Pikkurouva

Anonyymi-ap

Pikkurouvalta kiihottavaa tarinaa, mutta edelliseen ei onnistu ainakaan minulta enää kommentointi. Sataisiko lisää kertomusta aikuisviihdeliikkeen- ja sen älkeisistä tapahtumista. Kovasti kiinnostaa miten onnistui liikkeestä poistuminen tuo mekko päällä.

170

14383

1Äänestä

    Vastaukset

    • Anonyymi

      😌 Kyllä olisi kiva kuulla jatkosta. Pöksyt kostuvat lukiessani aiempia vaiheita. 💞

      • Anonyymi

        Kyllä ne kostuvat kun tuun sua hyväilemään
        Vanha pervo


      • Anonyymi

        Hyviä kertomuksia on myös panemua.net treffien tarinablogissa


    • Anonyymi

      Olin orgasmin jälkeen kuin huumattuna. Jättikalu edelleen pysäytettynä syvällä pimpissäni nojasin kasvoillani alustaan ja tasailin hengitystäni.

      Myyjät, naapurini ja asiakaslauma keskusteli ympärilläni minusta, panokoneesta ja orgasmistani, sekä muodoistani kuin minua ei olisi ollutkaan ja jatkoivat kuvaamistani.

      Vähitellen kohottauduin ja myyjärouva avusti minut ylös kysyen kantavatko jalkani varmasti tuollaisen orgasmin jälkeen. Jalkani tosiaan tärisivät ja olo oli melkoisen voipunut. Myyjä ohjasi minut uudelleen tiskin taakse wc tiloihin.
      Minulla oli edelleen vain korkokengät jalassa ja liikkuminen oli huteraa. Ihana pylly ja aukkopöksyt kuulin toisen rouvan sanovan.

      Minusta, esityksestäni ja kuvaamisistani juteltiin edelleen ja kuulin viimeksi tulleelle selitettävän, että olin tosiaan asiakas. Siistiydyin, riisuin kostuneet pöksynarut pois ja pyysin tuomaan vaatekassini, mutta miesmyyjä toi minulle tuon minulta riisutun hepenen edelleen mittaillen julkeasti vartaloani ylhäältä alas. Nappasin mekon häneltä ja vedin sen kiireesti päälleni ja siirryin tiskin ääreen. Sujautin riisumani narupöksyt tavarakassiin ja huomasin, että tuo väriä vaihtava iso sauva koteloineen oli laitettu myös kassiin, mutta en jaksanut ruveta kinaamaan, vaan halusin päästä pois liikkeestä.

      Maksoin ostokseni, satasia meni, otin tavarakassini ja poistuin liikkeestä niin vauhdikkaasti, etten muistanut, ettei minulla ole pöksyjä jalassa ja ylläni oleva asu oli vähintäänkin julkea kadulle. Kävelin korkokengät kopisten kohti autoa luullen, että miehet tulevat heti perässäni. Jouduin kuitenkin odottamaan miehiä pysäköidyn auton luona hyvän aikaa ja ohikulkijat loivat minuun kyllä enemmän ja vähemmän paheksuvia silmäyksiä.

      Yksi pariskunta ehti kulkea ohitseni kolme kertaa ja minua jo vähän ärytti heidän uteliaisuutensa ja naisen paheksuva uteliaat silmäillyt. Hänen ilmeestään näki miksi minut luokiteltiin.

      Ärsyynnyin sen verran että heidän kulkiessa kolmannen kerran ohitseni annoin mekon helman surutta nousta ja saivat nähdä edestä ja takaa, ettei pöksyjä todellakaan ole.

      Lopulta mieskolmikko tuli ja siirtyessäni autoon miesten kanssa näin naisen ilmeistä kunnolla mitä minusta ajateltiin.

    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitat. 🌹
      Melkoinen kokemus. Kostutti täälläkin.🥰

    • Anonyymi

      Minäpä sain lukiessani aamuerektion. Jatkoa please!

    • Anonyymi

      Taitaa pikkurouva päästä jatkossa maksulliseksi pantavaksi. Kirjoita pian jatkoa.

    • Anonyymi

      Kiihottavaa. Lisää kiitos. 💞

    • Anonyymi

      Olet kova. En uskaltaisi, vaikka kiihottais.❤️👍

    • Anonyymi

      Melkoinen näytös!🥰

    • Anonyymi

      Pikkurouva jättää jännärin aina kiihottavaan kohtaan. Lukijat odottavat innkkaina Pikkurouvan uusia kokemuksia.

      Pidetään peukkuja, että Pikkurouvalla kokemukset lisääntyvät.

    • Anonyymi

      Pikkurouva jatkaa jo tarinaa miten jouduit antamaan maksullisena.

    • Anonyymi

      50 oli tuosta pimpasta ihan liian vähän. Eikö naapurilla nyt mutään arvostelukykyä ole?😁

    • Anonyymi

      Lue myös tuo kertomus jonka otsikko on yllätys yllätys

    • Anonyymi

      Mites pikkurouva, joko ois toipunut maksullisena olosta.

      • Anonyymi

        Idiootti. Vaihda vaippasi, tai pyydä äitiä avuksi ellet itse osaa.


      • Anonyymi

        Tällä pikkupojulla on kauhea tarve laukoa suuret viisautensa joka saitilla.


    • Anonyymi

      Missä pikkurouva piileksii?

    • Anonyymi

      Tää on metkaa kun valvonta on poistanut noita pikkupoikien buahaa silliviiva kommentteja, niin vastaukset niihin jäävät hölmösti roikkumaan näille saiteille irrallisina. Voisivat samalla poistaa nekin.

      Mutta pikkurouva vois jo palailla kirjoituksen pariin kertomaan miten joutui antamaan.

      • Anonyymi

        Miksei valvonta poista näitä seksiteatteri/chattimainoksia täältä ??? Nehän on sääntöjen vastaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei valvonta poista näitä seksiteatteri/chattimainoksia täältä ??? Nehän on sääntöjen vastaisia.

        Ei poista niin. Olen ainakin satoja kertoja ilmoittanut niistä. Lisäksi olen ehdottanut, että ne poistettaisiin jo ennen kuin ne ehtivät palstalle. Eivät ehdotukset ole tepsineet. Olen (eläköityneenä tiejenkäsittelyn ammattilaisena) jopa kertonut, minkälaisen ohjelmanpätkän voi tehdä, jolla viesti tarkastetaan enen kirjausta palstalle. Ei tehoa.

        Oletan, että tuon häirikön tuoma prosvisio on niin suuri, että sen turvin eivät sääntöjen rikkomukset ole haitaksi Suomi24:lle. Siispä roskaviestintä jatkuu ikuisuuksiin ja tekee koko keskustelusta tunkiolla seikkailun.


    • Anonyymi

      Istuin autossa melkoisen voipuneena ja häpeästä punaisena miesten naureskellessa ja vertaillessa minusta otettuja kuvia. Osa näytettiin myös minulle, vaikka sanoin etten halua niitä nähdä.

      Naapurini työnsi kännykkänsä eteeni ja kehotti nyt vain katselemaan kuinka innokkaan kuumana käyn seksikaupassa ja kuinka innokkaasti esittelen tissejäni ja persettäni ventovieraille.

      Kuvanauhalta näin keikistelyni ja panokoneessa oloni ja sen kuinka katselijat kuvasivat inokkaansa puuhiani ja varsinkin tuo naiskaksikko tuntui olevan innokkaimpia kuvaajia ja kommentoijia. Heidän puheensa kuului hyvin puhelimesta kuvanauhan pyöriessä.

      Sait nuo toisetkin asiakasmuijat kuumiksi. Jäivät korsettikaupoille kun poistuit vauhdilla. Naureskeli naapurini. Siinä saa ukkosa illalla kovaa ja kiimaista kyytiä, kun pistävät sinusta otetut kuvat ja kuvanauhat tv ruuduille pyörimään ja naivat samalla.

      Kävihän se myyjänainenkin aika kuumana jatkoi kuski. Olis varmaan imenyt jos olis älynnyt pyytää. Joo hyvin oli innokkaasti mukana kun vähän vihjailit makutuomarina olosta ja panokoneesta nauroi vierelläni istunut. Eivätkä varmasti tajunneet, että olimme samaa porukkaa, polstuihan tamma reilusti edeltämme.

      Noo hyvä ettei myyjä imenyt, jää tälle pikkutammalle enemmän imettävää, naureskeli naapurini.

      Eikös poiketa satamassa kahvilla, saa pikkutammakin vähän ulkoiluttaa uutta mekkoaan. Eikä mennä, ehdin huokaista, kun kuljettaja jo kääntyi ja niin mielipiteistäni välittämättä menimme satamaan. Jätä auto tuohon parkkiin, ei mennä ihan rantaan, että saadaan rauhassa katsella kun tamma kirmaa laitumelle mekossaan, saa ohikulkijatkin vähän katseltavaa. Joo ja kuvattavaa.

      Nousin autosta kadulle pälyillen ja mekon helmaa alemmas kiskoen. Sää oli nätti ja ihmisiä oli satamassa liikkeellä runsaasti. Tiesin, ettei asuni ollut sopiva mihinkään julkiseen paikkaan.

      Miesten komenteluista huolimatta yritin pitää huolen siitä, ettei mekon helma päässyt nousemaan kävellessä lanteille, vaan kiskoin sitä aina muutaman askeleen jälkeen alemmas. Sivuilla olevat narupunokset paljastivat kyllä muutenkin, ettei mitään alusasuja ole ja sivusta rintojakin näkyi ihan liikaa.

      • Kiihoittavaa on


    • Anonyymi

      ❤️😁😁

    • Anonyymi

      Ihanan kuuma, jatkoa pian 🚀

    • Anonyymi

      Alkoi kuumottaa tarinasi. Mukava olisi kuulla pian, mihin kaikkeen vielä joudutkaan.🌹

    • Anonyymi

      Kovaa kyytiä pikkurouvalle luvassa, kun miehiäkin kiihotettu noin pitkään.

      • Anonyymi

        Joo olis kiva tietää miltä tuntui kävellä kahville, kun tiesi miesporukan odottavan kalut kankeina hetkeä päästä naimaan ja imettämään kalujaan, tietäen ettei auta muu kuin totella ja antaa kiltisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olis kiva tietää miltä tuntui kävellä kahville, kun tiesi miesporukan odottavan kalut kankeina hetkeä päästä naimaan ja imettämään kalujaan, tietäen ettei auta muu kuin totella ja antaa kiltisti.

        No varmasti siinä on ainaski torttu ollut kokoajan litimärkänä kiimasta.


    • Anonyymi

      Saatasko jo jatkoa.

    • Anonyymi

      Kahvilan terassilla oli hankala istua tuolilla koska mekon helma oli niin lyhyt, ettei se ulottunut, tai pysynyt pepun alla ja vähänkin liikahtaessa oli edestä helma liian ylhäällä.

      Miehet vielä istuttivat minut niin, että olin kuin näytteillä. Onneksi sentään yksi miehistä haki kahvit pöytään, ettei minun tarvinnut siinä asussa tarjotinta kantaa. Naapurini tosin nurisi, että kahvitarjoilut kuuluvat tälle pikkurouvalle.

      Nämä kaksi minulle entuudestaan vierasta miestä alkoivat olla malttamattomia ja sanoivat suoraan, että koska naisesta on jo maksettu, niin nyt on jo päästävä naimaan. Samalla he mittailivat katseellaan minua ja vartaloani ihan reilusti. Naapurini vain naureskeli ja sanoi, ettei hätäillä maistuu sitten makeammalle, kun tämä misu on saatu kunnolla kiihotettua kiimaan ja estot karkotettua ja hyväili samalla kaikkien nähden rintojani. Harvoin näkee näin koppavan pystyä tissejä kuten seksikaupassa jo näitte.

      Toiset nyökyttelivät minun punastellessa. Miehet olivat uteliaita mikä diili meillä naapurin kanssa oli.
      Hän naureskeli, ettei sen kummempaa diiliä, kuin pelko kiinnijäämisestä ja että hän oli onnistunut nappaamaan minusta muutamia eroottisia kuvia ja uhatessaan näyttää niitä miehelle, iso herra johtajalle on tämä hienostorouva joutunut suostumaan yhteen sun toiseen asiaan ja rouvasta on paljon julkeita eroottisia kuvia, joita ei halua miehensä näkevän ja nyt sitten tottelee kiltisti mitä käsketään.

      Miehet kiinnostuivat heti kyselemään enemmän.
      Imeekö hyvin, antaako naida joka reikään ja useampaa yhtä aikaa. Naapuri vain naureskeli ja sanoi, että näittehän mainoskuvat ja filmin. Laatu on taattu. Tämä pikkutamna tekee mitä käsketään. Jos käsken tässä imemään niin imee.
      Henkäisin, että ei sentään tässä. No jos ei nyt kuitenkaan tässä sanoi naapuri kuin valtaansa painottaen , mutta levitäpä siinä jalkasi niin nähdään auringossa vittusi.

      Minun ei auttanut kuin totella. Miesten tuijottaessa hivutin yhteenpuristetut reiteni hitaasti erilleen paljastaen näkymät jalkoväliin.
      Noin, ihan reilusti vaan levälleen komensi naapuri. Mutta kaikki näkee vastustelin.
      Entä sitten, saavathan ihastella oli tyly vastaus.
      Vähitellen jalkani erkanivat leveämmälle ja taas oli kännykkä esillä ja miehet nappasivat minusta kuvia.

      Nyt kyllä lähdetään jo naimaan kiirehti toinen miehistä ja kohottauduin nopeasti ja taisin näyttää innokkaalta, vaikka tarkoitus oli vain päästä pois kahvilasta kiusallisesta tilanteesta ihmisten tuijottelun kohteena. Helmaa kokoajan alas kiskoen kävelimme takaisin autolle.

      Nyt mennään mökille, siellä jo odotellaan sanoi naapuri. Siellä on muitakin kysyi kuskina ollut.
      On vastasi naapuri. Tästä tammasta riittää kyllä useammalle. Taas minua vietiin ja määrältiin minulta mitään kysymättä.

      • Jotenkin kiihoitttaa tuo kuvaus juttu. Tosin peruukki ja elokuvatason meikkaus pelasti.


    • Anonyymi

      No nis lähestyy lähestyy kun hienostorouva jakaa persettään kuuliaisesti.

      • Anonyymi

        Minusta on väärin, että Pikkurouva ei saa minkäänlaista korvausta, kun häntä naidaan. Kyllä hänelle kuuluisi merkittävä summa miesten maksamasta summasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on väärin, että Pikkurouva ei saa minkäänlaista korvausta, kun häntä naidaan. Kyllä hänelle kuuluisi merkittävä summa miesten maksamasta summasta..

        Ääh mitään rahoja hienostomuijalle, onhan ukolla rahaa, riittää kun jakaa tavaraansa kuuliaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh mitään rahoja hienostomuijalle, onhan ukolla rahaa, riittää kun jakaa tavaraansa kuuliaisesti.

        Samaa mieltä saakoon hienostorouva vaan kyllikseen. Nii nihän tuosta joskus väkisin jää ja veikkaan että lähtö tulee. No onhan sitten kokemusta tienaamiseen jalkovälillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh mitään rahoja hienostomuijalle, onhan ukolla rahaa, riittää kun jakaa tavaraansa kuuliaisesti.

        Niinpä niin. Kyse on periaatteesta, että se joka työn tekee, on oikeutettu saamaan siitä korvauksen. Siihen ei vaikuta hänen sidosryhmiensä varallisuus. Toisekseen naapuri ei kaikesta päätellen ole persaukinen, joten hänen varallisuutensa lisäys toisen tekemästä työstä on kohtuutonta. Kyllä hänelle pitäisi riittää, että saa itse naida Pikkurouvaa ja naittaa häntä toisille miehille niin kuin haluaa. Tilanteiden järjestelystä saa periä kohtuullisen korvauksen, koska siitä aiheutuu kuluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Kyse on periaatteesta, että se joka työn tekee, on oikeutettu saamaan siitä korvauksen. Siihen ei vaikuta hänen sidosryhmiensä varallisuus. Toisekseen naapuri ei kaikesta päätellen ole persaukinen, joten hänen varallisuutensa lisäys toisen tekemästä työstä on kohtuutonta. Kyllä hänelle pitäisi riittää, että saa itse naida Pikkurouvaa ja naittaa häntä toisille miehille niin kuin haluaa. Tilanteiden järjestelystä saa periä kohtuullisen korvauksen, koska siitä aiheutuu kuluja.

        Eiköhän tuo maksullisuus ja niinkin halpa hinta, kuin tuo 50 €, olekin vain pikkurouvan härnäämistä, alistamista ja kiihottamista. Kyse ei varmaan ole kenenkään rikastumisesta.

        Hän tietää olevansa naapurinsa kaupittelema ja on joutunut jopa itse valitsemaan nuo kaupittelukuvansa ja filminauhan ja hintansa olevan vain tuon 50 egee ukkoa kohden.

        Siinä on naapuri osoittanut kuka nyt määrää ja mikä on hienostorouvan paikka kuuliaisena ja mikä on tämän pillun, suun ja peseen hinta ilman, että rouvalla on mitään sanomista asiassa. Naapuri purkaa kateuttaan ja kaunojaan naapureitaan kohtaan tilaisuuden satuaan pistämällä hienostorouvan jakamaan persettään.

        Ainakin minä tulkitsen asia näin. Mielenkiinnolla odotan jatkoa monelleko rouva on myyty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo maksullisuus ja niinkin halpa hinta, kuin tuo 50 €, olekin vain pikkurouvan härnäämistä, alistamista ja kiihottamista. Kyse ei varmaan ole kenenkään rikastumisesta.

        Hän tietää olevansa naapurinsa kaupittelema ja on joutunut jopa itse valitsemaan nuo kaupittelukuvansa ja filminauhan ja hintansa olevan vain tuon 50 egee ukkoa kohden.

        Siinä on naapuri osoittanut kuka nyt määrää ja mikä on hienostorouvan paikka kuuliaisena ja mikä on tämän pillun, suun ja peseen hinta ilman, että rouvalla on mitään sanomista asiassa. Naapuri purkaa kateuttaan ja kaunojaan naapureitaan kohtaan tilaisuuden satuaan pistämällä hienostorouvan jakamaan persettään.

        Ainakin minä tulkitsen asia näin. Mielenkiinnolla odotan jatkoa monelleko rouva on myyty.

        Hyvä pohdiskelu, ole pitkälti samaa mieltä. Naapuri osaa taktikoida hyvin ja nauttii naapurin hienostorouvan alistamisesta ja saa tietysti itsekin tiukkaa edustuspillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pohdiskelu, ole pitkälti samaa mieltä. Naapuri osaa taktikoida hyvin ja nauttii naapurin hienostorouvan alistamisesta ja saa tietysti itsekin tiukkaa edustuspillua.

        Alistaminen ja väkivalta on asioiat, jotka minun seksin toteuttamiseen eivät kuulu. Siksi esitin, että tulot ja menot jaetaan työntekijän ja asioitten järjestäjän kesken. Eräänlaista tasa-arvoa siis.


    • Anonyymi

      Huh, mitä kiusaamista. Kostuin jo ajatuksesta, millaista kyytiä saatkaan.❤️

      • Anonyymi

        Haluaisitko samanlaista kyytiä Sinäkin saada😛


    • Anonyymi

      Kyllä nuo tapahtumat kiihottavat. Itsellä ei ole mitään tuollaisia kokemuksia, mutta.......

      Omat kiihottavimmat kokemukset ovat mieheni ottamat alastonkuvat, joista hän on laittanut muutaman kuvan omakuva.org sivustolle. Oli tosi kiihottavaa nähdä omat kuvansa siellä esillä ja kommentoinnit niissä.

      • Anonyymi

        Samoin meillä mies tykkää kuvata minua. Aluksi hän kuvaili minua alastomana salaa ja suututtikin, mutta sitten vähitellen huomasin, että toisen jatkuva mieleniinto kuvata minua alkoikin tuntua kiihottavalle ja juuri ajatus, että joku näkee kuvia.
        Niin nyt ei ole käynyt, mutta jo miehelle ja kameralle poseeratessani panee mielikuvituksen liikkeelle.


    • Anonyymi

      Onhan hurjaa touhua. Voipi olla vaikea kävellä, kun palaat mökiltä. Minulla tuntui alapäässä viikon, kun pelkästään kaksi kaveria panivat minua viime kesänä viikonlopun mökillä. Onnea matkaan.👍🥰

    • Anonyymi

      Pikkurouva! Jatkoa tarinaan kaivataan jo .

    • Anonyymi

      Kuumottava tarina.❤️Kuinka tuo jatkuu?

    • Anonyymi

      Mites pikkurouva. Joko saatais mökkikokemukset? Kiinnostais kovin tietää monelleko jouduit antamaan.

      • Anonyymi

        Minäkin odotan.


    • Voisiko tuosta Pikkurouvan miehestä tehdä spin-off sarjan.
      Kaveri pääsee kärryille rouvansa harrastuksesta ja päätyy ohjailemaan vaimonsa kokemuksia ja käyttöä.

    • Anonyymi

      Kyllä olis Pikkurouvan nyt uutena vuotena kertoa tarinoille jatkoa.

    • Anonyymi

      Istuin takapenkillä toisen vieraan miehen kanssa, eikä hän tahtonut pitää näppejään erossa, vaikka etupenkillä istuva naapurini kehotti malttamaan. Mies hiveli ja puristeli rintojani estelyistäni huolimatta ja pian hänellä olikin paksu seisova kalu esillä paljaana.

      Mies tarttui murahtaen voimakkaalla otteella niskastani ja painoi pääni syliinsä poskeni kaluaan vasten ja komensi imemään puserrellen paremminkin kourien toisella kädellä rintojani.

      Hän heilutti vahvalla niskaotteella päätäni ja seisovan kalun pää tökki otsaani, nenääni ja suutani ja vaikka yritin puristaa huuliani kiinni jouduin haukkomaan henkeä ja samalla kalu liukui suuhuni. Kuulin miehen kysyvän: Ottaako tämä huora mällit suuhun ja nielee.

      Ottaa ottaa, anna mennä vaan kun et malttanut odottaa nauroi naapurini. Huora, korviani kuumotti. Kukaan ei ole aiemmin nimitellyt minua huoraksi. Mies painoi päätäni syvemmälle ja tunsin kalun paksun nupin tökkivän kieltäni ja kitalakeani.

      Nyt huora näytät taitosi ja imet kunnolla, johan tässä on moneen kertaan turhaan seisotettu pelehtimistäsi katsottaessa murahteli mies kalun liukuessa syvemmälle suuhuni. Alahan tienata viisikymppistä.

      Aloin vaistomaisesti tunnustella kielellä kalun päätä ja imeä saadakseenni kalun välillä vain huulilleni ja paremmin ilmaa.

      Asentoni oli hankala, turvavyö painoi pahasti ja sain hapuiltua sen lukon auki ja pian huomasin olevani polvillani auton penkillä kalu suustani takamus koholla. Tunsin käden hivelevän takamustani ja mekon helma vedettiin selvästi vyötärölle. Kuulin naapurini sanovan: aja keskikaistaa, tässä tulee useammat liikennevalot, joihin joudutaan pysähtelemään. Vierelle tulee autoja, saavat ihailla tätä pinkutamman paljasta persettä. Näkyy hyvin tuossa asennossa lutkuttaessaan perä pystyssä.

      Samalla tunsinkin jo auton hidastavan ja yritin kyyristyä alemmas, mutta samassa läjähti takamukselleni voimakas kämmenen läjähdys. Perse pystyyn, kuului komento ja vielä uusi kihelmöivä läjäys tuntui takamuksellani.
      Kohottauduin kunnolla polvien varaan ja suuni ollessa miehen kalun ympärillä tiesin tarjoavani auton ikkunasta riettaat näkymät takamukseeni.

      Auto pysähtyi. Liuuta hieman eteenpäin, että kuski vieressä huomaa. Auto nytkähti hieman eteenpäin. Hyvä nyt huomasi. Näyttää äijä innostuvan ja muija vieressä. Saa nähdä koska muija huomaa mitä mies katsoo. Kuulin miesten naureskelevan. Heiluta vähän perää. Hyvä kohta muijakin huomaa. Ollaan ensimmäisinä päästään noihin seuraaviinkin valoihin seisomaan. Tässä ei pelaa lainkaan vihreä aalto ja jos kääntyvät vasemmalle, niin ovat seuraavissakin vielä rinnalla hyvän aikaa selitti kuski.

      Auto lähti liikkeelle ja kokoajan imettäjäni piti minua niskasta kiinni rytmittäen kädellään imemistä painaen suuni välillä tyveä myöden kalunsa ympärille. Osaa tää huora lutkuttaa tosi hyvin, tykkää siitä murisi mies.

      Auto hidasti uudelleen. Aja taas hieman naapurista ohi noin nyt on perse kuskin nähtävissä. Nyt muija myös huomasi. Kato muijahan tulee katsomaan melkein miehensä syliin. Olis kiva kuulla mitä puhutaan.

      Miesten rivot puheet ja tilanteeni kalu syvällä suussani ja pystyssä nähtävillä oleva paljas pyllyni saivat aikaan voimakkaan kiihotuksen tunteen ja kun naapurini komensi minua levittämään jalkojani en enää vastustellut vaan siirsin kiltisti polviani niin levälleen kuin ne penkillä onnistui.

      Kato muijan silmät melkein pullistuu kun katselee näkymiä. Auto lähti hitaasti liikkeelle. Tulevat myös vasemmalle. Nyt seis hyvä. Saavat itse pysähtyä sopivasti. Katso tulevat melkein kylkeen kiinni ja ihan takaikkunan kohdalle. Haluavat nähdä kunnolla pikkutamman perseen.

      Näytetääs vähän lisää nostappas tamma oikea jalkasi tänne selkänojan reunalle nopeasti nyt. Saavat ihailla paremmin aukinaista vittuasi.
      Nilkkaani tartuttiin samalla ja siirsin painoani tottelevaisesti vasemman polven varaan ja kohotin jalkaani ja se vedettiin korkealle sivulle etupenkin selkänojan päälle niskatukea vasten.

      No niin nyt on perse ja apponainen vittu kunnolla näyttelyssä. Katso kun tuijottavat ja muijan suu käy. Olin jo niin kuumana, etten osannut edes hävetä ja imin suussani olevaa kalua voimakkaasti ja samalla kalu alkoi sykkiä ja nytkähdellä purkautuen suuhuni ja nieluuni. Niele niele kaikki ähki mies ja puristi niskaani entistä voimakkaammin.

      Naapuri tuntui nauttivan tilanteestani ja kuvaili toisille näkymiä. Kyllä näkyy, että vittu on märkänä ja hyvin levällään. Katsopa muijalla on känny kädessä, napsii kuvia.
      Samalla auto lähti liikkeelle ja aioin laskea jalkani penkille, mutta naapuri piti edelleen jalastani kiinni ja sanoi, että ajavat vierellä. Annetaan nyt vielä katsella kunnolla ja kuvata vittuasi jospa tuo muijakin innostuu ja antaa kotona äijälleen.

      Nyt mennään mökille sanoi kuski, panettaa niin pirust ja samalla auton nopeus kohosi selvästi. Pääsin kohottautumaan. Naapuri tapitti silmiini ja kysyi pidinkö kun sait esitellä perääsi imiessäsi, ainakin kiihotut kovasti. Se näkyi levitetystä vitustasi.

      • Toi auto juttu kiihoittaa kieltämättä. Imiessä on tavallaan suojassa. Peppu taasen julkista tavaraa.


    • Anonyymi

      Ihanan rietas pikkurouva. Alkaa selvästi löytää itsensä ja kätkössä olleet seksuaaliset halunsa.
      Pöksyni kastuvat lukiessani mite. häntä ohjaillaan nautintoja kohti.

      • Anonyymi

        Haluatko tehdä saman sinä siellä kun niin oot ihastunut😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko tehdä saman sinä siellä kun niin oot ihastunut😉

        Uuh, no en kyllä uskaltaisi. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh, no en kyllä uskaltaisi. 😌

        Mielesi tekis kuitenkin hieman hyväilyä


    • Anonyymi

      Kostuttavaa❤️

      • Anonyymi

        Olisitko mielellään hänen asemassa


    • Anonyymi

      Ajatuksena kyllä kiihottavaa ja pöksyjä kostuttavaa, mutta joutua noin julkeasti toisten määrättäväksi ja käytettäväksi.
      Naapurin äijä on kyllä täysin häpeämätön ja nauttii kun saa toisen tottelemaan kiltisti ja saa vielä toisen kiihotettua niin noilla häpeämättömillä määräyksillä, että pikkurouvaltanin katoaa kontrolli ja estot.

      Olihan tuo autossakin esiintyminen vieressä olevalle pariskunnalle ja jalkojen levitys jo melkoisen roisia ja vielä samalla kalu suussa.

      • Anonyymi

        Haaveissa moni nainen kokisi saman jos ei kasvoja näkisi kukaan vai miten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveissa moni nainen kokisi saman jos ei kasvoja näkisi kukaan vai miten

        Samaa mieltä. Jos tuon pikkurouvan kokemukset pääsisi tekemään ja kokemaan tuntemattomana, niin olisin heti valmis seikkailemaan.
        Seksiliikkeessä, ihanaa.
        Autossa noin, huisin kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jos tuon pikkurouvan kokemukset pääsisi tekemään ja kokemaan tuntemattomana, niin olisin heti valmis seikkailemaan.
        Seksiliikkeessä, ihanaa.
        Autossa noin, huisin kiihottavaa.

        Sä oot sitten mun mieleen kyllä. Voisitko tulla niin keksitään jotain vastaavaa.🥰


      • Valta on äärimmäisen seksikästä.
        Toisia kiihoittaa käskeä ja toisia olla käskettävänä.


    • Anonyymi

      Pian mökkikuvausta!😁

    • Anonyymi

      No jatkoa pian. Monelleko jouduit jakamaan perää.

    • Anonyymi

      Pikkurouva on kiihottanut seikkalullaan suurehkon joukon seuraajia. Olisi tosiaan kiinostavaa saada tietää, kuinka mökillä touhuttiin.

    • Anonyymi

      Jatkoa please.

    • Anonyymi

      Mihin pikkurouva hävisi? Puhkesiko autosta kumi, ettekä päässeet koskaan mökille?

      • Ei se kumin puhkeaminen haittaa. Sitähän voi jatkaa kuukausi kaupalla ennen kuin rupeaa olemaan tauon paikka. Ja eikä kaikki edes pidä mitään taukoa.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Ei se kumin puhkeaminen haittaa. Sitähän voi jatkaa kuukausi kaupalla ennen kuin rupeaa olemaan tauon paikka. Ja eikä kaikki edes pidä mitään taukoa.

        Kyllä se kumi puhkesi vieraaltakin kun minun vaimoani pani eikä se tahtia haitannut. Saa nyt sitten nähdä tuleeko tuo tauon paikka.


    • Anonyymi

      Toivotaan, että Pikkurouva lueskelee näitä viestejä ja ennen pitkää jatkaa kertomusta.

    • Anonyymi

      Pikku rouva ilmeisesti niin väsynyt mökkiorgioista ja pitkästä reissusta ettei jaksa vastata. Haluaisin mennä lohdutaan pikkurouaa ja kuunnella häntä. T. M.66

      • Anonyymi

        Olen ollut pitkään ja toistamiseen kunnolla koronaviruksen "kourissa", jälkikuumeiluineen.

        Palaan asiaan kunhan tässä hieman vielä toivun ja kerron loputkin naapurin mökille vihdoin saavuttuamme. Sauna oli jo kuumana ja kaksi miestä oli meitä odottelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut pitkään ja toistamiseen kunnolla koronaviruksen "kourissa", jälkikuumeiluineen.

        Palaan asiaan kunhan tässä hieman vielä toivun ja kerron loputkin naapurin mökille vihdoin saavuttuamme. Sauna oli jo kuumana ja kaksi miestä oli meitä odottelemassa.

        Mukavaa sauunailtaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut pitkään ja toistamiseen kunnolla koronaviruksen "kourissa", jälkikuumeiluineen.

        Palaan asiaan kunhan tässä hieman vielä toivun ja kerron loputkin naapurin mökille vihdoin saavuttuamme. Sauna oli jo kuumana ja kaksi miestä oli meitä odottelemassa.

        Missä sauna olis? i voisin pestä jopa selä ! T. M.66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut pitkään ja toistamiseen kunnolla koronaviruksen "kourissa", jälkikuumeiluineen.

        Palaan asiaan kunhan tässä hieman vielä toivun ja kerron loputkin naapurin mökille vihdoin saavuttuamme. Sauna oli jo kuumana ja kaksi miestä oli meitä odottelemassa.

        Voi! Parane pian. Odotan kostuttavaa jatkoa…
        Ihana tarina. Kun uskaltaisin itsekin…❤️❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut pitkään ja toistamiseen kunnolla koronaviruksen "kourissa", jälkikuumeiluineen.

        Palaan asiaan kunhan tässä hieman vielä toivun ja kerron loputkin naapurin mökille vihdoin saavuttuamme. Sauna oli jo kuumana ja kaksi miestä oli meitä odottelemassa.

        Pikaista paranemista vaan sulle. Onko miehet mökillä ennestään tuttuja?


    • Anonyymi

      Toipumista!❤️

    • Anonyymi

      Toivottavasti korona taltutettu ja kerrot pian mökkitapahtumista. Mielenkiinnolla odotan. ❤️

    • Anonyymi

      Huh! Toivottavasti kykenet pian jatkamaan!🥰

      • Anonyymi

        On jo kauan kaivattu mökkireissun tapahtumista kertomusta. Voisitko Pikkurouva kirjoittaa tapahtumista.


    • Anonyymi

      Onko Pikkurouva unohtanut, mitä piti kirjoittaa, vai mistä on kyse?

    • Anonyymi

      Saavuimme mökille, jossa rannalla erillinen sauna ja pitkä korkea laituri, mökki hieman ylempänä avokuisteineen. Aurinko porotti kuumasti noustessamme autosta minun kiskossa mekon helmaa alemmas. Laiturilta käveli auton luo kaksi n. 30 kymppistä komeahkoa miestä uikkarit jalassa.

      Jo teitä odotettiinkin. Sauna on kuumana ja janottaa huikkasi toinen miehistä jo kauempaa.
      Autoseurue kertoili varsin laveasti seksikaupan tapahtumista, satamassa poikkeamisesta ja auton tapahtumista. Seurueemme esitteli myös mi minusta otettuja kuvia ja kuvanauhoja seksikaupan tapahtumista, naapurin sanoessa, että lämmitettiin jo tätä naapurin hienostorouvaa kunnolla.

      Miehet juttelivat tapahtumista ja minusta minun seistessä vierellä varmasti tulipunaisena. Erityisesti miehillä oli hauskaa kertoessaan kaupungilla viereisen auton vanhan pariskunnan huomanneet sivuikkunasta näkyvän paljaan perseen ja heidän reaktionsa.
      Ihmeen nopeasti eukko sai kameran esiin ja otti kuvia hyvän aikaa kaksissa valoissa. Minä laskin sivuikkunan kokonaan alas, että näkevät paremmin, eikä tule kuviin heijastuksia ja niin tehtiin naapuriautossakin ja eukon melkein tunki miehen syliin kuvatessaan. Tämä misukka nosti vielä kiltisti toisen jalan etupenkin selkänojan päälle perseen melkein työntuessä ulos ikkuna-aukosta imiessään kalua, virnuili naapurini. Siinä oli kyllä oikein hyvä vittu ja persenäyttely.
      Onko hyvä imemään kysyi toinen miehistä silitellen samalla takamustani.

      On hyvä ja innokas sanoi naapurini tarjoten samalla kaikille tuhdit paukkulasit. Kun tämä hienostorouva saa hieman rohkaisua niin kaikki estot katoaa ja naitattaa kyllä itseään koko rahan edestä. Ja kuvata saa kysyi joku. Kuvata saa ihan vapaasti kaikissa asennoissa sanoi naapurini, jatkaen vielä, että korsetissa ja sukissakin löytyy.

      Olin viiden miehen kehimänä ja joku ehdotti, että voitaskin ensin esilämmittelynä vähän kuvata tätä misua eri puolilla tonttia tuossa mekossa, sitten korsetissa ja sitten ilman rihman kiertämää ennen kuin ruvetaan naimaan. Yritin estellä, mutta eihän siinä mikään auttanut. Miehillä oli heti kännykät käsissään. Jouduin keikistelemään ensin mekossani mökin kuistilla, pihamaalla, saunalla ja laiturilla mitä erilaisemmissa asennoissa mekon helman noustessa aina vain ylemmäs, eli keikistelin siinä pylly ja pimppi ja pylly paljaana. Aina välillä naapurini piti huolen, että naukkailen juomalasista. Sitten piti vaihtaa ylle verkkosukat ja korsetti. Sujautin jalkaani myös aukkopöksyt naapurini kiristäessä korsetin nyörityksen takaa niin tiukalle, että tuntui kuin rintani pullistuisivat lisää, samoin lantioni.

      Nyt on herkukas huora intoili joku ja kamerat lauloivat. Varsin pian jouduin riisumaan nuo aukkopöksytkin pois. Peittivät kuulema liikaa.
      Rintojani ja vartaloani kehuttiin. Mennään laiturille, ehdotti naapurini, siellä paistaa hyvin aurinko. Otetaan siellä kunnon levityskuvia edestä ja takaa korsetin kanssa ja sitten ihan alastomana.

      Jouduin laiturilla poseeraamaan riettaissa asennoissa. Jouduin kumartelemaan jalat suorina ja minua kuvattiin takaa. Jouduin asettumaan selälleni niin laiturille kuin laiturilla olevalle pöydälle ja levittämään jalkani äärimmilleen. Sitten jouduin riisumaan korsetin ja sukat pois ja taas minua kuvattiin.

      Miehet nostivat pöydän aivan laiturin päähän ja siinä välittämättä ohi menevistä veneistä jouduin poseraamaan kuvaajille jalat levällään ja ylös nostettuna, nelinkontin ja mitä ihmeellisemmissä asennoissa.

      Ja sitten äkkiä yksi miehistä työnsi sormensa avoimeen pimppiini tunnustellen sitä. Hei tää misu on jo ihan kiimoissaan märkänä. Mies vei pimpissäni käyneet sormensa huulilleen ja nuolaisi. Selvästi kiimassa. Samantien hän työntyi minuun toisten katsellessa ja kuvatessa.

      Mies alkoi työnnellä minun maatessa selälläni pöydällä ja samantien päätäni käännettiin ja jäykkää isokokoista kalua työnnettiin suuhuni.

      Olin kyllä jo niin kiihottunut, että avasin suuni vastustelematta kunnolla ja imin terskaa ja tunnustelin sitä kielelläni. Kuulin perämoottorin hurinaa ja silmäkulmastani näin veneen kaksine kyytiläisineen menevän ohitsemme varsin läheltä. Selvästi moottorissa laskettiin kierroksia ja arvatenkin naimistani seurattiin.

      • Anonyymi

        Hyvä. Vihdoinkin tuli jatkoa ja hyvin alkoi. Siinä sai hienostorouva nyt tienata viisikymppisiä oikein tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Vihdoinkin tuli jatkoa ja hyvin alkoi. Siinä sai hienostorouva nyt tienata viisikymppisiä oikein tosissaan.

        Sehän taisi mennä niin ettei pikkurouva nähnyt rahoista vilaustakaan, vaan sai antaa ja keikistellä vaan ihan kiimoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän taisi mennä niin ettei pikkurouva nähnyt rahoista vilaustakaan, vaan sai antaa ja keikistellä vaan ihan kiimoissaan.

        Ihana. Lisää. Pöksyt kostuu kun kuvittelenkin olevani tuossa pöydällä miesten ympäröimänä auringon paisteessa.
        Kyllä rouvalle kuuluisi koko maksu. 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana. Lisää. Pöksyt kostuu kun kuvittelenkin olevani tuossa pöydällä miesten ympäröimänä auringon paisteessa.
        Kyllä rouvalle kuuluisi koko maksu. 🌹

        Kylä kuulisi maksu Pikkurouvalle . Ois jopa kohtuullista, että hinta olisi ainakin satanen per asiakas.


    • Anonyymi

      Odotan jatkoa!!!

      Voisiko sinulla jatkossa olla seksikäs alusasu ja nätti juhlaleninki - kuin juhlia varten siis laittautuneena?

    • Anonyymi

      Jatkoa pian please.

    • Anonyymi

      Pikkurouva, jatkokertomusta odotellaan.

    • Anonyymi

      Minne pikkurouva on kadonnut, kun ei harka tarinaa?

    • Anonyymi

      Mistä löydän sen vaiheen kun pikkurouva päätyi sinne seksikauppaan? Haluaisin lukea koko stoorin!!!

      Pekka

      • Anonyymi

        Otsikko: Pikkurouva?
        On mahtavaa kuvausta miten hienostorouvaa viedään 6-0, eikä mahda mitään.


    • Anonyymi

      Pyrin pöydältä ylös, kun kuulin ja näinkin moottoriveneen lipuvan läheltämme. Miehet vain naureskelivat. Minut kiepautettiin pöydällä jalat levällään nilkoista kiinni pitäen niin, että pimppini oli ulapalle päin. Naapurini naureskeli, että annetaan naapurimökin nuortenmiesten katsella ja kuvata. Näkevät miten naista käsitellään. Yritin väittää vastaan, mutta paksu kalu työntyi suuhuni. Ime huora, ime kunnolla minua komennettiin. Samalla toinen kalu työntyi pimppiini.

      Jalkani kohotettiin välillä korkealle ylös tiukasti yhteen ja välillä levitettiin äärimmilleen.
      Siten pimppiini työntynyt siirtyi pääni viereen kalu pystyssä ja käski väistämään. Annetaan huoran maistella kunnolla omia vittumehujaan. Toinen siirtyi sivulle ja kuuma limainen kalu työntyi syvälle suuhuni. Lutkuta, lutkuta, nuole ja maistele. Siitä miehet tuntuivat erityisesti innostuvan. Työnneltyään pimpissäni jonkin kerran uusi kalu siirtyi aina suuhuni innokkaasti kameroiden näpsiessä kuvia jokaisen miehen käsissä ja aina uusi kalu työntyi pimppiini.

      Tää huora tykkää tosiaan imeä, on innokas. Samassa kalu suussani sykki ja sylki suuhuni paksun spermasatsin. Ime huora ime ja niele kaikki. Minua komennettiin. Minä tottelin mukisematta. Imin ja nielin kiltisti kirpeän, suuni täyttäneen paksun nesteen. Olin jo niin kiimassa, että kalun sykkiessä samalla myös pimpissäni sain voimakkaan orgasmin, mikä herätti miehissä riemua. Uusi kalu työntyi pimppiini. Laske lasti huoletta vittuun sanoi naapurini. Saadaan lisää mällejä ja limaa kalujen varsiin rouvan imettäväksi ja maisteltavaksi, tykkää siitä. Samalla naapuri toi kameran kasvojeni eteen ja sanoi, että pyydä nyt kiltisti lisää spermaisia kaluja nuoltavaksi, saadaan nauhalle.

      Emmin, jolloin naapuri läjäytti voimakkaasti kämmenellä pakaraani ja käski totella.
      Kamera siirtyi uudelleen aivan kasvojeni eteen ja minä pyysin ääni väreillen spermaisia kaluja suuhuni. Ei kelvannut, vaan minun piti pyytää kiltisti uudelleen: Antakaa minulle suuhun vitussani uittamianne spermaisia kaluja nuoltavaksi ja imettäväksi. Samalla kamera siirtyi levällään olleeseen pimppiini ja uudelleen kasvojeni viereen kalun työntyessä taas pimppiini ja kolme seisovaa kalua kiilteli limaisina kasvojeni edessä ja minun piti nuolla, lipoa imeä niitä kameroiden edessä.

      Lopulta pimppini ja suuni oli tehnyt tehtävänsä. Viimeisen kalun vetäytyessä pimpistäni miehet siirtyivät katselemaan ja kuvaamaan jalkoväliäni ja pimpistäni valuvaa spermaa. Miehet pitivät edelleen jalkani kohotettuna levällään. Päätäni kohotettiin, jotta itsekin näin jalkoväliini. Harmi, että tuo menee hukkaan sanoi joku sperman valuessa pyllyvakoon ja pöydälle. Ei mene sanoi yksi miehistä. Hän pyyhki sormellaan valuvat spermat ja pyyhki ne puolikovaan kaluunsa ja keräsi sen pinnalle pimpistäni ja pyllyltäni valuvan sperman huolellisesti. Saa huora vielä nuolla kunnon koktailin eri spermoja höystettynä omalla vittumehulla, naureskeli mies. Hän tuli pääni viereen työnsi tahmaisen sormen suuhuni ja vaistomaisesti käskemättä nuolin sen puhtaaksi.

      Sitten mies kietoi kätensä hiusteni ympärille veti pääni pöydän reunalle. Loppunäytös. Kuvatkaa kun hutsu lutkuttaa ja putsaa kaluni innokkaana. Tiesin, ettei siinä mikään auta. Avasin suuni valmiiksi apposelleen ja toisten kuvatessa kalu siirtyi huulilleni. Tiesin mitä miehet halusivat. Leikittelin terskalla kielelläni ja huulillani, nuollen kovettuvan kalun pinnalla olevaa paksua spermakuorrutusta suuhuni. Kalu paisui paksuksi ja jänteväksi ja työntyi hitaasti avoimeen suuhuni paksun spermakerroksen pursutessa suussani ja huulillani. Katsokaa vittu valuu edelleen töhnää.
      Antaa valua pöydälle, saa rouva nuolla kohta pöydän puhtaaaksi kuulin naapurini sanovan. Miehet pitivät kokoajan jalkojani levällään ja syrjäsilmällä näin veneen lipuvan hitaasti aivan laiturin lähelle. Tiesin olevani rietas näky siinä jalat levällään valuvana kalu suussani. Mikään ei auttanut. Olin siinä miesten pitelemänä. Mielipiteitäni ei kysytty.

      Imin ja nuolin suussani olleen kalun huolellisesti puhtaaksi spermoista ja omista mehuistani. Äkkiä mies työnteli muutaman kerran suuhuni voimakkaasti ja uusi pienehkö purkaus tuli nieltäväkseni. Minun piti vielä nuolla kalu huolellisesti ennekuin mies veti sen suustani ja kuivasi kalunsa kiirettä pitämättä hiuksiini.

      Taitaa olla jo kaikki valunut mitä vitusta ulos valuu sanoi joku. Joo ei tule enempää. Miehet tarkastelivat alastonta vartaloani kiireettä. Pirun hyvän näköinen muija sanoi joku. Joo varsinkin ilman rihman kiertämää kalu suussa käsissä ja vitussa lisäsi joku. Tää oli pirun hyvä paikka naida laiturin pöydällä auringon paisteessa. Kyllä kyllä. Tää huora sai näyttää häpeilemättä kunnolla kaikki taitonsa myös kameroille, joo ja katselijoille.
      Miehet juttelivat minusta välittämättä. Nyt typy ylös ja nuolemaan pöytä puhtaaksi, minua komennettiin. Minut vedettiin ylös. Näin pöydällä ison paksun läjän harmaata spermaa.

      • Anonyymi

        Huh. Vihdoinkin tuli jatkoa. Kiihottavaa. Luin kertomuksesi mieheni kanssa. Nyt joudun minäkin imemään ja välillä kalu käy myös pimpissäni.👄💋


      • Anonyymi

        Jatkoa pian please.


      • Anonyymi

        Olihan kiihottava. Kostuin.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh. Vihdoinkin tuli jatkoa. Kiihottavaa. Luin kertomuksesi mieheni kanssa. Nyt joudun minäkin imemään ja välillä kalu käy myös pimpissäni.👄💋

        Miltäs omat pillumehut maistui?


      • Anonyymi

        Melkoiset orgiat sinulla. Varmaan vielä jatkuivatkin? Monen naisen haave. Minunkin…Taidan kaivaa dildon kaapista ja…😁😁😁


      • Anonyymi

        Huh, mikä ilottelu sinulla. Ihan kiihotuin ja kostuin, kun luin.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltäs omat pillumehut maistui?

        Eka kerran tämä jutun innostama ja kiihottamana imin useita kertoja mieheni kalua hänen naitua minua välillä. Oli kiihottavaa ottaa kalu suuhun ja maistella, kun tiesi missä se oli käynyt välillä. Mieheni suorastaan villiintyi asiasta.

        Olenhan useinkin imenyt kalua, mutta aina esileikkinä, en koskaan rakastelun välillä. Nyt jouduin ottamaan myös pimppiini lauenneen spermaisen kalun suuhuni "putsattavaksi" kuten mieheni nautiskellen ilmaisi. Olihan se jotenkin irstaan kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eka kerran tämä jutun innostama ja kiihottamana imin useita kertoja mieheni kalua hänen naitua minua välillä. Oli kiihottavaa ottaa kalu suuhun ja maistella, kun tiesi missä se oli käynyt välillä. Mieheni suorastaan villiintyi asiasta.

        Olenhan useinkin imenyt kalua, mutta aina esileikkinä, en koskaan rakastelun välillä. Nyt jouduin ottamaan myös pimppiini lauenneen spermaisen kalun suuhuni "putsattavaksi" kuten mieheni nautiskellen ilmaisi. Olihan se jotenkin irstaan kiihottavaa.

        Se on kiva että tämä pulaan joutunut pikkurouva on kokemuksillaan villinnyt muitakin naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eka kerran tämä jutun innostama ja kiihottamana imin useita kertoja mieheni kalua hänen naitua minua välillä. Oli kiihottavaa ottaa kalu suuhun ja maistella, kun tiesi missä se oli käynyt välillä. Mieheni suorastaan villiintyi asiasta.

        Olenhan useinkin imenyt kalua, mutta aina esileikkinä, en koskaan rakastelun välillä. Nyt jouduin ottamaan myös pimppiini lauenneen spermaisen kalun suuhuni "putsattavaksi" kuten mieheni nautiskellen ilmaisi. Olihan se jotenkin irstaan kiihottavaa.

        Minusta on ihanaa antaa vaimon imeä, kun kalu on ollut pillussa. Yhtälailla tykkään antaa suuseksiä ja kalua vuoronperään, huippukiihoittavaa myös miehestä


      • Vaikuttavaa dokumentointia


    • Anonyymi

      Huikea kokemus sinulla pikkurouva. Ihanaa, kun nautit ja sait orgasminkin.❤️ Olisi kuva kuulla pian, kuinka ilottelu jatkui? Tuskin ukit sinua noin helpolla päästivät?

    • Anonyymi

      Noustessani pöydältä jalkani tärisivät, niin etten ollut pysyä pystyssä ja pimppini tuntui olevan uuden räjähdyksen partaalla. Olin edelleen huippuunsa kiihottunut miesten tekemisistä ja myös heidän puheistaan.

      Näin veneen lipuneen aivan laiturin vierelle ja siinä minua katseli kaksi arviolta vähän alle kaksikymppistä miehen alkua. Peitin käsilläni rintojani ja pimppiäni, mutta naapurini komensi siirtämään kädet sivuun. Anna poikien katsella ja nauttia. Oppivat näkemään miltä kiimainen ja hyvin naitu nainen näyttää. Samalla hän käänteli minua ympäri poikien katsellessa innokkaasti. Putsaappas nyt pöytä nuolemalla. Vai haluaisiko pojatkin nussia, kysäisi joku.

      Jos rahaa löytyy viiskympoiä kummaltakin, niin onnistuu. Tämä tamma maksaa vastasi naapurini. Katsella saa ja kuvata, mutta pano maksaa. Samalla hän tarttui minua niskasta ja painoi kasvojani ja suutani kohti pöydän pintaa ja siinä olevaa pimpistäni valunutta mönjäkasaa, joka oli levinnyt pöydän pinnalle. Vaikka olin imenyt ja nuollut spermaisia kaluja ja suuhuni oli purkauduttu tuntui pöydällä olevien eritteiden nuoleminen siinä täysin alastomana jotenkin inhottavalle miesten katsellessa ja kuvatessa.

      Hetkinen sanoi joku miehistä pyristellessäni naapurini otteessa. Tuota mälliä on turhan vähän. Pitää saada lisää ja vähän makuvivahteita, että saadaan nuolemisesta kunnon kuvanauhaa. Laitetaan muija runkkaamaan poikien kalut ja tyhjentämään tuohon samaan läjään ja nuolkoon sitten pöydän puhtaaksi, vai haluaisko pojat saada käsi ja suuhoidot tältä huoralta.

      Sama tien kuului veneestä kolinaa ja kaksi nuortamiestä kiipesi nopeasti laiturille ja vastaväitteistäni huolimatta minut painettiin polvilleni ja kaksi uikkateista kiihkosta värisevää kalua työntyi kilvan suutani kohti. Nyt horo ala imeä, mutta pojat muistakaa, kun alkaa synkiä, niin mällit laskette tuohon samaan kasaan, suuhun ette laukea.

      Jouduin siinä imemään vuoron perään molempien poikien kaluja ja toinen oli niin innokas, että oli ruhjoa suuni tökkiessään kaluaaan voimalla edes taas ja varsin pian tuntui kalu suussani kouristelevan ja poika veti sen ulos purkautuen pöydälle ja heti perään toinen kalu työntyi suuhuni ja pian lopputulos parin ilmaisun jälkeen oli sama. Lasti ruiskahteli pöydälle.

      Katselin purkautumista kuin lumoutuneena. Nuori mies komea kalu kädessä väreillen ruiski pöydälle lantio ja nätit kiinteät pakarat heilahdellen muiden eritteiden päälle paksun kerroksen. Tuntui, ettei roiskahdukset lopu lainkaan. Oho, nyt on nuorimies säästellyt pitkään, kuului varsin ihaileva kommentti. Tää oli hyvä idea, nyt tulikin kunnolla nuoltavaa. Lipasepa vielä poikien kalut puhtaiksi, etteivät sotke uikkareitaan.

      Varsin innokkaasti pojat siirtyivät eteeni vielä nuoltavaksi. Olin kiihottunut ja estelemättä nuolin kalut puhtaiksi vuoron perään kirpeähkön maun täyttäessä suuni ja samalla siinä kyykkiessäni kalut vuoron perään suussani orgasmiaalto vavisutti vartaloani. Ynisin ja ulvahtelin ja miehillä oli hauskaa. Katsokaa misu saa orkut ilman naimista. Kuvatkaa äkkiä alhaalta vittu sykkii upeasti.

      Useampi kamera työntyi kohti alapäätäni ja polviani levitettiin. Tunsin kuinka pimppini sykki ja sykki ja ilmeisesti samalla imin nuorenmiehen kalua niin voimakkaasti, että se purkautui uudelleen suuhuni. Jotenkin ei edes hävettänyt yhtään vaan tuntui taivaallisen hyvälle, enkä välittänyt kuvaajista mitään. Samantien kalu vedettiin suustani, pääni painettiin pöydän pintaan ja orgasmin huumassa aloin kehoittamatta kielelläni lipoa eriteläjää.

      Katsokaa, misu nuolee töhnät innokkaasti, kuvatkaa samalla vittua ja persettä takaa. Olin pöydän yllä polvillani. Joku siirtyi taakseni ja kuin vaistomaisesti levitin jalkojani lisää taivuttaen vartaloani tarjotakseni paremmat kuvausmahdollisuudet vielä orgasmissa sykkivään pimppiini. Täällä on upeat näkymät tulee hyvää kuvaa. Vittu sykkii vieläkin ja kuin yllytyksestä levitin lisää jalkojani.

      Spermaa pöydällä oli runsaasti. Livoin sitä kielelläni miesten kuvatessa, osan siirsin sormellani suuhuni ja nieleskelin välillä suuni tyhjäksi. Vielä on, livo kaikki roiskeet myös pois, pöytä pitää tulla puhtaaksi ja minä tein parhaani.

      Lopuksi suuni vielä kuvattiin jotta se oli varmasti tyhjä. Hyvä nyt uimaan ja saunaan. Joku kaappasi minut syliinsä ja heitti järveen ja muut loikkivat perässä.

      • Anonyymi

        Ooh miten kuumottavaa. Pöksyt kosteana luen tätä linkussa. Näytän myös kotona miehelleni. 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooh miten kuumottavaa. Pöksyt kosteana luen tätä linkussa. Näytän myös kotona miehelleni. 💋

        No mitä miehesi tuumasi kotona...johtiko mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä miehesi tuumasi kotona...johtiko mihinkään.

        No arvaa vaan. Tuo Pikkurouva? piti myös etsiä. Sai kyllä keittiön pöydällä elämäni kyydit mieheltäni luettuamme nämä kertomukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No arvaa vaan. Tuo Pikkurouva? piti myös etsiä. Sai kyllä keittiön pöydällä elämäni kyydit mieheltäni luettuamme nämä kertomukset.

        Mielenkiintoista. Se on keittiönpöytä hyvässä käytössä.


    • Anonyymi

      Huijausta

    • Anonyymi

      Pikkutamma on ollut hyvin astuttavana ja varsin innokkaana. Alkanut pikkuhiljaa oppia miten jakaa tavaraansa maksua vastaan ja ilmaiseksikin. 🤗

    • Anonyymi

      Niinhän ne estot häipyvät kun kiima nousee. Kummasti vain monet naiset kuumenevat kovasti kun heitä kuvataan kunnolla vähäpukeisina. Onko siinä se viehätys ja jännitys, että joku vieras voi kuvat nähdä.

      • Anonyymi

        On tuossa havainnossasi perää. Jokin siinä vain kiihottaa, kun poseeraa kuvaajalle ja kameran edessä paljastaa sulonsa ja tosiaankin ainakin minua niihittaa myös se, että aina on vaara ja mahdollisuus, että joku näkee nuo kuvat.
        Onneksi nyt on digiaika, eikä filmejä tarvi viedä kehitettäväksi ja muiden nähtäväksi, kuten aiemmin. Tietysti onhan nykyään vaara, että joku voi murtautua tietokoneelle ja/tai pilvipalveluun ja saada kuvia haltuunsa.

        Ihana ja aisteja kiihottava tapahtumasarja ja hyvin kerrottu pikkurouvalta. Miehet törkeinä huorittelivat, vai pyrkivätkö vain lisäkiihotukseen puheillaan. Tosi hurja ja rohkea rakastelupaikka.


      • Anonyymi

        Miksi kuolaat täällä, ellei kelpaa. Turha moralisoida!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuolaat täällä, ellei kelpaa. Turha moralisoida!

        Oon samaa mieltä asiasta.


    • Anonyymi

      Hieno tarina!!!
      Jos toivomuksia saa esittää jatkosta, niin olisi kiihottavaa lukea mita pikkurouvalle voisi tapahtua vaikkapa joissakin tärkeissä juhlissa, mihin on miehensä kanssa kutsuttu. Vaikkapa avokaulainen iltamekko, joka saa muitten miesten katseet uppoamaan tissivakoon... jne...

    • Anonyymi

      Mitä pikkurouvan aviomies on mieltä vaimonsa harrastuksista?
      Voisiko aviomies itsekin olla katsomassa kun pikkurouvaa nussitaan porukalla?

      • Anonyymi

        Olen ymmärtänyt ettei naapurin kadehtima yritysjohtaja tiedä mitään vaimonsa seikkailuista.
        Tulis varmasti lähtö jos tietäisi. Ilmihän tuo varmasti jossain vaiheessa tulee.


      • Anonyymi

        Kyllä moni aviomies tuota tykkää katsella. Kerran katselin kun oma vaimoni antoi vieraan yhtyä ja vielä paljaaltaan. Kun sitten vieraalta tuli lasti pilluun niin vaimo sanoi uiui ei saa mutta sai kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä moni aviomies tuota tykkää katsella. Kerran katselin kun oma vaimoni antoi vieraan yhtyä ja vielä paljaaltaan. Kun sitten vieraalta tuli lasti pilluun niin vaimo sanoi uiui ei saa mutta sai kuitenkin.

        Tuskin tykkäisi moisesta moraalittomuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tykkäisi moisesta moraalittomuudesta.

        Älä jaksa.


    • Anonyymi

      Pistäs pikkurouva jatkoa. Eivät nuo ukot yhteen kierrokseen tyydy kun on kiihkeä ja halukas tamma astuttavana. Työtä on tehtävä koko maksetun rahan edestä. Tienaamaan, tienaamaan.

    • Anonyymi

      Uinti virkisti ihanasti. Olen aina tykännyt uimisesta ja lämmin aurinkoinen päivä oli lämmittänyt pintaveden mukavan tuntuiseksi. Uiskentelin hieman kauemmas ja näin, kuinka naapurin nuoret miehet siirtyivät veneeseen ja siirtyivät naapurimökin rantaan. Miehet huhuilivat laiturilta minua jo saunaan.

      Aikaa oli kulunut ja aurinko alkoi pikkuhiljaa painua järven taa. Ihastelin vielä auringon laskua laiturilta ja kävelin saunalle, jonka ovella kuin vahtina naapurini hoputti minua.
      Pelkäsitkö, että uimalla karkaan ilman vaatteita? Kysyin leikilläni. Katselin, ettet lähde nuortenmiesten perään. Olisivat halunneet tutustua vittuusi paremmin, mutta sanoin, että viisikymppiset tähän käteen molemmilta, niin onnistuu. Hän vastasi ja taputti minua takamukselle. Tuhahdin jotain takaisin. Siirryimme saunaan, jossa neljä miestä jo istui lauteilla tulen loimottaessa kiukaan lasiluukun takaa. Laskeva aurinko valaisi lauteet isosta maisemaikkunasta ja miehet tekivät kilvan tilaa keskelleen. Tules misu nyt vähän vetreyttämään paikkoja, niin otetaan uusi kierros. Sanoi joku ja seurasi naureskelua.

      Mitähän vielä keksitäänkään. Minä vastasin, että ei mitään, eiköhän ole jo joka ukko saanut koko rahan edestä nautintoja. Puheeni aiheuttivat yleisen naurunremakan. Ehei, ei läheskään. Nyt on vasta alkupalat nautittu. Seuraa pääruoka ja jälkiruoka. Ja mitähän ne on kysyin uhmakkaana. Naapuri nauroi ja sanoi, että kohta tulee hämärää ja sinähän halusit välttämättä ostaa ison valokyrvän, joten saadaan hyvä sauvomisesitys katseltavaksi ja kuvattavaksi. Tuhahdin, vai että halusin, eiköhän ihan joku muu halunnut. Joo ja sitten on vielä paikkoja kokematta ja naimatta, sanoi yksi miehistä taputellen pyllyäni. Mitä eikä, vastustelin henkäisten syvään. Kyllä vain, täytyyhän kakkonenkin korkata. Eikä pikkurouva ole vielä saanut tupla, tai triplanaintia naureskeli naapuri. Tripla! Parahdin. Niin yksi kalu suuhun, yksi kalu vittuun ja yksi perseeseen. Juu ja kaksi käsiin runkattavaksi odottamaan vuoroa.
      Otin kauhan ja heitin ärhäkät löylyt saadakseni puheet hiljenemään.

      • Anonyymi

        Siinä jo pikkurouvalle tuli saunoessa selväksi miten joutuu vielä antamaan.


    • Anonyymi

      Ukot panevat koko rahan edestä ja paljon enemmänkin.😁

      • Anonyymi

        Joo kyllä viiskymppiä/ukko on tuossa jo kuitattu.


    • Anonyymi

      Jatkoa hopi hopi.

    • Anonyymi

      Pikkurouva voisi taas jatkaa mökkibileistä kertoista.

    • Anonyymi

      Nyt pikkurouva sauvomaanja kuvattavaksi 🤗😊

    • Anonyymi

      Minne pikkurouva on kadonnut?

    • Anonyymi

      Pikkurouva voisi jo kertoa, kuinka mökkimatka jatkui?

    • Anonyymi

      Heitin lisää vettä liukaalle ja pian olikin siirryttävä laiturille ja veteen. Uiskentelin ihaillen auringon laskua ja hitaasti elokuinen ilta alkoi hämärtää.

      Miehiä käveli yksi toisensa jälkeen laiturille. Osa pulahti veteen, osa jäi laiturin reunalle istuskelemaan. Tule tyttö lähemmäs tähän eteen komenteli kuskina ollut kaveri. Siirryin lähemmäs ja seisoin vedessä vyötäisiä myöden. Imasepa kalu siinä seistessäsi suuhusi mies komensi samalla levittäen laiturin reunalta roikottavia jalkojaan. Puoli jäykkä komea kalu osoitti elonmerkkejä isojen pussien päällä.

      Älä nyt aikaile kalu suuhun ja töihin. Siirryin hieman lähemmäs ja samalla mies jo veti hiuksiini tarttuen päätäni ja suutani kohti kaluaan, joka työntyi suuhuni vastustamatta. Joku tuli taakseni painaen lantionsa ja kalunsa pyllyäni vasten ja puristelin rintojani. Tunsin peniksen kovettuva pyllyvaossani. Maistelin suussani liikkuvaa kalua ja leikittelin kielellä terskan päätä imettäjäni rytmittäessä imuliikkeitä kahta puolta hiuksistani vetämällä.

      Horjahdin samalla miesten välissä ja tavoitellessani tasapainoa levitin jalkojani ja takamuksen työntyi kunnolla päin takana sojottava kalua. Haa täällä misu haluaa jo hepen sisäänsä ja levittelee jalkojaan innoissaan naureskeli takanani ollut. No haluamasi pitää hän jatkoi ja rinnoistani molemmin käsin tiukasti kiinni pitämällä tunsin kalun työntyvän vedessä sisääni varsin helposti ja minne, ei pimppiini vaan pyllyyni. Haukoin hämmästyksestä henkeä, mutta kalu suussani esti puhumisen.

      Nyt tää hienostorouva saa ensimakua kalusta kakkoseen kähisi mies. Mitä, joko panet huoraa perseeseen kysyi joku. Kyllä ja hyvin liukuu vedessä, eikä pannut edes hanttiin.
      Mies työnteli pyllyyni veden alla pitkin rauhallisin työnnöin. Tuntui jotenkin oudolta ja jännittävältä tulla siten naiduksi vedessä ja huomasinkin työtäväni pyllyäni vasten kalua aivan vaistomaisesti.

      Toiset naureskelivat seuraten miten minua naitiin suuhun ja pyllyyn. Malttakaa nyt vielä sanoi naapurini. Saunaan ja pesulle, kohta on sopivan pimeää, että nähdään rouvan valosauvashow. Eihän miehet malttaneet vaan jouduin imemään purkauksen suuhuni ja hetken päästä kalu pyllyssäni pumppasi niin että vesi kuohui ja laiturin reunasta kiinni pitäen kumarruin syvempään ja pian mies työnsi kalunsa juurta myöden pyllyyn ja tunsin kalun sykätelevän. Mitään purkausta en tuntenut, mutta varmasti pyllyyn oli pumpattu myös vettä.

      Siirryimme uudelleen saunaan ja pesulle. Rouvan kakkonen tulikin jo valmiiksi pestyä järvessä ja valmiina käyttöön joku naureskeli. Nyt mennään kuistille katselemaan kun rouva sauvoo, nyt on jo sopivan hämärää, näkyy valoefektitkin hyvin.
      En edes vastustellut, sillä arvasin, ettei se mitään auttaisi. Pistäs huoran vehkeet ylle, saadaan näyttävämpää kuvaa sauva vitussasi ja perseessäsi värisemässä. Menin mökkiin puin korsetin, sukat ja korkokengät. Naapurini tuli ja kiristi korsetin nauhat turhankin tiukalle. Rintani pullottivat nännien osoittaessa lähes yläviistoon ja tuntui, että korsetti puristi myös lanteen pyöreämmiksi. Eihän tässä pysty edes kunnolla liikkumaan, korsetti on niin tiukalla yritin vastustella.

      Ei haittaa, ellet pysty sauvomaan niin minä autan, riittää kun pystyt levittämään jalkasi ja työntämään perseesi pystyyn, hän naureskeli. Sitten hän kaiveli käsilaukkuani ja otti kolme huulipunaani esiin avaten ne. Sopiva kirkkaan punainen, hän katsoi yhtä. Nyt pannaan vähän huoran väriä kaikkiin huuliin ja nänneihin.

      Eikä, henkäisin hämmästyneenä. Kyllä, kyllä. Näyttää paremmalle kuvattaessa ja näytät emmän kunnon kiimaiselta huoralta, istu.
      Mies siirtyi eteeni ja aikoi punta huuleni, mutta nappasin huulipunan itselleni ja sanoin punaavani huuleni itse. Mies toi peilin eteeni ja punasin huuleni. Nyt nännit ja nännipihat. Punastellen värjäsin kovettuneet nännini. Nännipihat myös, tai odotas laitetaan niihin vähän vaaleampi sävy, tappinännit korostuu kun olet kiimassa.

      Peilistä katsoen levitin nännipihoihini vaaleampaa ja himmeämpää väriä. Peilistä näin miten julkealta tisukkani näyttivät pursutessaan korsetin yllä. Tuntui, että nännipihat ja nännit työntyvät paremmin esiin. Ja nyt vittuun kirkasta väriä. Yritin mutista vastalauseita, mutta eihän se mitään auttanut. Jouduin levittämään jalkani nojatuolin käsinojille saadakseni punattua pimppihuuleni. Naapurini piti peiliä edessäni seuraten tarkkana puuhiani.

      Hyvä, että vittusi on posliini ja karvatupsu vain tuossa päällä, huulet on helpompi punta ja tulevat paremmin esiin. Mies nappasi huulipunan kädestäni ja työnsi nopeasti sormen häpyhuulieni väliin ja lisäsi väriä ulompiin häpyhuuliini. Kas kas, vittusihan ihan turisee kiimamehuja, taidat jo odottaa innolla, että pääset upottamaan jellyn vittuusi ja perseeseesi äijien katsellessa ja kuvatessa.

      Ei se mahdu pyllyyni, hyvä jos edes pimppiini. Onko pakko kuvata. Mahtuu ja on vastasi naapuri ja nyt esiintymään. Kiihota itsesi kunnolla, niin olet hanakkaampi jakamaan perääsi. Sauva esiin

      • Anonyymi

        No nyt, vihdoinkin ja tiedossa on pikkurouvalla kunnon esittely ja tawaran jako.


    • Anonyymi

      Hyvin viedään tätä naista, eikä mahda mitään, jaettava on.

    • Anonyymi

      Kostuttavan kiihottavaa. Pian jatkoa 💋.

      • Anonyymi

        Olisitko itse halunnut tuohon punaamaan tissejäsi ja pilluhuuliasi valmiina esitykseen kuolaavalle ja kuvia näpsivälle äijäporukalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko itse halunnut tuohon punaamaan tissejäsi ja pilluhuuliasi valmiina esitykseen kuolaavalle ja kuvia näpsivälle äijäporukalle?

        Hmm, ehkä en olis rohjennut kuitenkaan. 💋


    • Anonyymi

      Hmm, ehkä en olisi kuitenkaan rohjennut, vaikka... 💋

      • Anonyymi

        Voitais järjestää sullekin ja pikkurouva laitas jatkoa miten esiinnyit.


    • Anonyymi

      Taas tuli hassujakin kirjoitusvirheitä edelliseen. Sitä tahtoo kiihoittua kirjoittaessaan, muistellessa ja myös häpeillessä viime kesän tapahtumia. Kirjoitusvirheet jäävät helposti huomaamatta. Kesän tapahtumien kertomien on kuitenkin kuin henkireikä ja jonkinlainen vapauttava puhdistautuminen, vaikka tiedän, ettei näistä pitäisi kirjoittaa mitään.

      Naapurin ojensi minulle kassista sauvan ja liukuvoidetuubin aikoen voidella sauvan. Sanoin, että se on ensin kunnolla pestävä. Homma jäi tehtäväkseni. Naapuri käski työntää sauvan valmiiksi paikoilleen toiminnassa, ennenkuin kävelen miesten eteen kuistille. Samalla hän otti vuodesohvan laatikosta kaksi patjaa ja lakanat ja sanoi vievänsä ne kuistille valmiiksi pehmukkeeksi ja voisin esiintyä ja panettaa itseäni niiden päällä.

      Voitelin sauvan huolella pesun jälkeen ja kokeilin toimintoja ja valoja. Niiden kytkeydyttyä riippuen värinäasennoista koko sauva vaihtoi joko hitaasti, tai eri rytmeissä väriä punaisesta valkoiseen, vihreään, keltaiseen ja siniseen, vaikka perusväri oli musta sammuksissa.

      Sauvan koko oli järkyttävän suuren tuntuinen ja varovasti pienimmällä värinäasennolla ajoin sujuttaa sitä hitaasti jalkojeni väliin. Huiomasin olevani tosi kiihottunut ja pimppini oli märkä ja liukas omista nesteistäni. Hitaasti sauvan nuppi upposi häpyhuulien välistä sisääni ja liuutin sitä syvemmälle.

      Tules nyt jo esiintymään kuului käsky kuistilta.
      Lähdin hitaasti kävelemään, paremminkin vaappumaan jalat harallaan kohti kuistia ja miehiä. Sauva valaisi jalkoväliäni ja ajattelin olevani koomisen näköinen. Paksun sauvan nuppi ja sauvan paksuus pitelivät sen tiukasti paikoillaan pimpissäni kävellessäni kuistille, eikä minun tarvinnut pidellä siitä käsin kiinni.

      Pysähdyin ovelle kiihotuksesta henkäillen ja heti minua kuvattiin. Jouduin kohottamaan kädet yläkamanaan ja levittämään jalkani oven peliin ja tiesin olevani siinä rietas näky. Sauva värisi hiljaa syvällä sisälläni ja sauvan valot vaihtuivat tasaisesti. Upea näkymä, nyt on huoratarjontaa parhaimmillaan.

      Siirryin terassin hirsipöydän päälle asetetulle patjalle ja esiinnyin siinä miehille parhaani mukaan välillä selälläni maaten, välillä nelinkontin, välillä kyyryssä ja aina tuli uusia määräyksiä. Sauva piti vetää välillä ulos ja avointa pimppiäni kuvattiin huolella ja taas sauva takaisin pimppiini. En voinut mitään, vaan sain valtaisan orgasmin kesken kaiken, mikä innosti miehiä entisestään. Naapuri veti sauvan pois pimpistäni ollessani pöydällä nelinkontin peppu pystyssä miehiin päin ja sanoi, että nyt vaihdetaan sauvan paikkaa. Säikähdin ja sanoin, ettei se mahdu peppuun. Yritin nousta, mutta joku painoi pääni niskasta alas. Tunsin kuinka pyllyvakoon puristettiin viileää liukuvoidetta ja sitä levitettiin pyllylleni ja pyllyreikääni. Painetaas perseeseen kunnon liukkariannos sanoi joku ja tunsin kuinka voidetuubi painettiin pyllyaukolleni ja sisääni painui selvästi voidetta oikein reilusti.

      Nyt sauva sisään huoran perseeseen. Tunsin kuinka sauvan värisevä nuppi painui pyllyyn. Yritin. Helpottaa asiaa ja painoin ylavartaloni patjaa vasten ja levitin jalkojani, jolloin peppuni kohosi kunnolla pystyyn. Katsokaa kun huora osaa esitellä jalkoväliään ja hamuaa sauvaa perseeseen. Hitaasti väreilevä sauva painettiin syvemmälle ja paksu nuppiosa raivasi tietään eteenpäin. Joku levitteli samalla häpyhuuliani ja kutitteli sormilla pimppiäni. Kuuma, kuuma huora valmiina jakamaan naureskelivat ympärilläni häärivät miehet.

    • Anonyymi

      Huh!🥰

    • Anonyymi

      Pikkurouva tienaamassa viisikymppisiä kiltisti ja totellen mitä käsketään. Hyvää koulutusta.

    • Anonyymi

      Liian kovaa menoa minusta, mutta kostuin siitä huolimatta. Olisi kiva lukea pian, kuinka tilanne jatkui?😁

    • Anonyymi

      Varmasti upea näkymä huulet, tissit ja pilluhuulet punattuna ja valosauva työssä. Kyllä nyt naista viedään, eikä taida osata edes hävetä.

      • Anonyymi

        Taitaa naisella olla jo ylittynyt se raja, ettei osaakaan hävetä, vaan menee kiihotettuna pelkästään nautinnon puolelle orkkuineen.
        Siinä alasti äijien edessä pyöriessä ja joutuessaan tottelemaan mitä käsketään tuntee varmasti vähän perverssiäkin nautintoa äijien yllyttäessä ja kokoajan kuvatessa.

        Varmasti jännää, kun tietää sauvasession jälkeen äijien työntyvän pilluun ja perseeseen mielihalujensa mukaan. eikä auta kuin antaa.


    • Anonyymi

      Tuon esityksen jälkeen pikkurouva saattaa saada monta lastia sisäänsä. Miehet jo kalut kovina.

    • Anonyymi

      Melkonen lutka. Jakaa tavaraansa tuolla tavalla. Ukot pistävät kuvia tietysti nettiin.

    • Anonyymi

      Kuumottavan kiihottavaa kerrontaa. Seksikäs asu ja tuo huulipunankäyttö!!
      Olen kerran sipaissut punaa nänneihin treffeillä. Mies tykkäsi kovin. Pimppihuulia ei ole edes tullut mieleen punata. 💋💋.
      Pitäisiköhän kokeilla.

      • Anonyymi

        Kokeile ilmanmuuta ja ota kuvia.


      • Maistuis varmaan hyvältä


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Maistuis varmaan hyvältä

        Huulipuna vai märkä pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huulipuna vai märkä pillu.

        Tietysti kiimanen märkä pillu.


    • Anonyymi

      Paas kertoen miten sait kunnolla.

    • Anonyymi

      Kun et pihdannut mökillä, niin älä täälläkään.😁

      • Anonyymi

        Onko pikku neiti lomalla? Miehensä kanssa?


    • Anonyymi

      Hopihopi uutta juttua naapurin mökiltä.

    • Anonyymi

      Juttu on pahasti kesken. Pikkurouva, sinun tarinasi jatkoa odotellaan malttamattomasti.

    • Anonyymi

      Suorastaan vapisin kiihotuksesta ollessani siinä miesten leikkikaluna. Sauvaa liikuteltiin sisälläni ja sen erilaisia värinöitä vaihdeltiin innokkaasti. Joku työnsi kännykän aivan kasvojeni eteen kuvaten ilmeitäni toisten leikkiessä minulla. Sitten minut pyöräytettiin selälleen takamus korkean tyynyn päällä.

      Naapurin haki huulipunan ja punasi häpyhuuleni ja nännini uudelleen. Laita mös huuliin lisää. On upeaa kun väri leviää imiessä ja sperman kanssa, saadaan kunnon huorauskuvia ehdotteli joku. Huora tykkää tuosta pampusta perseessään.

      Miesten puheet muuttuivat kokoajan hävyttömimmiksi.
      Sitten yksi mies tuli päälleni ja sanoi haluavasa koittaa miten tiukka vittu on paksun sauvan väristessä huoran perseessä. Muitta mutkitta hän työnsi kalunsa sisääni. Onko tiukka kyselivät muut. On tiukka on, näin sitä vähän väljemmäksi hän vastasi ja alkoi työnnellä voimakkaasti. Kuvatkaa nyt kunnolla ja naamaa myös, nähdään myöhemminkin kuinka innokas muija tää on.

      Paksun sauvan väristessä pyllyssäni ja kalun liikkuessa pimpissäni oli aivan räjähdysvalmis. Kaikki aistini olivat niin kiihottuneita.
      Jokainen mies halusi vurollaan testata miltä pimppini tuntui sauva pyllyssäni.

      Sitten tehdään triplat kun vielä jaksamme hoputti joku.

      Sauva vedettiin pois pyllystäni ja yksi mies asettui makuulle pöydälle ja pyllyni seivästettiin hänen kalullaan. Seuraava työnsi kiireesti paksun kalussa pimppiini ja myös suulleni tuli hommia joutuessani imemään kolmatta. Kokoajan minua kuvattiin ja myös käsiini työnnettiin seisovat kalut.

      Häpesinkö siinä vaiheessa. En lainkaan. Miesten vaihdellessa paikkoja halunsa mukaan sain useamman rajun orgasmin vähitellen täyttyessäni spermasta ja nuollessani ja imiessäni spermaisia kaluja. Eikä minua haitannut lainkaan, vaikka tuhriinnuin värjäytyneestä spermasta ja huulipunasta, jota levisi vähän joka paikkaan, etenkin kasvoilleni

      Tilanne kaikkinesa oli niin kiihottava, ettei minusta ollut sanomaan ei ehdottivatpa ja tekivätpä miehet minulla mitä tahansa.

      Lopuksi minut kuvattiin joka puolelta kaikkine värisotkuineen ja jouduin nuolemaan ja imemään jokaisen kalun kunnolla puhtaiksi sauva työnnettynä vielä pimppiini värisemään.

      Hyvä huora minua kiiteltiin. Oliko viisikymppisten väärti kyseli naapurini naureskellen. Kyllä oli ja kun nämä kuvaamiset kootaan saadaan kokoillan pornofilmin esitettäväksi kavereille.
      Eikä, kuvia ei saa näyttää kenellekään. Yritin kielellä.

      Höpö höpö. Sopimus oli, että sinua saadaan kuvata ihan vapaasti, etkä tuota näyttänyt kainostelevan missään vaiheessa minulle vain naureskeltiin. Ja täytyyhän kavereidenkin saada nähdä millaista kyytiä tarjosit, jos haluat vaikka uusia asiakkaita.

    • Anonyymi

      Kostuttihan tuo, vaiikka en noin rajusta haaveeilekaan.😁❤️

    • Anonyymi

      Pikkurouvasta on kouliintunut lyhyessä ajassa taitavan rietas panokone. 🤗

    • Anonyymi

      Varmasti sait kerralla tarpeeksesi. Kipeytyivätkö paikat.

    • Anonyymi

      Ennen kuin tämä kertomus häipyy näkymättömiin, voisi Pikkurouva jatkaa tapahtumien kuvausta. Ovat niin herkullisen kiihottavia, että...

    • Anonyymi

      Tarina on kesken. Voisko Pikkurouva jatkaa kertomusta?

      • Anonyymi

        Pikkurouva hei. Kaivattais päivitystä kertomukseen.


    • Anonyymi

      Niin päivitystä.
      Eiköhän tässä nyt ole jo ihan tarpeeksi tapahtumaa yhdelle naiselle.

      Olen tänä kesänä joutunut vierailemaan kolmesti naapurissa käskyn käytyä. Ensimmäisellä kerralla naapuri esitti millainen kuva-ja filmikooste oli tehty aikuusviihdeliikkeestä sataman kautta mökille ja kyllä nolotti ja hävetti. Tietysti jouduin samalla hänelle antamaan ja imemään seuratessamme lähes puolitoistatuntista filmiä. Oli kyllä itsekin filmistä mahdottomasti kiihottunut.

      Parilla muulla kerralla jouduin kipittelemään alasti naapuriin tekstiviestin tullessa. Toisella kerralla naapuri oli yksin ja halusi sanojensa mukaan keventää minuun pusseja. Toisella kerralla paikalla oli minulle vieras mies ja tilanne oli sama. Jouduin imeskelemään alastomana molempien kaluja ja pantavaksi naapurin pationin pöydällä.
      Onneksi naapurin rouvalla on ollut pitkä kesäloma ja hän on ollut pääasiassa kotosalla, joten olen saanut olla rauhassa näiltä houkutuksilta enemmälti. Pari kertaa hän on palannut näihin aiempiin imutuskuviin toisen naapuri puolella ja kysellyt vähän viekkaan oloisena olenko nähnyt mitään. No mitäpä minä olisin nähnyt.

      Toinen naapuri on ollut koko kesän mökillään vaimonsa kanssa itäsuomessa, joten rauha maassa.

      Siinä nyt nopeita päivityksiä.

    Ketjusta on poistettu 580 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe