https://www.lansivayla.fi/paakirjoitus-mielipide/5474942
Olarin uimahalli ja kuntosali ovat turhaan kiinni
5.11.2022 14:00
Risto Nevanlinnan kirjoitus (LV 29.10. ”Espoon pitää huolehtia lähiöistään”) osui naulan kantaan. Hyvänä esimerkkinä tällaisesta kaupungin harmillisesta toiminnasta käynee Olarin uimahallin ja kuntosalin mystinen tilanne. Espoo on pitkään liputtanut lähiliikuntapaikkojen puolesta, mutta Olarin uimahalli ja kuntosali ovat olleet kiinni koko syyskauden.
lue lisää
Olarin kuntosali turhaan kiinni
1
146
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne ovet pitäisi avata, jotta sieltä saataisiin ulos kuntoilulaitteet. Niistä kaiketi olisi hyötyä vaikka Ukrainassa sitten joskus, kun ovat karkottaneet venäläiset pois.
Uimaaltaan voi pitää kuivillaan ja altaalle kyllä AsOy Raijalax keksii joskus käyttöä.
Matinkylässä on uusi ajanmukainen uimahalli kaikkine palveluineen. Olarista on sinne lyhyt matka. Olarin kerrostaloalue köyhtyy, rapistuu, lahoaa. Kohta siellä ei asu kuin työttömiä alkoholisoituneita surkimuksia. Tätä kehitystrendiä vastaan ei kannata hangoitella. Ihmiset, varallisuus, valta, palvelut keskittyvät, Olarista pakenevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178