Onko Jumala luvannut kuulla jokaisen rukoukset?

Anonyymi-ap

Kuuleeko Jumala jokaisen rukouksen?

Esim. Ateisti: Jos olet olemassa niin ...

Onko sinulla suhde Jumalaan vai rukoiletko ikään kuin seinille tyhjään ilimaan?

Kun rukoilet Isää Jeesuksen Nimeen, Jeesuksen kaattaan, niin...

A. Isä ehkä kuulee rukoukseni, en tiedä varmasti sitä.

B. Silloin Isä kuulee varmasti minua

Selef Urge

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

> Kuuleeko Jumala jokaisen rukouksen?

"Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
      Joh. 4:24

"Jumalattomista on Herra kaukana, mutta vanhurskasten rukouksen hän kuulee."
      San. 15:29

• Anonyymi

Et kai nyt vedä mitään sananlaskuja ristiin naulittuun pokkana vaan. Kehtaat

• Anonyymi

Mahtaa sitä ketuttaa uskovaisten höpinät.

• Anonyymi

Raamatun Jumala kuulee omiensa rukoukset. Jos palvot jotain muuta "jumalaa," on sinun tietenkin pyydettävä häneltä tarpeitasi. Voit kumarrella esim. veistämääsi puupökkelöä, kuin järjetön, pyytäen siltä apua. Itämaiset jumalat saavat voimansa itse paholaiselta, koska hän on alkusyy elottomille jumalille. Minulla on elävä, Raamatun kolmiyhteinen Jumala, joka vastaa mieluusti. Oi niitä riemullisia hetkiä, kun olen saanut ylistää yhdessä tai erikseen, jotain Jumalan persoonaa, kun Hän on taas antanut , ei aina kuin olisin tahtonut, vaan paljon paremmin. Nyt uskoni on horjumaton. Kiitän kaikesta, sillä Jumalani tahto on aina paras ja hyvä, olipa se millainen tahansa. Vaikka se olisi kuoloon johtava, niin riemuiten haluan kiittää, sillä Jumalan kotiin olen menossa Amen.

• Anonyymi

Miten ylistät erikseen jotain Jumalan persoonaa? Ajatteletko heidät erillisiksi, esim rukoilet Jeesusta erikseen ja Isää erikseen vai miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ylistät erikseen jotain Jumalan persoonaa? Ajatteletko heidät erillisiksi, esim rukoilet Jeesusta erikseen ja Isää erikseen vai miten?

Montako niitä vääriä jeesuksia on sulla . Sen mukaan mitä kuvittelet .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaan Isää kiitän, ylistän ja palvon Hänen Pyhyyttään kunnioittaen. Jeesusta kiitän ja ylistän Hänen sovitustyönsä johdostan ja siitä tulevasta armosta, kun saan pyytää lankeamisiani anteeksi ja tuoda kaikki huoleni Hänelle. Pyhää Henkeä kiitän ja ylistän, Hänen opastuksestaan kaikkeen pyhyyteen. Kolmiyhteistä Jumalaani rukoilen Jeesuksen nimessä, kuten Hän käski rukoilemaan, niin saamme kaiken tarvitsemamme. Tietenkin He tietävät Jumalina kaikki asiat yhdessä, mutta Raamatussa heillä on systeemi, joka on jonkinlainen Jumaluuden hierarkia, ihmiskäsityksen mukaan. Isä, Poika ja Pyhä Henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taivaan Isää kiitän, ylistän ja palvon Hänen Pyhyyttään kunnioittaen. Jeesusta kiitän ja ylistän Hänen sovitustyönsä johdostan ja siitä tulevasta armosta, kun saan pyytää lankeamisiani anteeksi ja tuoda kaikki huoleni Hänelle. Pyhää Henkeä kiitän ja ylistän, Hänen opastuksestaan kaikkeen pyhyyteen. Kolmiyhteistä Jumalaani rukoilen Jeesuksen nimessä, kuten Hän käski rukoilemaan, niin saamme kaiken tarvitsemamme. Tietenkin He tietävät Jumalina kaikki asiat yhdessä, mutta Raamatussa heillä on systeemi, joka on jonkinlainen Jumaluuden hierarkia, ihmiskäsityksen mukaan. Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Miten he voivat olla jumalia mutta kuitenkin yksi jumala?

• Jumala kuulee tietysti kaikkien ihmisten rukoukset.

• Jumala on luvannut kuulla omiensa rukousen,me rukoilemme hänen tahtonsa mukaisesti ei itsekäästi omia etuja tavoitelleen, lähimmäisten puolesta.

• Anonyymi

HYVÄÄ JOULUA JEESUKSEN SYNTYMÄ PÄIVÄÄ.

