Onko kokemuksia?
Millaisia seurakunnat on Kangasalla?
14
637
Vastaukset
- Anonyymi
Monta hyvää vaihtoehtoa
- Anonyymi
Keskustassa on kaksikin seurakuntaa. Kirkko näkyy jokaiselle ja helluntaiseurakunta Torin laidalla. Olen poikennut kummassakin eikä pahaa sanottavaa.
- Anonyymi
Suosittelen kaikille lämpimästi, varmasti ette kadu.
- Anonyymi
Kiva kuulla
- Anonyymi
Aikamiehet jonottavat ainakin diakoniaan saavat ison joulukassin.
- Anonyymi
Kiitos Herralle
- Anonyymi
Siinnä torin vieressä on jotenkin vapaampaa, ei niin muodollista, mutta hyviä on majataloillatkin.
- Anonyymi
Minäkin kävin marraskuussa kerran siinnä torin laidalla helluntaiseurakunnassa. Kovin oli luonnikkaita ihmisiä.
- Anonyymi
Varsin sekalaista seurakuntaa siellä.
- Anonyymi
Taitaa Ev. lut srk. olla todella sekalainen, näin maallikon silmin. Kirkkovaltuustoonkin tuli aivan ateistejakin. Onko ateismi ja luterilaisuus samaa ja järjestäytynyttä, kysyn vaan?
- Anonyymi
Juuri teille sopivia ovat, olkaa hyvä, sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Nyt tuossa viikolla oli helluntaiseurakunnassa hyviä tilaisuuksia.
- Anonyymi
Olen käynyt kummassakin katsomassa millaista touhua siellä on, ja on niissä melkoisia eroja.
- Anonyymi
Lestat kyttää ettei uskovainen juo viinaa tai Kuuntele rokkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091866
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1271089The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218891- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748