Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rikkaat ja rahattomat

Anonyymi-ap

Tänään tuli jakso jossa lääkäri ja perijä vaihtoivat asuntoa lähihoitajan ja nuoren kanssa. Onpa tympeän oloinen rikas pariskunta. Heti haukkuivat asuinalueen ja kodin. Perijäkin saanut rahansa perintönä eli ei ole tarvinnut tehdä mitään rahojen eteen.

En haluaisi tuntea tuollaista pariskuntaa. Ällöttävä.

24

2556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rikkaat ,siis perimäll'ä rikastunut mies, ja lääkärivaimo, eivät ole tästä ajasta, vaan ihan omassa kuplassaan eläviä otuksia kaukana todellisuudesta. Kehuivat 300-400 euron juomillaan , ym, jaa halveksivat köyhemmän asuinaluetta , ja vertasivat heidän sänkyään omaansa 10000 sähkösänkyyn. Miksi heidät otettiin tähän ohjelmaan, , joskus voivat pudota todellisuuteen, tai

      • Anonyymi

        Kun tulee uusintana, täytyy katsoa. Ohjelman tarkoitus on kuitenkin tuo, tai mahdottomat sympatiat toisia kohtaan. Katsojia, katsojia, siitä on kyse. Mitä enemmän raadollisuutta, sen parempi.


      • Anonyymi

        Kyllä vaan bimpot osallistuu kyseiseen ohjelmaan kuten sara chavak. Täysi bimpo ja miesystävä on hienoperse. Mutta musta perse on ja muslimi ja niin aivottomia kuin olla ja osaa. Itsestään tekivät naurunalaisia ja tekopyhiä häpesin häpesin noiden bimpojen vuoksi. Miks tollasta ohjelmaa edes tehdään saran kaveri oli lihava kuin syöttöporsas kyllä muslimit voi paksusti suomessa turhaan valittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan bimpot osallistuu kyseiseen ohjelmaan kuten sara chavak. Täysi bimpo ja miesystävä on hienoperse. Mutta musta perse on ja muslimi ja niin aivottomia kuin olla ja osaa. Itsestään tekivät naurunalaisia ja tekopyhiä häpesin häpesin noiden bimpojen vuoksi. Miks tollasta ohjelmaa edes tehdään saran kaveri oli lihava kuin syöttöporsas kyllä muslimit voi paksusti suomessa turhaan valittavat.

        Saralle kaikkein rakkaimmat oli kellot. Kyllä on bimpo meininkiä. Rakasteleeko kellon kanssa. Vähäälyinen kumpikin eivät varmaan osaa edes hävetä. Tulisko maailman loppu jos rakkaat kellot varas veis hih heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saralle kaikkein rakkaimmat oli kellot. Kyllä on bimpo meininkiä. Rakasteleeko kellon kanssa. Vähäälyinen kumpikin eivät varmaan osaa edes hävetä. Tulisko maailman loppu jos rakkaat kellot varas veis hih heh

        Näille julkisuutta hakeville on tärkeetä wolt. Eivät osaa edes ruokaa laittaa. Laukut ja kellot on tosi tärkeitä. Pienet on aivot. Muslimit näyttävät tyhmyytensä. Voi vitttttuuuuuu


      • Anonyymi

        Tosi hassuja noi rikkaat kun esittelevät kellojaan. Voiko niitä syödä. Paljastavat tyhmyytensä. Sara safakin mielestä kello oli rakkain esine. Lapsi on minun mielestä rakkain. Rikkaat on pintaliitäjiä. Oikea parisuhde puuttuu niin kelloa voi naida vai mitä


      • Anonyymi

        En ymmärrä köyhä on työtön ja on joskus ollut siivoushommissa ja tykännyt. Miks helvetissä ei mene oppisopimus koulutukseen niin pääsis siivoustöihin. Niin minä tein kun olin työtön. Sain ammattitutkinnon. Työtän jää helposti kotiin. Mutta tupakkaan on rahaa. En ymmärrä. Miten viitsivät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hassuja noi rikkaat kun esittelevät kellojaan. Voiko niitä syödä. Paljastavat tyhmyytensä. Sara safakin mielestä kello oli rakkain esine. Lapsi on minun mielestä rakkain. Rikkaat on pintaliitäjiä. Oikea parisuhde puuttuu niin kelloa voi naida vai mitä

        Tää viimeinen jakso oli ihan älytön aamupalalla hotellissa oli lettuja onpa harvinaista . Onpa hienoo oon sitä mieltä et jos menee 3500 viikossa elämisen se on se ihan turhaa. Itse elän normaalia elämää syön tosi hyvin kaksi henkilöä 400 euroo kuussa ruokaan mutta en olekkaan idiootti ja uusavuton teen nääs itse ja hyvää ruokaa teenkin. Ravintoloissa en ees haluaisi syödä joka päivä. Haluan itse maustaa ruokani just mieleisellani tavalla


