Kuinka usein runkkaat?

Anonyymi-ap

Kuinka usein runkkaat? Ja paljonko tulee spermaa?

37

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melkein päivittäin, spermaa tulee väliilä runsaasti joskus vähemmän.
      Mutta upeeta se on aina.

• Anonyymi

Jokapäivä 5 kertaa, tulee vaan pelkkää pölyä.

• Anonyymi

Kyllä melkein joka päivä, joskus useammankin kerran, masturbointia ja nussimista katsselen. Spermaa tulee joskus enemmän ja joskus vähemmän, Poikamies 75v.

• Anonyymi

Olen itsekin eläkemies ja yksin asun
        Mukava kotona saa rauhassa runkkailla joskus kotona pitkät alushousut jalassa kahvittelen
        Pidän toisinaan pussihousuja
        Kiihottaa jos tutkisivat mitä housujen sisällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itsekin eläkemies ja yksin asun
        Mukava kotona saa rauhassa runkkailla joskus kotona pitkät alushousut jalassa kahvittelen
        Pidän toisinaan pussihousuja
        Kiihottaa jos tutkisivat mitä housujen sisällä

Oletko missä? Haluisin tutkia minkälainen löytyis suuhuni. M 60v

• Anonyymi

Runkkaan kanssa lähes päivittäin. Spermaa tulee välillä paljon. Joskus tulee taas vähemmän. Hyvääle se aina tuntuu.

• Anonyymi

Joka karkauspäivänä olen runkannut. Spermaa tulee silloin suunnilleen ämpärillinen.

• Anonyymi

Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

• Anonyymi

Normaalipäivänä runkkaan kerran aamulla heti herättyä ja toisen kerran illalla ennen nukkumaan menoa. Joskus pitää vetäistä vielä keskellä päivääkin. Spermaa tulee silleen kohtalaisesti. Kun runkkaa ahkerasti, niin eihän sitä riitä valtavia määriä joka sessioon.

• Anonyymi

minä kans päivisin kun vaimo töissä leikin pepullani eri kokoisilla sauvoilla joita on monta kertynyt lopuksi paksu ja pitkä jossa kova vibra pohjaan runkata ei tarvi kauan kun tulee

• Anonyymi

Olen 60v runkkaan vähintään 4kertaa viikossa. Parhaimmillaan pari kertaa päivässä.
      Etsin 60 -- 80v miestä imuhaluista taitoista kaveriksi. Tervettä siistiä kaveria.

• Anonyymi

Olen etsinyt imettäjää täällä jonkun aikaa. Missä päin olet? Terv. Ukm 60v

• Anonyymi

Juu runkkari olen minäkin ja eläkkeellä on aikaa runkata. Pidän palleissani kumeja ne antaa lisää potkua.
        Mukava ois nähä ikä miesten runkkaamista tai sais tutkia millainen terska ja pallit ja imeäkin
        kumisaapas47@outlook.com

• Anonyymi

imu halut olis kovat harjotellut vaan sauvalla intissä kyllä imuttelin mutta ne oli nopeita tyhjennyksiä vaan

• Anonyymi

Minulle tulee orgasmin jälkeinen masennus niin laukeamiseen asti runkkaan aika harvoin voi mennä viikkojakin välissä mutta päivittäin tulee runkkailtua/edgeteltyä.

• Anonyymi

Runkkaan nyt muna kovana

• Anonyymi

Minä runkailin eilen viimeksi . Riisuin vaateet päältä.Laitoin pyykit saaviin pulveriveteen likoon. Siinä pyykkejä virutelessa kalukin tarvitsi huoltoa.Hieroin kaluani pulverivaahdolla .Jatkoin pyykin pesua ja toisella kädellä vatkoin kaluani kunness sain lauettua. Tuntui tosi mahtavalta. Tein saman toisen kerran uudestaan.

