma tieto. Kyllä ihmettelen, jos joku on "nähnyt" maan pannarina?

• Anonyymi kirjoitti:

Te voitte olla universumista ihan mitä mieltä tahansa, Se ei heilauta ainakaan minua mihinkään suuntaan ja mikä se maa on niin se on vähän niin kuin appelsiini muodoltaan. Tämä on omakohtainen varma tieto. Kyllä ihmettelen, jos joku on "nähnyt" maan pannarina?

Ei kukaan näe Maata pannukakkuna, litteäksi sitä arvelee yhä useampi.

Tiedonhaluisille on tietoa asiaan liittyen:
        https://www.tietopiste.com

• Anonyymi

Uh mikä uhkaus. Pitäisikö tuon pelottaa jotenkin? Sinähän tuosta ongelmiin joudut, ei tämä Markku.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Ei kukaan näe Maata pannukakkuna, litteäksi sitä arvelee yhä useampi.

Tiedonhaluisille on tietoa asiaan liittyen:
        https://www.tietopiste.com

Tiedonhaluiset eivät varmasti lue mitään "tietopisteen" valheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas teitä on lyönyt, ja millä tavalla? Tehän voitte aina TODISTAA väitteenne, ja sen jälkeen kaikki uskovat vain teitä??????

• Uhkailuilla ei ole minkäänlaista vaikutusta kirjoituksiini, sillä olen kirjoittanut asiallisesti, ja välillä leikkisästi, joka ei liene suuri synti. Sille en voi mitään, jos kokee elävänsä "levyllä", joka ei tietenkään ole todellisuutta, tämänkin olen perusteellisesti selventänyt runsailla lähdeviittauksilla.

Jonkin tutkittuun tieteeseen perustuvan asian väittäminen epätodeksi, pitää aina todentaa vertaisarvioinnilla, muutoin väite on merkityksetön. Asiathan kulminoituvat siihen, ettei ymmärretä fysikkaa eikä matematiikkaa laisinkaan...

Mistä ihmeestä kumpuaa vapaamuurariagendasta kirjoittaminen?

Pitää pystyä kirjoittamaan/keskustelemaan ilman uhkailuja - uhkailija on aina hävinnyt ns. pelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3700
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1608
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1328
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1171
    5. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1031
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      170
      1021
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      78
      862
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      37
      760
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      47
      735
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      699
    Aihe