Donitseista Burgereihin

Anonyymi-ap

Asiahan ei tienkenkään minulle kuulu, mutta viittaan tähän https://aijaa.com/k43KsS kuvaan, mitä on katsottu jo 50 kertaa eri osoitteista.

Kuvasta tekee mielenkiintoisen minun mielestäni tämä, että kuva on kai otettu odotellessa Bangkokin lentoa. Kuvassa olevasta tiketistä huomaan, että kyseessä ei ole ns. pomppulentäjä. Ts. kuvaajalla on varaa valita mitä syö ennen lentoaan.

Itse en ole ökyrikas, mutta minulla on joskus ollut tapana mennen tullen ennen lentoja, käydä syömässä jotain "hassua" ja näin vertailla, mitä kaikkea eri lentokentillä on tarjolla.

Palatakseni otsikon aiheeseen tässä:
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/1572d1f8-ca06-4312-a36d-c13ed1ef878c olisi mielenkiintoinen artikkeli Burgereista kiinnostuneille.

Kysyisinkin nyt, jos sallitaan, että missä olette syöneet hassuimmat ja parhaat Burgerit - Thaimaassa lähinnä - ja miksi?

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

19

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kuvassa olevasta tiketistä huomaan, että kyseessä ei ole ns. pomppulentäjä. Ts. kuvaajalla on varaa valita mitä syö ennen lentoaan."

Siis jos ei ole pomppulentäjä niin on VARAA valita mitä syö ennen lentoa.

Jos on sen sijaan pomppulentäjä, niin ei ole VARAA valita mitä syö ennen lentoa.

AINA NÄILTÄ RAKKAILTA OPPII JOTAIN VIISAUKSIA JA TÄLLÄ KERTAA TÄMÄ.

• Anonyymi

"Siis jos ei ole pomppulentäjä niin on VARAA valita mitä syö ennen lentoa.
        Jos on sen sijaan pomppulentäjä, niin ei ole VARAA valita mitä syö ennen lentoa."

Pahoittelen mahdollista mielesi pahoittamistani, senssukka.

En tarkoittanut, että pomppulentäjillä ei olisi varaa valita, mitä syövät.
        Joudun itsekin käyttämään pomppulentoja silloin tällöin.

T Anonyymi-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Siis jos ei ole pomppulentäjä niin on VARAA valita mitä syö ennen lentoa.
        Jos on sen sijaan pomppulentäjä, niin ei ole VARAA valita mitä syö ennen lentoa."

Pahoittelen mahdollista mielesi pahoittamistani, senssukka.

En tarkoittanut, että pomppulentäjillä ei olisi varaa valita, mitä syövät.
        Joudun itsekin käyttämään pomppulentoja silloin tällöin.

T Anonyymi-ap

Et tarkoittanut että kirjoitit mitä et tarkoittanut, vai kirjoititko siis sitä mitä tarkoitit?

Hyvin outo mielipide jossa tosin varallisuudella ei ole mitään merkitystä, mutta minun näkemykseni mukaan ennen pomputtomalle lähtöä kun syö hampurilaisen ja kun pompulliselle mahdollistuu kunnon ruokailu välilaskulla mahdollisesti, niin pompullinen tuskin turvautuu hampurilaiseen.

On makuasia miten tahtoo lentää, tahtooko pitää taukoa vai istua tauotta, ei siinäkään ole kyse mitä joutuu käyttämään.

Jatka nyt Kläperö tuota hampurilaisjuttua koska onhan sulla jo aiheesta valmiina tapasi mukaan täydellinen selvitys hampurilaisen historiasta ja eri sen variaatiosta ym. ja jne.

• Anonyymi

Olen tuon hampurilaisen ostaja ja olen paraikaa Pattayalla. Teen erittäin harkittuja menolentoja, koska kärsin aikaerosta poikkeuksellisen pahasti.
      Olin ajoissa kentällä ja laskin että koneessa ruokailuun on vielä kolmisen tuntua aikaa joten välttääkseen nälän, on syötävä jotakin. Jos syö liian heviä, ei koneessa ruoka maistu, joten tuollainen kertapieru-annos on juuri sopiva sulateltavaksi kolmeen tuntiin. Ranskalaisia en syö kaikkia jos hamppari on tuota kokoluokkaa.
      Se on minulle juuri sopiva välipala ennen oikeaa ruokaa. Olen hieman ylipainoinen taulukon mukaan mutta lihasta on enemmän kuin normaalipainoisella ikäiselläni ja pituisellani ja harrastan säännöllistä liikuntaa.
      Palaan tammikuun lopulla Suomeen.

Eräs

• Anonyymi

Ai että jassoo, TT on nyt sitten eräs ja Pattayalla, selvä, kyllä kyllä ja taas pukkas hyvän sammakon klooni, voi voi nythän TT:n thaimaalainen haaveilluusioperhe on vallan heitteillä ja lapsetkinhan käy koulua junttilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että jassoo, TT on nyt sitten eräs ja Pattayalla, selvä, kyllä kyllä ja taas pukkas hyvän sammakon klooni, voi voi nythän TT:n thaimaalainen haaveilluusioperhe on vallan heitteillä ja lapsetkinhan käy koulua junttilassa.

Siis näin .....

Jyväskylän harvahampainen superviirus lähdössä vaikkei ole vielä vuosi 2025 https://aijaa.com/k43KsS Kiitos kutsusta nimimerkki 2010, sitä ei tiedä vaikka piipahdetaankin. Siitä me ajetaan Buriramin halki viimeistään kun palautan morsiamen kotiinsa.

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis näin .....

Jyväskylän harvahampainen superviirus lähdössä vaikkei ole vielä vuosi 2025 https://aijaa.com/k43KsS Kiitos kutsusta nimimerkki 2010, sitä ei tiedä vaikka piipahdetaankin. Siitä me ajetaan Buriramin halki viimeistään kun palautan morsiamen kotiinsa.

TT

Sinulta meni taas kaikki nimimerkit sekaisin ja unohtui se mistä oli puhe.
        Kaikki ei voi olla samaan aikaan Kuopiossa, lennolla ja Pattayalla. Muutoin olisi kyse vähintään kolmesta eri henkilöstä. Kai sen tsennaat?

PM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta meni taas kaikki nimimerkit sekaisin ja unohtui se mistä oli puhe.
        Kaikki ei voi olla samaan aikaan Kuopiossa, lennolla ja Pattayalla. Muutoin olisi kyse vähintään kolmesta eri henkilöstä. Kai sen tsennaat?

PM

Ken sekaisin ???? Sen voi tarkistaa oheisesta ja sen neljännestä kommentista.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16913856/jo-on-aikoihin-eletty-

Minä olen "Tsennaut" että feikkejä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kenenhän se oli se minunkin lentolippu, jota esittelin täällä kolmevarttia ennen koneen lähtöä Helsinki-Vantaan Burger Kingissä?"

TT, Bangkok

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis näin .....

TT

Kenenhän se oli se minunkin lentolippu, jota esittelin täällä kolmevarttia ennen koneen lähtöä Helsinki-Vantaan Burger Kingissä?

TT, Bangkok

HAUSKAA...HAUSKAA.....ERITTÄIN HAUSKAA...HUPAISAA.

Tuo ketä nimittelet yksi-risti-kaksi hampaaksi ja luikuksi on JYP:n entinen liigakiekkoilija.
        Hän piti lupauksensa ja laittoi bisnesluokan lentolipustaan kuvan lentoaseman Burgerkingistä. Järkytyit taas pahan kerran ja taisit jo vetäistä suojakännit. Jäämme odottelemaan sinun kuviasi Chiang Maista taas kerran.

Mutsis puretaan. Aiemmin oli juttua että afrikkalaisille tulisi pidempi karanteeni koska se versio on pidempään oireeton. Minulla kymmenen päivää.
        Päivä numero yksi, suihkussa käyty, laukku purettu ja ensimmäinen lämmin ruoka tuotu. https://aijaa.com/6OCWYs Ei mitään kuninkaallista mutta hyvin maistuu. Kaksi sapuskaa tulee vielä lisää. 52 neliön huone, iso smart-tv, amme, jumppamatto, puttausmatto, kuntopyörä ja ihan ok näköala. Kymmenen päivää ei tunnu missään näissä puitteissa.

TT, Bangkok

Unohdin signeerata. Kirjoittajana oli 150 kiloinen Totuusluikku.
        PS: Arvaa mitä me tehdään ihan ensimmäiseksi morsiamen kanssa kun mennään ekana iltana hotelliin jonnekin....? Arvaatko mitenkään....? Harmittaako....?

TT

Lisättäköön sensein kateuslistalle ystäväkateus sekä soittokateus. Olen kahden vaiheilla pitääkö lisätä vielä harvahammaskateus. Minulla kyllä ei ole harvat hampaat vaan toiselta puolelta ylhäältä puuttuu kaksi poskihammasta. Minulla on kyllä siihen irroitettava hammassilta mutta en tykkää käyttää kuin joskus harvoin. On hauskempi ulkonäkö ilman kun väläyttää hymyn. https://aijaa.com/8coagm Toivottavasti tämä illallinen jo alkaa kelpaamaan numeromiehelle, taikka jos ei hänelle niin edes hänen koirille.
        Hotellissa kaksi eri ravintolaa jotka molemmat toimittaa ASQ huoneisiin ruokaa.
        Odottelen edelleen vastausta kysymykseen missä numeromiehen koirat olivat välillä kun ne nyt on palanneet ja muutama kuukausi sitten hänellä itsellään ei koskaan ollutkaan koiria kun taas sitä edellisessä versiossa ne oli muuttuneet takaisin doppareiksi kun ne sitä edellisessä versiossa olivat muuttuneet doppareista thai ridgebackeiksi.

TT, lihavaluikku, Bangkok

Et ilmeisesti katsonut illalliseni kuvaa? Se oli ihan ok. Ei karanteenisapuskalta voi vaatia samaa kuin ravintolassa paikan päällä. https://aijaa.com/fWfju4 Tältä näyttää tuore sushi. Pistäpäs tämä rinnakkain sensein Suomessa rakentamien makkarapäällysteisten kalapuikkojen kanssa niin näet eron. Nämä on ammattimaisen sushikokin tekemiä.

TT

Älä ole huolissasi minun lomakassasta. On ihan omaa rahaa riittävästi ja jos loppuu on niiden jälkeen useampi luottokortti ja niidenkin jälkeen käytännössä loputon luotto. Pappa betalar.
        Kun selaat ne pelimiehet sieltä liigasta niin tiedät kenen poika olen.
        PS: Morsiameni ei kuulu "Näihin vosuihin" kuten exlumppusi, spagettimies.)

TT, Harvahammas, Bangkok

Lennän aina bisneksessä ja aina omilla rahoilla. Jos isoa hätää tai menoa tulisi, niin siihen minulla on tukea rajattomasti. Se on hieno asia, kaikilla ei ole samoja resursseja.
        Mukavasti on aika kulunut, jumppaa, telkkaa, lukemista ja paljon unta. Tänään tilasin vähän alkomahoolia suomalaisen vapun kunniaksi.
        Hyvää vappua sinne savoon kummallekin persoonallesi!

TT, Bangkok

Hyvää vappua kaikille! Tilaamani vodkat saapui jo. Kuksa ei taida ehtiä vapuksi Thaimaahan.

TT, Bangkok

Sinuna olisi hiljaa väärennöksistä.
        Mites ne koirat tällä hetkellä? Onko yhtään vai viisi?

TT, Bangkok

Hyvä että isäsi on kuollut, ettei hänen enää tarvinnut murehtia vajaamielistä luuseripoikaansa jonka elämässä meni kaikki pieleen.
        PS: Aamiainen oli mahtava!

TT, Bangkok

Oletko kuullut sellaisesta kuin matokuuri vai oletko liian pihi ostaaksesi sellaisen?

TT, Bangkok

Kenenhän se oli se minunkin lentolippu, jota esittelin täällä kolmevarttia ennen koneen lähtöä Helsinki-Vantaan Burger Kingissä?
        Miksiköhän joku olisi ostanut lentolipun bisneksessä Bangkokiin, mutta jäänyt sitten kuitenkin Suomeen viime hetkellä? Kenen se maksettu suomenkielinen hotellivaraus ASQ hotelliin oli josta otin kuvan tänne ja jonka päivämäärät täsmää lentooni ja matkasuunnitelmaani sekä karanteeniaikaan?

TT, Bangkok

Kohta ammeeseen kuuntelemaan musaa punkkulasin kanssa. Sitten vodkaa päälle. Aikaa on. https://aijaa.com/rEalUw Maisemat ei ole kummoiset ikkunasta, oikeakin kamera on messissä mutta sillä otetaan sitten ne paremmat maisemakuvat. https://aijaa.com/PoMSk2 Laitoin päiväykset näkymään kuviin.

Mukavaa vappuaattoa Thaimaahan asiantravelille ja numerosenssulle Suomeen!

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TT, Bangkok

Tuo ketä nimittelet yksi-risti-kaksi hampaaksi ja luikuksi on JYP:n entinen liigakiekkoilija.
        Hän piti lupauksensa ja laittoi bisnesluokan lentolipustaan kuvan lentoaseman Burgerkingistä. Järkytyit taas pahan kerran ja taisit jo vetäistä suojakännit. Jäämme odottelemaan sinun kuviasi Chiang Maista taas kerran.

Mutsis puretaan. Aiemmin oli juttua että afrikkalaisille tulisi pidempi karanteeni koska se versio on pidempään oireeton. Minulla kymmenen päivää.
        Päivä numero yksi, suihkussa käyty, laukku purettu ja ensimmäinen lämmin ruoka tuotu. https://aijaa.com/6OCWYs Ei mitään kuninkaallista mutta hyvin maistuu. Kaksi sapuskaa tulee vielä lisää. 52 neliön huone, iso smart-tv, amme, jumppamatto, puttausmatto, kuntopyörä ja ihan ok näköala. Kymmenen päivää ei tunnu missään näissä puitteissa.

TT, Bangkok

PS: Arvaa mitä me tehdään ihan ensimmäiseksi morsiamen kanssa kun mennään ekana iltana hotelliin jonnekin....? Arvaatko mitenkään....? Harmittaako....?

TT

Lisättäköön sensein kateuslistalle ystäväkateus sekä soittokateus. Olen kahden vaiheilla pitääkö lisätä vielä harvahammaskateus. Minulla kyllä ei ole harvat hampaat vaan toiselta puolelta ylhäältä puuttuu kaksi poskihammasta. Minulla on kyllä siihen irroitettava hammassilta mutta en tykkää käyttää kuin joskus harvoin. On hauskempi ulkonäkö ilman kun väläyttää hymyn. https://aijaa.com/8coagm Toivottavasti tämä illallinen jo alkaa kelpaamaan numeromiehelle, taikka jos ei hänelle niin edes hänen koirille.
        Odottelen edelleen vastausta kysymykseen missä numeromiehen koirat olivat välillä kun ne nyt on palanneet ja muutama kuukausi sitten hänellä itsellään ei koskaan ollutkaan koiria kun taas sitä edellisessä versiossa ne oli muuttuneet takaisin doppareiksi kun ne sitä edellisessä versiossa olivat muuttuneet doppareista thai ridgebackeiksi.

Et ilmeisesti katsonut illalliseni kuvaa? Se oli ihan ok. Ei karanteenisapuskalta voi vaatia samaa kuin ravintolassa paikan päällä. https://aijaa.com/fWfju4 Tältä näyttää tuore sushi. Pistäpäs tämä rinnakkain sensein Suomessa rakentamien makkarapäällysteisten kalapuikkojen kanssa niin näet eron. Nämä on ammattimaisen sushikokin tekemiä.

TT

Älä ole huolissasi minun lomakassasta. On ihan omaa rahaa riittävästi ja jos loppuu on niiden jälkeen useampi luottokortti ja niidenkin jälkeen käytännössä loputon luotto. Pappa betalar.

TT, Harvahammas, Bangkok

Lennän aina bisneksessä ja aina omilla rahoilla. Jos isoa hätää tai menoa tulisi, niin siihen minulla on tukea rajattomasti. Se on hieno asia, kaikilla ei ole samoja resursseja.
        Mukavasti on aika kulunut, jumppaa, telkkaa, lukemista ja paljon unta. Tänään tilasin vähän alkomahoolia suomalaisen vapun kunniaksi.

TT, Bangkok

Hyvää vappua kaikille! Tilaamani vodkat saapui jo. Kuksa ei taida ehtiä vapuksi Thaimaahan.

TT, Bangkok

TT, Bangkok

Hyvä että isäsi on kuollut, ettei hänen enää tarvinnut murehtia vajaamielistä luuseripoikaansa jonka elämässä meni kaikki pieleen.

TT, Bangkok

Oletko kuullut sellaisesta kuin matokuuri vai oletko liian pihi ostaaksesi sellaisen?

TT, Bangkok

Miksiköhän joku olisi ostanut lentolipun bisneksessä Bangkokiin, mutta jäänyt sitten kuitenkin Suomeen viime hetkellä? Kenen se maksettu suomenkielinen hotellivaraus ASQ hotelliin oli josta otin kuvan tänne ja jonka päivämäärät täsmää lentooni ja matkasuunnitelmaani sekä karanteeniaikaan?

TT, Bangkok

Kohta ammeeseen kuuntelemaan musaa punkkulasin kanssa. Sitten vodkaa päälle. Aikaa on. https://aijaa.com/rEalUw Maisemat ei ole kummoiset ikkunasta, oikeakin kamera on messissä mutta sillä otetaan sitten ne paremmat maisemakuvat. https://aijaa.com/PoMSk2 Laitoin päiväykset näkymään kuviin.

TT

Sitä on taas onnellinen aviomies näemmä riekkunut ihan senssukkana chiang main yössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TT, Bangkok

TT, Bangkok

TT

TT

TT, Harvahammas, Bangkok

TT, Bangkok

TT, Bangkok

TT, Bangkok

TT, Bangkok

TT, Bangkok

TT, Bangkok

TT

Pahoittelen, muistin väärin koska minä lensin samoihin aikoihin ja söin steakhousessa ja laitoin samankaltaisen kuvan, mutta hampparia en muista vaan minun kuvassa taisi olla lippu ja steakhousen kuitti. Noin viisi lentoa Bangkokiin sen jälkeen kun Thaimaa aukesi 2020 marraskuussa. Tyhjentelin kuvia puhelimesta ja täällä oli noin 25 kuvaa QR-koodeista, rokotuksista, thailand passeista, hotellivarauksista, maksetuista testeistä ja sen sellaisia. Onneksi se aika on takanapäin.

PM

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihan jännittää tuleeko vastineeksi kuva kuksasta Chiang Maissa.

Uteliaisuuttani kysyisin arvovaltaiselta senseiltä ja Hua Hinin mieheltä että miksi aloitte haastamaan riitaa kanssani alunperin ja haukkumaan sekä minua että kihlattuani?

En antanut vihapuheisiinne ja nimittelyihin alunperin mitään syytä vaan kerroin ainoastaan että olen tapaamassa thaimaalaista naista johon tutustuin netissä ja hän ei ole baaripimuja, joita tunnutte myös halveksivan.

Minulla ei ole mitään heitäkään vastaan, ei vaan kuulu harrastuksiini.

Siis mitä teillä on sitä vastaan että suomalaismies treffailee thaimaalaisen kanssa?

Ettekös te ole tarinanne mukaan thaimaalaisten kanssa itsekin naimisissa?

TT, tunnin... eikun vajaan tunnin päästä lentoasemalla. "

• Anonyymi

Lukuisten testaajien mukaasn rottaburgeri on on donitsia parempi.

• Mikös tuossa Burger Kingissä:ssa syömisessä ennen lennolle lähtöä on niin ihmeellistä? Jos itsellä edellisestä syömisestä lentopäivänä ennen kentälle saapumista on kulunut enempi aika ja koneen lähtöön on vielä aikaa, niin tuo Non-Schengen alueen BK:ssa on itselläni yleensä se paikka missä käyn syömässä ja aikaa kuluttamassa lennon lähtöä odotellessa.
      Ellen sitten käytä yhtä neljästä vuosittaisesta ilmaisesta Priority Pass Lounge käynnistäni ja syö vietä aikaa Loungessa siellä sen antimia syöden.

