Saksasta vähän käytetty haettu Audi B9 manuaalilla. ( tähän ei tule koskaan kaksoiskytkimen vikoja ja niiden korjuuttamista)
Tulee olemaan ainakin jos kauemmin 20 vuotta käyttövalmiina.
Suomessa niin erikoinen maahantuoja että poisti kestävimmän ja omistajalle huolettomimman vaihteiston uuden autojen vaihtoehdoista.
Manuaalivaihteinen B9 tulee säilyttämään arvonsa paremman kun vuosia tulee.
Hyvä on ollut Audi B9 bensa, manuaalivaihteistolla
Anonyymi-ap
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se manuaalin kytkinkään auton koko ikää kestä joten mitä eroa?
- Anonyymi
Itse ajoin Audi A4 b6:lla manualilla 334000 km. Eikä tarvinnut kytkintä uusia, eikä korjata. Se on käyttäjästä kiinni. Nykyisin ajan kyllä automaatilla.
- Anonyymi
Mikä helvetin B9 onko Audikin ryhtynyt BMW:n salakielilinjalle?
Eikö ne kuitenkin ole yleensä A1, A2, A3, A4, A5 jne. tai sitten S- tai RS-alulla samat numerot?- Anonyymi
Kyseessä sukupolvi - A4:t alkaa B5:sta,.
A4 on taas perua Audi 80:stä joiden viimeinen sukupolvi oli B4.
http://www.autowiki.fi/index.php/Audi_A4
- Anonyymi
eikös tuon malli ollut dkv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203