kaukolämmön hintaa, oletteko jo valmiina ihanaan jouluun?
Helen nostaa kohta taas
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkö tuottaa hyvin, mutta kaukolämpö menee tappiolla.
- Anonyymi
Niin niin....sen takiahan sitä hintaa pitää viilata ylöspäin...
- Anonyymi
Helenin hallituksen pj Soinivaara totesi, että sähkön voi ostaa muualta, jos tuntuu kalliilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helenin hallituksen pj Soinivaara totesi, että sähkön voi ostaa muualta, jos tuntuu kalliilta.
Ex-vihreä rasittamassa ja kiusaamassa pääkaupunkilaisia jotka hänet politiikkaan äänestivät....absurdia jo todellakin.
- Anonyymi
Hissieteisessä kovin jo jännitetään miten korkealle......
- Anonyymi
Pörssisähkö on huomenna halpaa, 2.48 e/MWh keskiarvo, yöllä hiukan miinuksella.
- Anonyymi
Takka on ihana , jalat juuri lämpösessä säteilyssä , mites siellä uusissa kalasataman bulkkikerrosläävissä , joko siitä helenin lyhyemmästäkin piipusta tupruaa savua , onhan siellä katolla ne aurinkokennotkin lumivaipan alla.....
- Anonyymi
Juu hyvin toimii molemmat kivihiilipiiput , savua tupruaa , olemme täällä piipun alla lajittelemassa ekoroskia eri kippoihin , hammastikut eri ja jätskitikut eri kippoihin.....niin viiiitun ekoa
- Anonyymi
Ei tuule , ei paista , sähkö on vihreätä mutta kivihiili mustaa.
Vihtu tätä nykysukupolvea mitä itsepetosta kehitätte.
Palelkaa pihalla niin ette rasita luontoa ,näyttäkää esimerkkiä , ,minä seuraan esimerkkiänne täältä lämpösestä. - Anonyymi
1.12 sähkö 39c kilowatti......ei mulle , poltan puita ja roskia ja nakkelen välillä kivihiilin paloja takkaan , minulla on pitkä toimitus sopimus venäjän kanssa jota en voi lain mukaan katkaista......ihan mahdotonta , menee muuten luottamus...
Niin ja risut kerään valtion metsistä. - Anonyymi
Vietetään tunnelmallinen talvi
- Anonyymi
Niin vietänkin, ulkomailla lämpimässä kesäasunnollani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353832- 983434
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043358- 773148
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m793115Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352590
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902166