Haluatteko kuunnella täydellistä hölynpölyä ja uskonnollisen sekopäisyyden vääristämää puhetta tieteestä? TV7:lla tietenkin!
Laittakaa hakusanoiksi youtube luominen evoluutio suuri keskusteluilta. Eiköhän noilla löydy.
Kuuntelin keskustelua ja olin todella järkyttynyt. Olivatko he tosissaan vai valehtelivatko tarkoituksella?
Muutenkin erikoinen luominen/evoluutio-keskustelu: yhtään evoluution hyväksyvää keskustelijaa ei edes ollut päästetty mukaan keskusteluun. Kreationistit porukalla valehtelivat evoluutiosta ja evoluutioteoriasta... :)
Haluatteko nauraa ja samalla järkyttyä?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ihmetyttää se miksi nämä hemmot puhuvat niin paljon evoluutiosta jos sitä heidän mukaan ei ole tapahtunut....
Miksi he eivät yritä todistaa jotain niistä luomistarinoista todeksi?- Anonyymi
Se kertoo siitä, että nuo hemmot ymmärtää jääneensä omalle hiekkalaatikolle. Tiede pystytti oman pelikentän ja nyt nuo yrittää huudella sinne, minne länsimaiset yhteiskunnat ovat siirtyneet. Syy on toki se, että tieteen saavutukset pyyhkivät fundamentalistisella uskonnolla lattiaa.
- Anonyymi
Elämä on liian lyhyt kreationistien höpötysten kuuntelemiseen.
- Anonyymi
Evoluutio on todistettu täysin huuhaaksi,
- Anonyymi
Tuohon keskusteluun osallistuva porukka todisti olevansa huuhaajengiä, todistivat kreationismin olevan huuhaata.
Tunsin niin vahvaa myötähäpeää, nolotti melkein katsoa kun nolasivat itsensä niin perinpohjaisesti. Ei tuota olisi voinut näyttääkään kuin TV7:lla... :)
- Anonyymi
Lahkolaiset saisivat esittää ohjelmissaan onnistuneita ihmeparannuksia tai edes yrityksiä ja katsojamäärät rikkoisivat ennätyksiä. Jonninjoutava keskustelu kaikkien jo varmasti samaa mieltä olevien kanssa ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Miksi haluat tuolle roskalle katsomiskertoja? Johan yksi jos toinenkin kreationisti on mainostanut palstalla omaa roskaa ja ottaa jokaisen katsomiskerran tukemiseen, vaikka se olisi nauramista heille.
- Anonyymi
Miksi te ateistit haluaisitte evouskovaisen nolaamaan itsensä perusteellisesti koko kansan silmissä. Eihän hän voisi muuta, kuin änkyttää todistamattomia väitteitä elämän synnystä, mutalätäköstä sammakon ja apinan kautta ihmiseksi. Raamatun
Jumalaan uskovilla on sentään henkilökohtainen ja toimiva suhde Jumalaan, jonka Jumala vahvistaa todeksi lähes päivittäin, monin soveliain tavoin. Jos tietää järkähtämättömän varmasti, että Raamatun Jumala on todellinen, niin silloin myös luominen on varma. Vain rajaton ja ajaton superäly voi suunnitella toimivan elämän ja toteuttaa sen.- Anonyymi
Älä turhaan parodioi uskovaisia, eivät he ymmärrä olevansa täysin pihalla todellisesta maailmasta. Mielikuvitusjumalaansa uskovat vain elävät onnellisen tyhminä ja tietämättöminä omassa mielikuvitusmaailmassaan.
- Anonyymi
Evoluutio ei ole uskon vaan todistettu luonnonilmiö.
- Anonyymi
En jaksanut kauaa seurata, mutta ihmetellä pitää miten ihmisten kyky kieltää totuus on noin totaalinen. Onko tässä kyse samasta ilmiöstä, kuin trumpistien vaalien tulosten kieltämisessä: lopulta ei ole tärkeää mikä on totta, vaan siitä että tietyt uskomukset ovat osa identiteettiä. Jos et usko vaalivilppiin et ole "kunnon republikaani" ja jos et usko luomisselittelyjä et ole "kunnon kristitty".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391