• Anonyymi

Runkkarina tulee vedeltyä päivittäin, lastin päästän muutaman kerran viikossa ulos jolloin melko runsas lasti lentää vielä kivasti, noin seitsämän kertaa ruikkaa ja vielä valuttaa loppuja. Tänään runkkaan säätyttö Jennalle tv 3 aamuteeveessä, hyvät tissit ja takavittunen perse.

• Anonyymi

on kiva runkata kovaks sitten laitan kiristys renkaan juureen iltapäivällä vasta irrotan kyllä lentää muutaman runkkaus liikkeen jälkeen

• Anonyymi

ois mahtavaa ottaa suihin 3kertaa päivässä samalla runkata

• Anonyymi

olen nyt Kuopion alueella . Käyn mökillä ja olen tässä keskustassa usein. Olen 63v
      Imuhalukasta taitavaa tervettä kaveria etsiskelen . Onko halukkaita liikenteessä .

• Anonyymi

Päivittäin, olen hame- ja mekkorunkkari. Jonkin kerran viikossa myös samaa harrastavan kanssa.

• Anonyymi

Itse runkailen myös hameisiin. Pyykin ollessa liossa niin runkailen lakanohin. Pyykin ollessa pyörimässä pulsaatorikoneessa niin siinä katsella pyykin pyörimistä otan koneesta pyykkiä. Hieron siinä kuuman pulverisilla kosteisilla pyykeillä kalua jotta alkaa kalu jäykistyä ja saa laskettua spermat.

• Anonyymi

Hei Kuopion mies haluaisin ottaa sinulta imut , loppuunasti . Missä nähtäisiin , kävisikö sektori , kirjaston wc , tai tosirauhallinen leväsen spr kontti wc tilat. Arkisin klo 11.00--
      12.00 olen maisemissa. Olen siisti terve vaitiolotaitoinen 65v mies.

• Anonyymi

Oletko Leväsen kontin SPR tiloissa päivittäin 11- 12
        Sinä 65 v mies
        Kuopion mies käy siellä

• Anonyymi

2 x viikossa

• Anonyymi

tarpeeksi.

• Anonyymi

Lähes joka ilta luen näitä tarinoita ja runkkailen, vaimo usein mukana.
      M

• Anonyymi

mulla kans vaimo katselee ja painelee vibraa mun peppuun tykkää

• Anonyymi

Joka päivä.

• Anonyymi

Noin kerta viikkoon ennen nukkumaanmenoa. Välillä vastaherättyä mikäli kukaan ei ole hereillä

• Anonyymi

monta kertaa päivässä tulee lopuksi vähän osan saan suuhuni jooga asennossa

• Anonyymi

Noin 10 kertaa päivässä permaa tulee 1litraa

• Anonyymi

miltein päivittäin hieron paksupäistä kaveriani, mahtavat orkut, äännellä pitää. Välillä tai liian harvoin ukkomies auttaa tahi sitten poikamies... ahneesti.

• Anonyymi

Muutaman kerran viikossa. Kun olen pesemässä pyykkiä pulsaatorikoneella niin päivän mittaan useammin. Tekee tosi hyvää kun saa kalun jäykäsi ja spermat lakaistua.

• Anonyymi

Olen 70v ukm runkkari ja runkkaan lähes päivittäin. nykyyisin olen homo ja haluan vain runkata ja imeä poikien ja miesten mulkkuja, nautin spermasta.

• Anonyymi

Joka päivä runkkaan , noin 2-4 kertaa ja joka kerta laukean , spermaa tulee vaihtelevasti .
      Olen aina runkannut paljon , on paras harrastukseni . Näitä juttuja kun lukee alkoi kulli taas seisoo ja runkkaan samalla.
      M 64 CD 💃

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      19
      6908
    2. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      5
      1084
    3. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      967
    4. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      888
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      284
      887
    6. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      21
      824
    8. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      29
      817
    9. Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.

Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa
      Kannus
      36
      776
    10. Vietätkö uuden

Vuoden miten tai kenen kanssa?
      Ikävä
      63
      772
    Aihe