🤔🕙☕ mulla ei ole tapana ostaa toisten ajatuksia noin vaan. Kyllä minä mietin asiat ensin läpikotaisin ja päätän sitten mitä mieltä olen. Ne influenserit, tubettajat ym. ovat ihan muita varten!
Sama koskee miehen mielipiteitä. Kunnioitan niitä, mutta en omaksu tuosta vaan.
Sori nyt vaan mutta
8
150
Vastaukset 8
- Anonyymi
Hyvä . Kannattakin ajatella itse. 👌😚
En oikein ymmärrä miksi pitäisi seurailla somessa vieraita ihmisiä jotta nämä saisi mainoksista tienestiä.
- Anonyymi
Tekijänoikeuslaissa ei sitä laittomuutta olekaan.
- Anonyymi
Voi instituution lakimiesparkaa, että perhana nyt ei pykälät ole asiakkaan puolella
- Anonyymi
Yksityisyyttä loukkaavan tiedon levitys, kunnianloukkaus, ym ym törkeä linja ? Jos se vika on ollut toisessa päässä alkujaan ja ei oikein istu yksilö- yhteisöakselilla, mutta toisinpäin täyttää törkeän asteen tunnusmerkit hyvinkin. Sitä olisi voitu miettiä ratkaisukeskeisesti hieman aikaisemmin muuten kuin kategorisella kieltämisellä
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisyyttä loukkaavan tiedon levitys, kunnianloukkaus, ym ym törkeä linja ? Jos se vika on ollut toisessa päässä alkujaan ja ei oikein istu yksilö- yhteisöakselilla, mutta toisinpäin täyttää törkeän asteen tunnusmerkit hyvinkin. Sitä olisi voitu miettiä ratkaisukeskeisesti hieman aikaisemmin muuten kuin kategorisella kieltämisellä
No minä nyt en ainakaan kenenkään yksityisiä tietoja ole levittänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459