Siis miten hitossa eurojackpotin perjantai rivin alimpien voittojen (palautusten) välillä oli kuuden euron ero! 2+1 tuloksella saa vajaat 11€ ja 1+2 reilut 17€. Yleensä ne on olleet euron sisällä tai samat. Voittoluokat on ilmoitettu ”vaikeusasteen” mukaan järjestettynä.
Näillä kertoimilla pieni asia mutta kuitenkin. Enemmän se vituttaa jos saa esim. 3+2 tuloksella 250€ ja yhden numeron erolla olisi saanut 200000€.
Mielummin kuitenkin tuo 250€ kuin kymppitonni koska elämä vain on.
Euron alemmat voitot
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinkertaista matematiikkaa. Eilen 1 2 tuloksia oli vain 18,6% verrattuna 2 1 -tuloksiin. Vastaavasti jako-osuus on 33%. Kun voittajia on vähemmän niin maksettava summa on suurempi. Verrattuna viikon takaiseen ero on huomattava, koska silloin 1 2 -tuloksia oli jotain hieman alle 49% verrattuna 2 1 -tuloksiin.
- Anonyymi
Mä en mieti eurosssa alimpia jakoja vaan isompien vaikeutta. Itselle riittäisi viisioikein.
- Anonyymi
Jatkan omaa kommentiia.
Tässä joku aika sitten tuloksilla 5+1 ja 5 sai saman euromäärän.
Jakolaskulla 5 oikein tuloksilla olisi saanut enemmän kuin 5+1, niin pelin säännösä oli kohta, että voito-osuudet jaetaan tasan. Siis Eurojackpotin kassasta oli laitettu tasaus ylemmälle voittoluokalle. Se on tavallisempaa alemmissa ja alimpien jakoluokkien kesken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1103161
- 562355
- 231951
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61778Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111690Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241546Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404