Noin Jumala sanoi Mooseksen Genesiksen mukaan, ja kertoi mitä oli tapahtunut ennen sitä: "Jumala LOI Taivaan ja Maan!"
Tietokoneeseen voi myös tehdä ties mitä graafisia komentoja, joita tietokone tottelee kääntäjän/tulkin avulla, mutta sitä ennen oli pitänyt luoda "Taivas ja Maa", eli tietokone kovoineen ja softineen ja käyttäjänsä, joko ohjelmoija, tai tavallinen käyttäjä.
Älkää jääkö tietämättömyyteenne kreationistit, älkää olko tieteen suhteen enää denialisteja: Jaakob Raamatussa: "Usko ja puheet ovat hyödyttömiä, jos teiltä puuttuvat TEOT - Ilman tekoja usko on kuollut!"
Rakentakaa Uusi Taivas ja Maa - mitä ja mistä tahansa - lisääkin keksikää, ja pankaa se kaikki tottelemaan itseänne - nyt etupäässä Jumalanne Henkeä. Vaikka et tietäisi mikä 7. hengestä olet - (todennäköisesti syntymisviikonpäiväsi sen on määrittänyt) - älä pistä aina vain pahasti vastaan - kuin Koronaan sairastunut,- pienelle kaaokselle ajatustenne mielessä, mikä alkaa loistaa kuin se "Aamutähti", kun olette saaneet edes suunnitelman tehtyä työllenne! Jumalan 7 ensimmäistä luomispäivää - eivät olleet sitä, että taivas ja maa olisivat syntyneet tmaterialistisesti toimivaksi heti, vaan 1 konkreettinen luomispäivä oli se, että "Jumala" sai laskettua montako Galaksia tarvitaan Maailmankaikkeuteen, ja montako aurinkoa niihin pistetään, ja montako planeettaa x kuuta niihin tarvitaan...
Kaikki ei ole vielä kuollutta - tässä vanhassakaan maailmankaikkeudessa, älkää etsikö siis tekään turhaan enää muuttua liian nopeasti, ties minkälaisten kloonilastenne takia...
"Tulkoon VALO, menköön PIMEYS!"
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391