• Anonyymi

Kun Jeesus sovitti ihmisten synnit ja lopulta nousi takaisin Isänsä luokse taivaaseen, sai Hän palkakseen kaikkivaltiuden määräajaksi. Jeesus johdattaa nyt ihmiskuntaa kohti lopunaikoja ja tempaa omansa turvaan taivaaseen, kun antikristus aloittaa riehuntansa. Jeesus palaa omiensa kanssa maanpinnalle ja alkaa tuhatvuotisen valtakunnan ja tuomitsee kansat ja hävittää antikristuksen kumppaneieen. Luzifer vangitaan tuhanneksi vuodeksi. Tuhannen vuoden jälkeen Luzifer vapautetaan. Hän kokoaa omansa ja käy sotaan Jeesuksen joukkoja vastaan. Jeesus tuhoaa heidät. Näin eroteltiin viimeinen kertynyt saasta hyvästä. Jeesus tuomitsee henkilökohtaisesti ihmiset vuohiinja lampaisiin, kaikkivaltiaan mandatillaan, jonka Hän luovuttaa takaisin Isälleen Uudessa Jumalanvaltakunnassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun Jeesus sovitti ihmisten synnit ja lopulta nousi takaisin Isänsä luokse taivaaseen, sai Hän palkakseen kaikkivaltiuden määräajaksi. Jeesus johdattaa nyt ihmiskuntaa kohti lopunaikoja ja tempaa omansa turvaan taivaaseen, kun antikristus aloittaa riehuntansa. Jeesus palaa omiensa kanssa maanpinnalle ja alkaa tuhatvuotisen valtakunnan ja tuomitsee kansat ja hävittää antikristuksen kumppaneieen. Luzifer vangitaan tuhanneksi vuodeksi. Tuhannen vuoden jälkeen Luzifer vapautetaan. Hän kokoaa omansa ja käy sotaan Jeesuksen joukkoja vastaan. Jeesus tuhoaa heidät. Näin eroteltiin viimeinen kertynyt saasta hyvästä. Jeesus tuomitsee henkilökohtaisesti ihmiset vuohiinja lampaisiin, kaikkivaltiaan mandatillaan, jonka Hän luovuttaa takaisin Isälleen Uudessa Jumalanvaltakunnassa.

Kaikki valtius on Jeesuksella ikuinen, ei ole mikään määrä aikainen, Isänä tahtoon alituminen on vasta sen jälkeen kun on uusi taivas ja uusimaa, jossa pyhyys ja vanhurskaus asuu kaikki entinen on mennyt.

• Anonyymi

Oletan, että Jumala kuulee jokaisen Hänelle lähetetyn rukouksen.

Mutta Hän ei vastaa kaikkiin rukouksiin.

Jos Hän vastaa, Hän saattaa vastata joko
      a) pyydetyllä tavalla
      b) omalla tavallaan.

Kun rukoilee, kannattaa rukoilla niin, että jo rukouksessa suostuu Isän tahtoon.

Raamatussa on paljon rukouksia, esim. Psalmeissa:
      https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ps. 1:1&rnd=1667896095139

Jeesus opetti rukoilemaan näin:

>>Isä meidän, joka olet taivaissa.
      Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
      Tulkoon sinun valtakuntasi.
      Tapahtukoon sinun tahtosi,
      myös maan päällä niin kuin taivaassa.
      Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
      Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
      jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
      Äläkä saata meitä kiusaukseen,
      vaan päästä meidät pahasta.
      Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.<< ✨

Psalmi 91: 1-16
      1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
      2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".

3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
      4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
      6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
      7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
      8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
      9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". -Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
      11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
      12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
      13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -

14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
      15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
      16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

Itselleni tämä psalmi on ollut paljonkin merkityksellinen, olen lukenut tätä hitaasti, rukoillut ja saanut myös kokea joka jakeen ja sanan aivan kirjaimellisesti. "Yön kauhut, turmiollinen rutto, päivällä lentävä nuoli, leijona, kyykäärme, pitkä ikä, pelastus..." nämä kaikki, koko psalmi ovat olleet itselleni vertauskuvallisia sanoja tietyille asioille.

• Anonyymi

"Linnustajan paula, turmiollinen rutto..."
        Olin siinä 7 helvetillistä vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Linnustajan paula, turmiollinen rutto..."
        Olin siinä 7 helvetillistä vuotta.

Oliko sulla paisetauti rutto. No voi sentään.

• Anonyymi

Psalmeja saatana käytti Jeesusta kiusatessa.

• Anonyymi

Saatana veti psalmi 91 kiusatessaan Jeesusta oletko joku rienaaja langennut enkeli timanteista tehty ylistyksen johtaja vai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sulla paisetauti rutto. No voi sentään.

Egyptin paiseet lyötiin juutalaisiin myös. Kurjaa joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Egyptin paiseet lyötiin juutalaisiin myös. Kurjaa joo.

Voi Job paisetautinen . Ei auta vaikka ei syönyt yhtäkään sikaa paiseet vaan tuli. Niin.

• Anonyymi

Psalmi 91 on voimallinen psalmi, Kryptinen alku, mutta uskovalle avautuu selvästi. Loppuosa on itse Taivaan Isän voimallista suoraa puhetta rakkaille lapsilleen. Tämä ihmeellinen psalmi on kantanut minuakin monen pahanajan yli ja jättänyt jälkeensä horjumattoman uskon.

• Anonyymi

Ateisti joka rukoilee Jumalaa, että jospa siellä jossakin olisikin ?

• Anonyymi

Moneen ihmiseen sopivia kuvauksia 2.Tess.3:1-5

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4383
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      57
      2974
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2511
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2321
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2003
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      64
      1647
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe