"Raamatun väännösten" apostolit ahkeroivat!

Anonyymi-ap

"Raamatun väännösten" apostolit ahkeroivat!


Ei mitään uutta auringon alla!

Aivan alusta alkaen uskoa Jumalaan, Jeesukseen, Jumalan Pyhän Hengen voimaan on paholainen vihannut. Ja vihassaan keksinyt uusia ja uusia konsteja, jotta kukaan ei uskoisi? Ja että nekin, jotka jo uskovat - alkasivat epäillä Jumalaa?

Kaikesta tästä paholaisen ahertamisesta Jeesus itse varoitti. Samoin apostolit... Silloin, niinkuin nytkin? Jotkut koettavat tälläkin palstalla leikkiä jotakin Suurta Tietäjää? Ja koettaa tarjoilla epäilyksen myrkkykakkuja nimellä: ** Raamatun käännösvirheitä! **

Kenellekään valistuneelle ja hengelliselle (uskovalle) ei jää epäselväksi, että kyseessä on kavala paholaisen juonipaketti! Leikkimällä ja näyttelemällä Erikoista Kielitadon Konsulttia --- moni heikkouskoinen saattaa haksahtaa?

Jumala ei tietenkään ole tarkoittanut, että Kaikkien Uskovien Pitäisi Hallita Alkukieliä? Voidakseen löytää uskon Jumalaan ja Jeesukseen? Ei todellakaan! Vuosituhansia, yli 2000 vuotta - ovat ihmiset voineet käsittää Jumalan armon Jeesuksessa Kristuksessa!

Tiedon nimellä kulkeva valhetieto!
____________________________

Jo Paavalin aikana oli liikenteessä sellaisia eksyttäjiä ja harhaopettajia, jotka vetosivat "tietoon". Paavali varoitti:
• "Oi Timoteus, talleta se, mikä sinulle on uskottu, ja vältä tiedon nimellä kulkevan valhetiedon epäpyhiä ja tyhjiä puheita ja vastaväitteitä.. johon tunnustautuen muutamat ovat uskosta hairahtuneet." 1 Tim 6:20-21)


Tiedon nimellä eksyttäviä suuntia!
____________________________
Jo 100-200 jKr oli liikenteessä näitä eksyttäjiä joiden metodit vetosivat ihmisten
• "tietoon"
• järkeen
• tieteellisiin seikkoihin

Tunnetuin oli gnostilaisuus.
Gnostilaisuus oli varsinkin 100- ja 200-luvuilla vaikuttanut synkretistinen uskonnollinen liike, jota esiintyi monien ajan uskontojen, muun muassa kristinuskon, yhteydessä Välimeren alueelta Keski-Aasiaan saakka. Sana ”gnostilaisuus” tulee kreikan sanasta ”gnosis” (γνώσις), joka tarkoittaa tietoa. Gnostilaiset käsitykset perustuivat juutalaisuuteen, kreikkalaiseen filosofiaan, erityisesti platonismiin, sekä varhaiseen kristinuskoon.[1]

Kristillisen gnostilaisuuden isät:
Simon Magus
Kerinthos
Markion Valentinos

Siis jo Paavali varoitti aikoinaan tällaisista "järkeisoppien" opettajista. Joiden taustalla on paholaisen kirjeopiston opinnot.

• "Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen. Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti" ( Koloss 2: 8-9)

Rakkaat Herran Jeesuksen lampaat!

Älkää antako näiden antikristillisten agenttien horjuttaa uskoanne!
Jeesus pitää teistä huolta! ( Joh 10:27-30)

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erinomaisen hyvä ja tähdellinen aloitus.
      Aloittajalle kiitos ja siunausta!

      • Anonyymi

        Kiitetään vain Herraa - joka uskollisesti valvoo Omien Lampaidensa asiaa!
        Vaikka pimeys on suurta, Valonsa loistaa!
        Room 8.31-39


    • Anonyymi

      Aloittaja on väärässä.
      Hellarit ovat maallikoita.
      On tärkeä tietää, mitä alkuperäisissä alkukielen tarkoittamissa "kirjoituksissa" on kirjoitettu ja tarkoitettu.

      Ap. t. 17:11

      Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

      Edes sanan/sanoman vastaanottaminen ei tarkoita mitään uskoontuloa, kuten hellarit senkin kohdan kieroon vääntävät.

