Mulla on ongelma!Yksi hevonen jota hoidan on alkanut oireilla.ENne oli aina kiltti ja kuuliainen jok ikisessä tilanteessa.Alkoi kun satulaa laitoin kun alko potkia ja purra hiljattain.Sitten ruokahaluttomuutta havaittavisaa ja hevosella näyttää olevan jonkin verran kipu ilme.Joskus potkii ja arkoo kun mahaan koskee.Ei mitään eroa lannassa.Voiko olla mahahaava?Ei tosiaan ole oma hevonen ja omistaja tuntuu olevan vahvasti mieltä ettei ole eikä mitään tutkimuksia tarvi.Omistaja lähinnä ajattelee kaikkien oireiden viittaavan epäsopivaan satulaan,mutta voiko olla näin?Teidän kokemuksia mahahaavasta, miten ilmeni ja mitä oireira??
Kokemuksia hevisen mahahaavasta?
Anonyymi-ap
0
603
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954