• Anonyymi

Hampurilaispoliisin pointti asiassa oli että jos syö burgerin niin on köyhä ja silloin sensukkaa naurattaa ja hymyilyttää kovasti kun kahden viikon miljonääri lentää bisneksessä mutta syö hampurilaisia.
        Hän pyytelee toisilta lentolippuja nähtäväksi koska muuten hän ei usko että kukaan lentää. Mutta ei kannata laittaa economy lippuja nähtäville, koska hän sanoi ettei tarvitse nähtäväkseen köyhäinluokan lippuja, koska hän halveksii myös köyhiä samaten kuin hän halveksii rikkaita jotka tuhlaavat rahat bisneslippuihin.

Nyt tässä korona-aikaan ja vieläkään en ole törmännyt ruuhkiin lähtöselvityksissä ja varoaika jäänyt pieneksi, mutta kun täältä pohjoisempaa Helsinki-Vantaalle matkustaa, järkevintä on kulkea junalla ja juna-aikataulut harvemmin osuu optimaaliseksi. Kotimaan sisäiset lennot palautui vastikään, mutta matkustan mieluummin junalla ja säästäähän siinä rahaakin kolmisensataa verrattuna lentoon. Nykyään kun pääsee yhdellä vaihdolla tiksistä lentoaseman alle suoraan ja niitä junia menee muistaakseni noin vartin välein.

Odotellaan tässä jo kuudetta vuotta, milloin hampurilaispoliisi sensei esittelee sen ensimmäisen oman lentolippunsa ja hampurilaisensa.

• Anonyymi

Ihmiselle joka viettää elämänsä suomi24 palstalla, tekee kalapuikoista ja lauantaimakkarasta susheja niin kaikki normaaliin elämään liittyvä on ihmeellistä. Siksi myös burgerin syönti on ihmeellistä, kuuluu muuten myös minun suosikkeihin tuo non shengenin burger king.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hampurilaispoliisin pointti asiassa oli että jos syö burgerin niin on köyhä ja silloin sensukkaa naurattaa ja hymyilyttää kovasti kun kahden viikon miljonääri lentää bisneksessä mutta syö hampurilaisia.
        Hän pyytelee toisilta lentolippuja nähtäväksi koska muuten hän ei usko että kukaan lentää. Mutta ei kannata laittaa economy lippuja nähtäville, koska hän sanoi ettei tarvitse nähtäväkseen köyhäinluokan lippuja, koska hän halveksii myös köyhiä samaten kuin hän halveksii rikkaita jotka tuhlaavat rahat bisneslippuihin.

Nyt tässä korona-aikaan ja vieläkään en ole törmännyt ruuhkiin lähtöselvityksissä ja varoaika jäänyt pieneksi, mutta kun täältä pohjoisempaa Helsinki-Vantaalle matkustaa, järkevintä on kulkea junalla ja juna-aikataulut harvemmin osuu optimaaliseksi. Kotimaan sisäiset lennot palautui vastikään, mutta matkustan mieluummin junalla ja säästäähän siinä rahaakin kolmisensataa verrattuna lentoon. Nykyään kun pääsee yhdellä vaihdolla tiksistä lentoaseman alle suoraan ja niitä junia menee muistaakseni noin vartin välein.

Odotellaan tässä jo kuudetta vuotta, milloin hampurilaispoliisi sensei esittelee sen ensimmäisen oman lentolippunsa ja hampurilaisensa.

"Odotellaan tässä jo kuudetta vuotta, milloin hampurilaispoliisi sensei esittelee sen ensimmäisen oman lentolippunsa ja hampurilaisensa"

Saat odottaa toiset kuusi vuotta ja tilanne ei ole muuttunut miksikään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      541
      2055
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      385
      1662
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1476
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1388
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1057
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1052
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1046
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      818
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      813
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      804
    Aihe