      • Anonyymi

        Ei minusta väärässä ole. Olisit vaan kirjoittanut oman ymmärryksesi eikä toisen päällä huudellen.
        Aloittajan kirjoitus on hyvä ja oikeamielinen.

        " aloittaja on väärässä..." Olet hupiukko ja tekopyhä.


      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole mikään hellari....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta väärässä ole. Olisit vaan kirjoittanut oman ymmärryksesi eikä toisen päällä huudellen.
        Aloittajan kirjoitus on hyvä ja oikeamielinen.

        " aloittaja on väärässä..." Olet hupiukko ja tekopyhä.

        Tämä ei ole mikään kilpailu: oikeassa - väärässä?

        TÄRKEIN siis relevantti asia on, että Jeesus saa olla oikeassa! Niinkuin onkin!


    • Anonyymi

      Sananl. 1:22

      Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?

      Sananl. 15:7

      Viisasten huulet kylvävät tietoa, mutta tyhmäin sydän ei ole vakaa.

      • Anonyymi

        Niin?

        Kannattaa miettiä?


    • Anonyymi

      Jer.3:6-25 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivinä: Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla vuorilla ja kaikkien viheriäin puitten alla ja harjoitti siellä haureutta. Ja minä sanoin, sittenkuin hän oli kaiken tämän tehnyt: Palaja minun tyköni. Mutta hän ei palannut. Ja hänen sisarensa Juuda, tuo uskoton, näki sen. Ja minä näin, että, vaikka minä olin lähettänyt pois tuon luopiovaimon, Israelin, juuri sen tähden, että hän oli tehnyt aviorikoksen, ja olin antanut hänelle erokirjan, ei kuitenkaan uskoton Juuda, hänen sisarensa, peljännyt, vaan meni ja harjoitti haureutta hänkin. Ja haureutensa huudolla hän saastutti maan, ja teki aviorikoksen kiven ja puun kanssa. Ja kaikesta tästäkään huolimatta hänen sisarensa Juuda, tuo uskoton, ei palannut minun tyköni kaikesta sydämestään, vaan petollisesti, sanoo Herra. Ja Herra sanoi minulle: Luopiovaimo Israel on osoittautunut vanhurskaammaksi kuin Juuda, tuo uskoton. Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enä synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti. Ainoastaan tunne rikoksesi, että olet luopunut Herrasta, Jumalastasi, ja juossut sinne ja tänne vieraitten jumalain tykö, kaikkien viheriäin puitten alle, ettekä ole kuulleet minun ääntäni, sanoo Herra. Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon heidät Siioniin. Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan, ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä ja taidolla. Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herra liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä. Siihen aikaan sanotaan Jerusalemia Herran valtaistuimeksi, ja kaikki kansat kokoontuvat sinne, Jerusalemiin, Herran nimen tähden eivätkä enää vaella pahan sydämensä paatumuksessa. Näinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi. Kuinka asetankaan sinut lasten joukkoon ja annan sinulle suloisen maan, hänen perintöosan, ihanimman kansojen maista! Ja ajattelin: Sinä olet kutsuva minua isäksi etkä ole koskaan kääntyvä minusta pois. Mutta niinkuin vaimo on uskoton puolisolleen, niin olette te, Israelin heimo, olleet uskottomat minulle, sanoo Herra. Kuule! Kalliokukkuloilta kuuluu itku, israelilaisten rukous, sillä he ovat vaeltaneet väärää tietä, ovat unhoittaneet Herran, Jumalansa. Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, niin minä parannan teidän luopumuksenne. - Katso, me tulemme sinun tykösi, sillä sinä olet Herra, meidän Jumalamme. Totisesti, petosta on, mitä kukkuloilta kuuluu, pauhina vuorilla. Totisesti, Herrassa, meidän Jumalassamme, on Israelin pelastus. Häpeäjumala on syönnyt isiemme vaivanäön nuoruudestämme asti, heidän lampaansa ja raavaansa, poikansa ja tyttärensä. Maatkaamme häpeässämme, ja häväistyksemme peitäköön meidät, sillä Herraa, meidän Jumalaame, vastaan me olemme syntiä tehneet, me ja meidän isämme, hamasta nuoruudestamme tähän päivään asti, emmekä ole kuulleet Herran, meidän Jumalamme, ääntä.

    • Anonyymi

      Autuasa se, joka uskoo eikä anna itseään vietellä paholaisen ketkuihin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe