Miksi kristityt ovat valehtelijoita ja pahantekijöitä

Anonyymi-ap

Tunnen useita kristittyjä jotka ovat uskossaan syvällä. Yksi käy saarnaamassa ja hän kerää yleisöä. Hän on täysi valehtelija ja oman edun tavoittelija, viis tavoista millä oman edun tavoittaa.

Toinen on täysillä mukana ja kasvattaa lapsensa kristityiksi. Hän puhuu jokaisesta pahaa toisten selän takana.

Kolmas käy joka sunnuntai kirkossa mutta perjantain ja lauantait menee kännissä ja hakaten pienempiä.

Loputkaan ei mitään pulmusia ole vaikka ei näin pahoja.

Miksi te teette tuota?

5

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuomitsemisen oikeudesta kristillisten Kaikkivaltiaiden oppia vältellään laittomuuden kristittyjen opeilla. Raamatun mukaan rikoksia ei tule sovittaa kristittyjen omilla opeilla edes kristillisten Kaikkivaltiaiden nimeet; kuten rippi, salarippi ja rippisalaisuus MUTTA
      Johanneksen evankeliumi:
      5:27 "Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika."
      Ilmestyskirja:
      11:18 "Ja pakanakansat ovat vihastuneet, mutta sinun vihasi on tullut, ja tullut on aika tuomita kuolleet ja maksaa palkka sinun palvelijoillesi profeetoille ja pyhille ja niille, jotka sinun nimeäsi pelkäävät, pienille ja suurille, ja turmella ne, jotka maan turmelevat."

      Miettikään kuka on "häneen" pienellä "h":lla? Johanneksen evankeliumi:
      3:18 "Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."

      Vertaa kristittyjen raamatun tietoja....
      Markuksen evankeliumi:
      16:16 "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."
      Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus otti mukaansa paratiisiin ei uskossa olleen, kastamattoman ryövärin.
      Kristityt ottavat lapsia kasteessa lapsiakin tappaneen ja tapattaneen sekä seksuaalisesti lapsia hyväksi käyttäneen lahkon jäseniksi vastoin raamatun Kaikkivaltiaan oppeja.
      JOTEN usko ja kaste ei ole pelastuksen ehtoja muuten kuin väärennetyn raamatun mukaan jossa kaste ja lapsikaste ei ole mainittu ollenkaan pelastuksen ehtoina; MUTTA
      UT
      Joh. Ilm. 22:18, 19 #Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
      VT
      5Moos 12:32. #Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."

      Varmaa on, ettei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus lapsia siunatessaan käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan; lapsiakin laittomasti kohtelevien kristittyjen laittomuuden jäseniksi.
      Matteuksen evankeliumi:
      18:6 "Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."
      Markuksen evankeliumi:
      9:42 "Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen."
      Luukkaan evankeliumi:
      17:2 "Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä."
      JOTEN: Matt. 24:23 - 24 on hyvä muistaa....
      Matteuksen evankeliumi:
      24:12 "Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus."
      1.Johanneksen kirje:
      3:4 "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."

    • Anonyymi

      En tunne sinua enkä tiedä miksi arvostelet ja mitä haluat? Älä väitä valheellisesti, että kaikki kristinuskovaiset olisivat tuollaisia,

      • Anonyymi

        Niinpä, mutta yhden pahuus leviää tyhmyytenä joukoissa.
        On uskovaisissa uskontunnustuksensa kaltaisuudesta huolimatta poikkeuksia.


      • Anonyymi

        Niin niin. Yksi mustalainen varastaa, kaikki varastaa. Yksi somali raiskaa, kaikki raiskaa. Yksi kristitty on paha, ei sellaisia ole.


    • Anonyymi

      se johtuu jakomielitaudista , kristityistä suurin osa on jakomielitautisia .
      juupas eipäs sanoi uskovainen ja oli aina oikeassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1046
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      132
      957
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      847
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      19
      819
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      802
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      729
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      691
    Aihe