Asiat avoimeksi

Anonyymi-ap

Markku, onko sinulla siis oma vastaanotto jossain jonne sinulle tulee asiakkaita kertomaan ongelmistaan ja joita sitten lopuksi laskutat?

18

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotain sellaista tietoa oli aiemmin ollut esillä.

    • Eipä ole.
      Olen työsuhteessa, enkä pidä minkäänlaisia vastaanottoja.

      • Anonyymi

        Voi harmi, olisin halunnut tulla vastaanotollesi puhumaan pallomaaharhasta, josta kovasti kärsin. Minulla on luulo, että Maa on pyörivä pallo, vaikka ympäröivä todellisuus kertoo aivan muuta. Mistä tällainen vakava dissosiaatiohäiriö voi johtua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi, olisin halunnut tulla vastaanotollesi puhumaan pallomaaharhasta, josta kovasti kärsin. Minulla on luulo, että Maa on pyörivä pallo, vaikka ympäröivä todellisuus kertoo aivan muuta. Mistä tällainen vakava dissosiaatiohäiriö voi johtua?

        Palloharhassa eläviä on tuhansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palloharhassa eläviä on tuhansia.

        Jep, asiakkaita riittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi, olisin halunnut tulla vastaanotollesi puhumaan pallomaaharhasta, josta kovasti kärsin. Minulla on luulo, että Maa on pyörivä pallo, vaikka ympäröivä todellisuus kertoo aivan muuta. Mistä tällainen vakava dissosiaatiohäiriö voi johtua?

        Usein ihminen kertoo enemmän sen perusteella mitä ei sano, kuin sen perusteella mitä sanoo.

        Ja siitä sanomattomasta voi kyllä kuka tahansa amatöörikin päätellä että olet tosiaan mielenterveyshoidon tarpeessa.

        Mutta syynä ei ole se mitä väität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ihminen kertoo enemmän sen perusteella mitä ei sano, kuin sen perusteella mitä sanoo.

        Ja siitä sanomattomasta voi kyllä kuka tahansa amatöörikin päätellä että olet tosiaan mielenterveyshoidon tarpeessa.

        Mutta syynä ei ole se mitä väität.

        Ettet vain nyt projisoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vain nyt projisoi?

        Voidaan koska tahansa haluat käydä hakemassa psykiatrilta lausuntoa mielenterveyden tilasta.

        Oletko valmis?


    • Anonyymi

      Olen saanut tämän Markun tiedot ja tulen paljastamaan ne palstalla jos Markku ajaa vielä yhtään vapaamuurariagendaa ja valehtelee meille elävämme pallon päällä.

      • Anonyymi

        Markku kaipaa apua koska se luulee että Maa on pallo.
        Se on vaikea harha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku kaipaa apua koska se luulee että Maa on pallo.
        Se on vaikea harha.

        Miksi dissaatte kanssakulkijoita, jotka sattuvat olemaan eri mieltä? Terve järki on täysin kateissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi dissaatte kanssakulkijoita, jotka sattuvat olemaan eri mieltä? Terve järki on täysin kateissa.

        Pientähän tuo on. Meitä flättäreitä lyödään kuin vierasta sikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientähän tuo on. Meitä flättäreitä lyödään kuin vierasta sikaa.

        Te voitte olla universumista ihan mitä mieltä tahansa, Se ei heilauta ainakaan minua mihinkään suuntaan ja mikä se maa on niin se on vähän niin kuin appelsiini muodoltaan. Tämä on omakohtainen varma tieto. Kyllä ihmettelen, jos joku on "nähnyt" maan pannarina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te voitte olla universumista ihan mitä mieltä tahansa, Se ei heilauta ainakaan minua mihinkään suuntaan ja mikä se maa on niin se on vähän niin kuin appelsiini muodoltaan. Tämä on omakohtainen varma tieto. Kyllä ihmettelen, jos joku on "nähnyt" maan pannarina?

        Ei kukaan näe Maata pannukakkuna, litteäksi sitä arvelee yhä useampi.

        Tiedonhaluisille on tietoa asiaan liittyen:
        https://www.tietopiste.com


      • Anonyymi

        Uh mikä uhkaus. Pitäisikö tuon pelottaa jotenkin? Sinähän tuosta ongelmiin joudut, ei tämä Markku.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Ei kukaan näe Maata pannukakkuna, litteäksi sitä arvelee yhä useampi.

        Tiedonhaluisille on tietoa asiaan liittyen:
        https://www.tietopiste.com

        Tiedonhaluiset eivät varmasti lue mitään "tietopisteen" valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientähän tuo on. Meitä flättäreitä lyödään kuin vierasta sikaa.

        Kukas teitä on lyönyt, ja millä tavalla? Tehän voitte aina TODISTAA väitteenne, ja sen jälkeen kaikki uskovat vain teitä??????


      • Uhkailuilla ei ole minkäänlaista vaikutusta kirjoituksiini, sillä olen kirjoittanut asiallisesti, ja välillä leikkisästi, joka ei liene suuri synti. Sille en voi mitään, jos kokee elävänsä "levyllä", joka ei tietenkään ole todellisuutta, tämänkin olen perusteellisesti selventänyt runsailla lähdeviittauksilla.

        Jonkin tutkittuun tieteeseen perustuvan asian väittäminen epätodeksi, pitää aina todentaa vertaisarvioinnilla, muutoin väite on merkityksetön. Asiathan kulminoituvat siihen, ettei ymmärretä fysikkaa eikä matematiikkaa laisinkaan...

        Mistä ihmeestä kumpuaa vapaamuurariagendasta kirjoittaminen?

        Pitää pystyä kirjoittamaan/keskustelemaan ilman uhkailuja - uhkailija on aina hävinnyt ns. pelin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe