Parkkipate oli suuressa viisaudessaan sitä mieltä, että mies, joka oli Ilmajoella, oli pysäköinyt auton Seinäjoella.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/31f88e93-7181-4f70-a6a6-ad802682ca9d
Vaasan hovioikeus oli asiasta eri mieltä. Jossain vaiheessa Paten kannattaisi ottaa järki käteen tuossa pelleilyssään, mutta ei se taida pystyä siihen.
Paten uusin tappio
9
154
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä muuta voi odottaa, Pateksi päädytään työkkärin tai äidin pakottamana :D
- Anonyymi
Ja kun katsoo, minkä tasoista juttua patet tänne kirjoittaa, niin tietää, että aines on sieltä laarin pohjalta kaavittua. Tosin tuo UUSIN rekrytointi on tahattoman koominen 😀
- Anonyymi
Hehehe Kimmo itse varoittaa ettei kannata käräjöidä😁 Pate voittaa kuitenkin oikeustaistot 90-prosenttisesti😎
- Anonyymi
Nostetaan ylös muistuttamaan, miten Paten kävi viimeisimmässä yritelmässä.
- Anonyymi
'Pitää olla hyvät perustelut ja näytöt. Ei kannata lähteä yrittämään, jos onkin itse ajanut ja vain väittää, ettei ole, Kimmo neuvoo.' 😃
Harvinainen poikkeustapaus 😆 Suurimman osan pate voittaa 😅 Eli yli 90% 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
'Pitää olla hyvät perustelut ja näytöt. Ei kannata lähteä yrittämään, jos onkin itse ajanut ja vain väittää, ettei ole, Kimmo neuvoo.' 😃
Harvinainen poikkeustapaus 😆 Suurimman osan pate voittaa 😅 Eli yli 90% 😁Toivottavasti et itse usko omia juttujasi.
Kommentoin vain siksi, ettei tämä hautaudu tuon maanisen Paten houreiden alle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et itse usko omia juttujasi.
Kommentoin vain siksi, ettei tämä hautaudu tuon maanisen Paten houreiden alle.Heheheh 😆 Pate on tullut jäädäkseen. Meillä on aikaa sopeutua muuttuvaan oikeuskäytäntöön😙 Nyt jo vpittoprosentti on yli 90😎 Taistelu hävittiin mutta sota voitetaan 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et itse usko omia juttujasi.
Kommentoin vain siksi, ettei tämä hautaudu tuon maanisen Paten houreiden alle.Hehe 😆 Lakialoitteet patea vastaan hylätty 🤣 Ottaako kupoliin 😂
- Anonyymi
Hehe kohta taas parkkiluikero taas postaa artikkelinsa tänne 😆
Hölmöläiset saa iltalehdestä kuvan, että pate häviäisi aina vaikka voittaa 9/10 kertaa 😅 Ahneet iltapäivälehdet rahastaa otsikoilla ja levittää disinformaatiota 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849