Kuinka usein runkkaat? Ja paljonko tulee spermaa?
Kuinka usein runkkaat?
37
1498
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein päivittäin, spermaa tulee väliilä runsaasti joskus vähemmän.
Mutta upeeta se on aina. - Anonyymi
Jokapäivä 5 kertaa, tulee vaan pelkkää pölyä.
- Anonyymi
Kyllä melkein joka päivä, joskus useammankin kerran, masturbointia ja nussimista katsselen. Spermaa tulee joskus enemmän ja joskus vähemmän, Poikamies 75v.
- Anonyymi
Olen itsekin eläkemies ja yksin asun
Mukava kotona saa rauhassa runkkailla joskus kotona pitkät alushousut jalassa kahvittelen
Pidän toisinaan pussihousuja
Kiihottaa jos tutkisivat mitä housujen sisällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekin eläkemies ja yksin asun
Mukava kotona saa rauhassa runkkailla joskus kotona pitkät alushousut jalassa kahvittelen
Pidän toisinaan pussihousuja
Kiihottaa jos tutkisivat mitä housujen sisälläOletko missä? Haluisin tutkia minkälainen löytyis suuhuni. M 60v
- Anonyymi
Runkkaan kanssa lähes päivittäin. Spermaa tulee välillä paljon. Joskus tulee taas vähemmän. Hyvääle se aina tuntuu.
- Anonyymi
Joka karkauspäivänä olen runkannut. Spermaa tulee silloin suunnilleen ämpärillinen.
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Normaalipäivänä runkkaan kerran aamulla heti herättyä ja toisen kerran illalla ennen nukkumaan menoa. Joskus pitää vetäistä vielä keskellä päivääkin. Spermaa tulee silleen kohtalaisesti. Kun runkkaa ahkerasti, niin eihän sitä riitä valtavia määriä joka sessioon.
- Anonyymi
minä kans päivisin kun vaimo töissä leikin pepullani eri kokoisilla sauvoilla joita on monta kertynyt lopuksi paksu ja pitkä jossa kova vibra pohjaan runkata ei tarvi kauan kun tulee
- Anonyymi
Olen 60v runkkaan vähintään 4kertaa viikossa. Parhaimmillaan pari kertaa päivässä.
Etsin 60 -- 80v miestä imuhaluista taitoista kaveriksi. Tervettä siistiä kaveria.- Anonyymi
Olen etsinyt imettäjää täällä jonkun aikaa. Missä päin olet? Terv. Ukm 60v
- Anonyymi
Juu runkkari olen minäkin ja eläkkeellä on aikaa runkata. Pidän palleissani kumeja ne antaa lisää potkua.
Mukava ois nähä ikä miesten runkkaamista tai sais tutkia millainen terska ja pallit ja imeäkin
kumisaapas47@outlook.com - Anonyymi
imu halut olis kovat harjotellut vaan sauvalla intissä kyllä imuttelin mutta ne oli nopeita tyhjennyksiä vaan
- Anonyymi
Minulle tulee orgasmin jälkeinen masennus niin laukeamiseen asti runkkaan aika harvoin voi mennä viikkojakin välissä mutta päivittäin tulee runkkailtua/edgeteltyä.
- Anonyymi
Runkkaan nyt muna kovana
- Anonyymi
Minä runkailin eilen viimeksi . Riisuin vaateet päältä.Laitoin pyykit saaviin pulveriveteen likoon. Siinä pyykkejä virutelessa kalukin tarvitsi huoltoa.Hieroin kaluani pulverivaahdolla .Jatkoin pyykin pesua ja toisella kädellä vatkoin kaluani kunness sain lauettua. Tuntui tosi mahtavalta. Tein saman toisen kerran uudestaan.
- Anonyymi
Runkkarina tulee vedeltyä päivittäin, lastin päästän muutaman kerran viikossa ulos jolloin melko runsas lasti lentää vielä kivasti, noin seitsämän kertaa ruikkaa ja vielä valuttaa loppuja. Tänään runkkaan säätyttö Jennalle tv 3 aamuteeveessä, hyvät tissit ja takavittunen perse.
- Anonyymi
on kiva runkata kovaks sitten laitan kiristys renkaan juureen iltapäivällä vasta irrotan kyllä lentää muutaman runkkaus liikkeen jälkeen
- Anonyymi
ois mahtavaa ottaa suihin 3kertaa päivässä samalla runkata
- Anonyymi
olen nyt Kuopion alueella . Käyn mökillä ja olen tässä keskustassa usein. Olen 63v
Imuhalukasta taitavaa tervettä kaveria etsiskelen . Onko halukkaita liikenteessä . - Anonyymi
Päivittäin, olen hame- ja mekkorunkkari. Jonkin kerran viikossa myös samaa harrastavan kanssa.
- Anonyymi
Itse runkailen myös hameisiin. Pyykin ollessa liossa niin runkailen lakanohin. Pyykin ollessa pyörimässä pulsaatorikoneessa niin siinä katsella pyykin pyörimistä otan koneesta pyykkiä. Hieron siinä kuuman pulverisilla kosteisilla pyykeillä kalua jotta alkaa kalu jäykistyä ja saa laskettua spermat.
- Anonyymi
Hei Kuopion mies haluaisin ottaa sinulta imut , loppuunasti . Missä nähtäisiin , kävisikö sektori , kirjaston wc , tai tosirauhallinen leväsen spr kontti wc tilat. Arkisin klo 11.00--
12.00 olen maisemissa. Olen siisti terve vaitiolotaitoinen 65v mies.- Anonyymi
Oletko Leväsen kontin SPR tiloissa päivittäin 11- 12
Sinä 65 v mies
Kuopion mies käy siellä
- Anonyymi
2 x viikossa
- Anonyymi
tarpeeksi.
- Anonyymi
Lähes joka ilta luen näitä tarinoita ja runkkailen, vaimo usein mukana.
M- Anonyymi
mulla kans vaimo katselee ja painelee vibraa mun peppuun tykkää
- Anonyymi
Joka päivä.
- Anonyymi
Noin kerta viikkoon ennen nukkumaanmenoa. Välillä vastaherättyä mikäli kukaan ei ole hereillä
- Anonyymi
monta kertaa päivässä tulee lopuksi vähän osan saan suuhuni jooga asennossa
- Anonyymi
Noin 10 kertaa päivässä permaa tulee 1litraa
- Anonyymi
miltein päivittäin hieron paksupäistä kaveriani, mahtavat orkut, äännellä pitää. Välillä tai liian harvoin ukkomies auttaa tahi sitten poikamies... ahneesti.
- Anonyymi
Muutaman kerran viikossa. Kun olen pesemässä pyykkiä pulsaatorikoneella niin päivän mittaan useammin. Tekee tosi hyvää kun saa kalun jäykäsi ja spermat lakaistua.
- Anonyymi
Olen 70v ukm runkkari ja runkkaan lähes päivittäin. nykyyisin olen homo ja haluan vain runkata ja imeä poikien ja miesten mulkkuja, nautin spermasta.
- Anonyymi
Joka päivä runkkaan , noin 2-4 kertaa ja joka kerta laukean , spermaa tulee vaihtelevasti .
Olen aina runkannut paljon , on paras harrastukseni . Näitä juttuja kun lukee alkoi kulli taas seisoo ja runkkaan samalla.
M 64 CD 💃
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196908- 51084
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192967- 36888
- 284887
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin21824Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29817Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36776- 63772