      • Anonyymi

        Ällöttävä ohjelma. En ymmärrä kun köyhä perhe valittaa kun ei ole vara ostaa marjoja. Metsät on täynnä marjoja miks pitää ostaa ulkomaisia marjoja jo on vähäälyisten touhua. En ikään osallistuis kyseiseen ohjelmaan. Rikkaat esittelevät laukkuja ja kelloja sekö tekee onnilliseksi. Voiko kelloja ja laukkuja syödä hehhhhh. Olen onnellinen vaikka en omista kalliita laukkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan bimpot osallistuu kyseiseen ohjelmaan kuten sara chavak. Täysi bimpo ja miesystävä on hienoperse. Mutta musta perse on ja muslimi ja niin aivottomia kuin olla ja osaa. Itsestään tekivät naurunalaisia ja tekopyhiä häpesin häpesin noiden bimpojen vuoksi. Miks tollasta ohjelmaa edes tehdään saran kaveri oli lihava kuin syöttöporsas kyllä muslimit voi paksusti suomessa turhaan valittavat.

        Miten muslimi boi asua naisen kanssa kun seksi on kielletty ennen papinaamenta. Vai ovatko väärän uskoisia. No muslimit on hölmöä sakkia.


    • Anonyymi

      Kyllä tunsin myötähäpeää, kun herra rikas esitteli sikarikokoelmaansa. Pöllö mikä pöllö. Ja kellojaan, vaimo luksusveskojaan. No, rahalla saa kallista, mutta sekö on elämän tarkoitus, että luksustuotteet hallitsee elämää. Onneksi olen vähävarainen niin ei tarvi kerätä tarpeetonta krääsää pönkittämään itsetuntoani.
      Köyhällä oli kyllä ruokaa riittänyt, kun pulskassa kunnossa ja ystävä mahdottoman lihava. Köyhät syö lihottavaa mättöä.

    • Anonyymi

      Terveellistä ruokaa saa edullisesti kaalia porkkanaa perunaa lanttua naurista punajuuria. Juureksista saa ihanaa ruokaa. Leivon leipää sämpylöitä kakkuja pullaa vaikka mitä. Kotiruokaa teen joka päivä. Perheeni koko 7 henkeä. Maalaistalossa on iso leivinuuni johon mahtuu paistamaan vaikka mitä. Ruokalasku ei ole viikkoa kohti iso. Järvestä saadaan kalaa metsästä marjoja ja sieniä. Kasvimaalla kasvaa kaikkea mahdollista. On omenapuita marjapensaita. Tää ruoka homma on itsestä kiinni. Kaupungissa ei tosin pysty ruokaansa kasvattamaan. Mutta kaupoista löytyy tarjouksia ja - 30% tuotteita joita itsekin hyödynnän jos vähänkin näkee vaivaa ja ostaa ruokansa oikein ja itse tekee ei tosiaankaan ruokaan mene paljon rahaa. Vaikka ruuan hinta on noussut on tarkka taloudenpito tärkeä olla. Oman työn osuus on tässäkin avainasemassa tee ruokasi itse

    • Anonyymi

      Tää on niin totta. Jos tilaa woltilta ruokansa maksaahan se. Jos syö ravintoloissa 7 päivää viikossa kallista on. En edes haluasi syödä joka päivä ravintoloissa. Teen itse ruokaa itselleni ystävilleni perheelleni. Iistumme mukavia iltoja hyvän ruuan ja juoman ääressä
      En ole rikas mutta olen rikas elämän laadun ja ystävieni perheeni suhteen. Juhlat voin tehdä vaikka joka viikko.

    • Anonyymi

      Sama homma itse teen ruokani ja hyvin pärjäilen. Asun yksin ruokalasku 250 eoroo kuussa. Aina on maha täynnä en tosiaankaan nälkää pode. Itse teen ihan kaiken. Töihinkin otan mukaani kotoa syötävät

      • Anonyymi

        Joo jos ajaa taksilla syö woltin sapuskaa saa mene vaikka miten paljon rahaa. Tää viimonen rikkaat ja rahattomet jakso oli kyllä älytön. Missi sime tytteli tienaa only fans sivustolla rahaa alaston ja erotiikka hommissa
        Joo sit asutaan hotellissa ja ajetaan taksilla ja syödään woltin sapuskaa. Ja rahaton kadehtii tätä. Rahattiman kannattaa opiskella tehdä duunii ja maksaa velat pois. Ihan rehellisellä työllä pärjää
        Ei tarvi kuvata alaston kuvia mihinkään


    • Anonyymi

      Joo ja tää viimeinen jakso vasta olikin. Perheessä pieni lapsi ja äiti oli kotona ilmeisesti äitiyslomalla. Perheen isä oli työtön. Miks ihmeessä perheen aikuiset pötköttää kotona. Eiko toinen voisi olla töissä tässä tapauksessa äiti ilmeisesti hänellä on työpaikka josta on äitiyslomalla. Jos rahat on noin vähissä et pitää laskee riittääkö. Töihin meneminen on paras tapa korjata taloutta. Eikö isä voi hoitaa kotona lasta. Käsittämätöntä maata kotona molempien. Kyllä töihin on mentävä nuoret terveet ihmiset

    • Anonyymi

      Samaa mieltä Suomessa makaa kotona valtaisa joukko nuoria terveitä ihmisiä. Kaikkein pahinta tässä on et opiskelu maistu eikä tyontekokaan. Toivottavasti tää uusi hallitus ajaa nää makoilijat töihin. Tää on pitkän aja tulos. Kun on laiska niin on laiska miks tehdä mitään kun ilmankin tulee toimeen.

    • Anonyymi

      Töissä oo ikäni kaynyt. Työttömäksi olen joutunut kun yritys meni konkurssiin. Kiireesti hain uuden työpaikan en ollu kun kolme viikkoo kotona. Olen työkykyinen ja tyoikainen. Ne jotka on jo oman panoksensa tälle yhteiskunnalle antaneet 45 - 50 vuotta työtä on aika päästä ansaitulle eläkkeelle. Mutta nuoret terveet ihmiset töihin ja maksamaan veroja ja eläkemaksuja. Aikaisemmat sukupolvet on jo sen hoitaneet omalta osaltaan

    • Anonyymi

      On hyvä jos ohjelma avartaa ja antaa uudenlaista perspektiiviä ihmisten erilaisiin elämäntilanteisiin. Ihmisillä on kuitenkin paljon todellista hätää, ahdistusta, surua ja huolta toimeentulosta tuntuu pahalta katsoa ns. köyhien elämää. Oikeudenmukainen ja riittävä toimeentulo tulisi järjestää kaikille. Rikkaudellakin tulisi olla rajansa, on kuvottavaa että pyöritään ylpeänä ja itsekkäänä omassa suuruus ja harhakuplassa. On viisautta ymmärtää mikä on kohtuullista kaikessa.

      • Anonyymi

        Rikkaat on suurimpia inflaation aiheuttajia, kaikki se raha jota makuutetaan tileillä on pois kierrosta ja muilta ihmisiltä. Joillakin on sitä rahaa kymmeniä miljardeja, sellaisella rahan hautomisella on jo merkittävä negatiivinen vaikutus taloudelle.


    • Anonyymi

      Töihin tienaamaan ja opiskelemaan. On turha vinkua et ei oo rahaa. Itse opiskelin ja kävin samalla töissä yksinhuoltaja 2 lasta. Lapset jo aikuisia maksoin heidän opinnot autokoulut kaikki mahdolliset. Nyt ovat jo töissä elättävät itse itsensä. En oo ruikuttanut televisiossa enkä missään muuallakaan et ei oo rahaa. Rahaa on ollut juuri sen verran että olemme tulleet toimeen. Asunto on omani ja olen eläkkeellä. Olen itse hoitanut talouteni tähän kuntoon ja olen ylpeä itsestäni. Että yksinhuoltajana olen pystynyt tähän. Työtä se on tosin vaatinut

    • Anonyymi

      Juurikin näin teke työtä laittaa joka kuukausi pienenkin summan säästöön ostaa tarjouksista vaatteet yms. Tekee itse ruuan harrastaa voi ihan ilmaiseksi kävely uiminen kalastaa. Ihan kaikkee voi tehdä ei siihe paljon rahaa tarvita. Tää elämä on ihanaa nautin tästä

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä saa kulumaa. 3000 euroa viikossa siis mihin. Kuluttaminen viikossa noin suurta summaa on turhuuden markkinat. Normaali ruoka on aivan hyvää ja siitä saa kaiken tarvitseman ravinnon. Tää keskustelu et köyhät syö huonosti on täyttä puppua. Kysymys on valinnoista ostin juuri 800 g ahvenfileitä kilo hinta 40 euroo kilo mutta kuinka ollakaan päällä lappu - 50%.,anvenet himaan ja pannulle. Pyöräytin salaatin keitin perunat olipa hyvä annos. Jätän sipsit suklaat kakut jäätelöt ostamatta niitä kun ei joka päivä voi ees syödä. Paino nousee ihan liikaa. Syön todella terveellisesti syön tuoreita mansikoita koko talven. Usein tarjouksesta iso rasia oli 1.99 rasia. Pensasmustikoita ostan myos hedelmiä vihanneksia kauden mukaisesti. Jos ostaa kaupasta sipsrja limsoja yms. turhaa ihminen ei tarvitse niitä. Joskus silloin tällöin voin ostaa jäätelön ja kahvi pullan useimmiten leivon nekin itse. Pulla ei kuulu jokapäiväiseen ruokailuun.Kysymys ei ole rahasta vaan valinnoista. En ole rikas mutta valitsen kaupasta tarjoukset ja just ne terveelliset vaihtoehdot. Rikkaat ja rahattomat ei opeta kellekään yhtään mitään. Ois hyvä kun opetettas miten tehdä hyvistä edullisista raaka aineista terveellistä ruokaa. Siinä ois monelle oppimisen paikka

    • Anonyymi

      Juuri näin ihminen pystyy elämään järkevästi ja hoitaa taloutensa hyvin

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe