Kauanko tuollaisella diesel pajerolla vm.1992 kestää ajella?
Alkaako kaikki mekaniikka olla koria myöten lopussa, ja läpimätä ruosteesta, kun puoli miljoonaa kilometriä on lähellä?
Etsin maastoautoa joka ei kuluta liikaa mutta sillä pystyy ajamaan huoletta metsäteitä.
Pätkäpajeroa ajattelin siksi että kuluttaisi vähemmän polttoainetta.
Näyttäisi myynnissä olevien vanhempien 1990+ pätkäpajeroiden hinnat olevan 3000-4500 tienoilla riippuen onko ajettu 200 vai 450 tuhatta, eli ei paljon kilometrit hinnassa näy ilmoittajilla.
Pajero 2.5L 3-ovinen 450000 km ajettu
2
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kestää ja vaihtaa osan kun tarvitsee. Polttoaineensyötössä ruiskutuspumppu ja suuttimet on aina jossakin vaiheessa vaihto edessä koska ne kuluu kun litroja menee läpi. Jos puhtailla öljyillä ajeltu niin luulisin koneen laakereilla, lohkolla ajavan helposto 500-1 miljoonan.
Ruostuneen paikan korista voi leikata pois kovalle ja tehdä paikan kunnon pellista että istuu ja hitsaa kunnolla tiiviisti ympäri, joku hyvä kestävä penssimaali päälle ja massaa päälle.
Näin ainakin itse tekisin, hitsauskoneen ja työvälineet saa nykyään edullisesti. Varmaan tankillisella polttoainetta. Itse kävisin runkon läpi ja suojaisin ruiskulla pihassa jos olisi. - Anonyymi
2,5 diesel pajero kuluttaa ainakin 10 litraa satasella seka ajoa. Lisäksi kiihtyy nollasta sataan vähän yli 20 sekunnissa. Ensi vuonna löpöjen hinnat nousee todennäköisesti 25%. Dieseleitä saa nyt halvalla, tai jos hinta on korkea niin se on myyjän puolelta väärinkäsitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089047
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265608- 544690
- 914588
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631