Vesivoimalat on ainoita ilamsto ystävällisiä ja ehtymättömiä.
Suomeen rakennettava vesivoimaloita
11
113
Vastaukset
- Anonyymi
Se vaan ei sovi, silloinhan vihreet ei saisi niin paljon miljaardeja puuhasteuunsa.
- Anonyymi
Nykyinen linjaus näyttää ikävä kyllä olevan, että puretaan entisetkin voimalat. Simpeleen hiitkoskella päätös on jo tehty.
- Anonyymi
Onko täällä tarpeeksi mäkiä, että saa vesivoimaa?
- Anonyymi
On saatu, vuosikymmenet. Nyt tuo päästötön tehokas energia ei sovi punavihreiden pirtaan. Se kun haittaa hyvinvointivaltion alasajoa. Pitää saada tuhottua ennen rikkaiden maiden talous, jotta saataisiin ihmiset hyväksymään ja jopa pyytämään resettiä, jossa otetaan käyttöön yksi maailmanvaluutta ja digiraha, tietysti ehtoineen. Ne, jotka eivät suostu, eivät voi ostaa eivätkä myydä. Kaikkien kaikki raha on koko ajan pankkien hallussa ja valtion valvonnassa. Kukaan ei voi nostaa omia digirahojaan turvaan. Voi yrittää ostaa jotain konkreettista, mutta siihenkin on helppo asettaa rajoitukset, kun pankeilla on valta ja tietää jokaikisen ostoksesi ja tulosi.
- Anonyymi
Tuulivoimahullutus tarvitsisi lisää uutta säätävöimaa.
Vuotoksenkin allas pitäsi ottaa uudelleen vakavaan harkintaan.
Vaan eipä se tietenkään passaa viherhiipparille. - Anonyymi
ei sovi vihreille, tosin mikään ei sovi vihreille, paitsi paluu kivikauteen, siis kaikki muut paitsi he itse
- Anonyymi
Vesivoimat käyttöön. Koskia täällä piisaa. Tämä vain on mennyt aivan älyttömäksi, tärkeintä on vain lohien päästä pomppimaan virroissa. Puuta ei saisi polttaa, turve on tuomittu. Kun lopetetaan ensin täysin turha saastuttaminen, sen jälkeen voisi pohtia esim puun käyttöä .
- Anonyymi
Tuulimyllyjä kylläkin viherhiipparit määkivät lisää seisomaan .
- Anonyymi
Ei ole enään rakentamattomia koskia, mistä saataisiin merkittävästi vesivoimaa.
- Anonyymi
Vesivoimalat tekevät kalakannasta jauhelihaa.
Miettippäs sitä miten kalilee opettaa etteivät ui turbiineihin.- Anonyymi
Haarniskat kaloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559