Asiat avoimeksi

Anonyymi-ap

Markku, onko sinulla siis oma vastaanotto jossain jonne sinulle tulee asiakkaita kertomaan ongelmistaan ja joita sitten lopuksi laskutat?

18

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain sellaista tietoa oli aiemmin ollut esillä.

• Eipä ole.
      Olen työsuhteessa, enkä pidä minkäänlaisia vastaanottoja.

• Anonyymi

Voi harmi, olisin halunnut tulla vastaanotollesi puhumaan pallomaaharhasta, josta kovasti kärsin. Minulla on luulo, että Maa on pyörivä pallo, vaikka ympäröivä todellisuus kertoo aivan muuta. Mistä tällainen vakava dissosiaatiohäiriö voi johtua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi harmi, olisin halunnut tulla vastaanotollesi puhumaan pallomaaharhasta, josta kovasti kärsin. Minulla on luulo, että Maa on pyörivä pallo, vaikka ympäröivä todellisuus kertoo aivan muuta. Mistä tällainen vakava dissosiaatiohäiriö voi johtua?

Palloharhassa eläviä on tuhansia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palloharhassa eläviä on tuhansia.

Jep, asiakkaita riittäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein ihminen kertoo enemmän sen perusteella mitä ei sano, kuin sen perusteella mitä sanoo.

Ja siitä sanomattomasta voi kyllä kuka tahansa amatöörikin päätellä että olet tosiaan mielenterveyshoidon tarpeessa.

Mutta syynä ei ole se mitä väität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein ihminen kertoo enemmän sen perusteella mitä ei sano, kuin sen perusteella mitä sanoo.

Ja siitä sanomattomasta voi kyllä kuka tahansa amatöörikin päätellä että olet tosiaan mielenterveyshoidon tarpeessa.

Mutta syynä ei ole se mitä väität.

Ettet vain nyt projisoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet vain nyt projisoi?

Voidaan koska tahansa haluat käydä hakemassa psykiatrilta lausuntoa mielenterveyden tilasta.

Oletko valmis?

• Anonyymi

Olen saanut tämän Markun tiedot ja tulen paljastamaan ne palstalla jos Markku ajaa vielä yhtään vapaamuurariagendaa ja valehtelee meille elävämme pallon päällä.

• Anonyymi

Markku kaipaa apua koska se luulee että Maa on pallo.
        Se on vaikea harha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku kaipaa apua koska se luulee että Maa on pallo.
        Se on vaikea harha.

Miksi dissaatte kanssakulkijoita, jotka sattuvat olemaan eri mieltä? Terve järki on täysin kateissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi dissaatte kanssakulkijoita, jotka sattuvat olemaan eri mieltä? Terve järki on täysin kateissa.

Pientähän tuo on. Meitä flättäreitä lyödään kuin vierasta sikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te voitte olla universumista ihan mitä mieltä tahansa, Se ei heilauta ainakaan minua mihinkään suuntaan ja mikä se maa on niin se on vähän niin kuin appelsiini muodoltaan. Tämä on omakohtainen varma tieto. Kyllä ihmettelen, jos joku on "nähnyt" maan pannarina?

• Anonyymi kirjoitti:

Te voitte olla universumista ihan mitä mieltä tahansa, Se ei heilauta ainakaan minua mihinkään suuntaan ja mikä se maa on niin se on vähän niin kuin appelsiini muodoltaan. Tämä on omakohtainen varma tieto. Kyllä ihmettelen, jos joku on "nähnyt" maan pannarina?

Ei kukaan näe Maata pannukakkuna, litteäksi sitä arvelee yhä useampi.

Tiedonhaluisille on tietoa asiaan liittyen:
        https://www.tietopiste.com

• Anonyymi

Uh mikä uhkaus. Pitäisikö tuon pelottaa jotenkin? Sinähän tuosta ongelmiin joudut, ei tämä Markku.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Ei kukaan näe Maata pannukakkuna, litteäksi sitä arvelee yhä useampi.

Tiedonhaluisille on tietoa asiaan liittyen:
        https://www.tietopiste.com

Tiedonhaluiset eivät varmasti lue mitään "tietopisteen" valheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas teitä on lyönyt, ja millä tavalla? Tehän voitte aina TODISTAA väitteenne, ja sen jälkeen kaikki uskovat vain teitä??????

• Uhkailuilla ei ole minkäänlaista vaikutusta kirjoituksiini, sillä olen kirjoittanut asiallisesti, ja välillä leikkisästi, joka ei liene suuri synti. Sille en voi mitään, jos kokee elävänsä "levyllä", joka ei tietenkään ole todellisuutta, tämänkin olen perusteellisesti selventänyt runsailla lähdeviittauksilla.

Jonkin tutkittuun tieteeseen perustuvan asian väittäminen epätodeksi, pitää aina todentaa vertaisarvioinnilla, muutoin väite on merkityksetön. Asiathan kulminoituvat siihen, ettei ymmärretä fysikkaa eikä matematiikkaa laisinkaan...

Mistä ihmeestä kumpuaa vapaamuurariagendasta kirjoittaminen?

Pitää pystyä kirjoittamaan/keskustelemaan ilman uhkailuja - uhkailija on aina hävinnyt ns. pelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8079
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2131
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2042
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    8. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      996
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe