🤔🕙☕ mulla ei ole tapana ostaa toisten ajatuksia noin vaan. Kyllä minä mietin asiat ensin läpikotaisin ja päätän sitten mitä mieltä olen. Ne influenserit, tubettajat ym. ovat ihan muita varten!
Sama koskee miehen mielipiteitä. Kunnioitan niitä, mutta en omaksu tuosta vaan.
Sori nyt vaan mutta
8
143
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä . Kannattakin ajatella itse. 👌😚
En oikein ymmärrä miksi pitäisi seurailla somessa vieraita ihmisiä jotta nämä saisi mainoksista tienestiä.
- Anonyymi
Tekijänoikeuslaissa ei sitä laittomuutta olekaan.
- Anonyymi
Voi instituution lakimiesparkaa, että perhana nyt ei pykälät ole asiakkaan puolella
- Anonyymi
Yksityisyyttä loukkaavan tiedon levitys, kunnianloukkaus, ym ym törkeä linja ? Jos se vika on ollut toisessa päässä alkujaan ja ei oikein istu yksilö- yhteisöakselilla, mutta toisinpäin täyttää törkeän asteen tunnusmerkit hyvinkin. Sitä olisi voitu miettiä ratkaisukeskeisesti hieman aikaisemmin muuten kuin kategorisella kieltämisellä
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisyyttä loukkaavan tiedon levitys, kunnianloukkaus, ym ym törkeä linja ? Jos se vika on ollut toisessa päässä alkujaan ja ei oikein istu yksilö- yhteisöakselilla, mutta toisinpäin täyttää törkeän asteen tunnusmerkit hyvinkin. Sitä olisi voitu miettiä ratkaisukeskeisesti hieman aikaisemmin muuten kuin kategorisella kieltämisellä
No minä nyt en ainakaan kenenkään yksityisiä tietoja ole levittänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876