Miksi maajilma vihaa kristittyjä?

Anonyymi-ap

Vihasitko kristittyjä ennen kuin Yeshua valitsi sinut maajilmasta?

Itse en ymmärrä vihanneeni kristittyjä, mutta agnostikkona eläessäni tiedostin etten tiejä kaikkea maajilmasta että silmillä ei ole kykyä nähtä kaikkea.Henkimaajilman kokemus samanaikaisesti muutamien henkilöijen kanssa samaan aikaan saman ilmijön nähtyjämme tiesin myös sen että harhanäjyksi selitettävissä olewan näki kaikki kahteksan silmää, joista 2 silmää oliwatten minun silmäin.

Jos yksin näkee ensi kerran "mahtottoman ilmijön" niin silloin muijen on kiva selittää se harhanäjyksi. Maajilmaa otottaa ihmenäjyt, joita antikristus tekee tiejskennennellen Yeshuaa.

Selef Urge

6

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei teitä kukaan vaivaudu vihaamaan, ellette käyttäydy huonosti.

• Anonyymi

kristityssä valtiossa kukaan mitään vihaa, nää jotkut vaan kuvittelee ja lietsoo,
      "meitä vihataan", että pääsisivät uhriutuun . . .

• Eikkarina ollessani vastustin Helluntalaisuutta - MUTTA kun Herramme Jeesuksen Armo ilmestyi minulle liityin HETI Helluntalaisten porukkaan ja aloin palvella seurakuntaa<3<3<3<3<3<3<3

• Anonyymi

on myös toisinpäin, kun huomaavat helluntailaisuuden kusetuksen,
        rupeevat etsiin totuutta, ja löytävät sitten myöhemmin > kristinuskon.

"Kristinuskon > Kristukseen / Kristuksessa.

• Anonyymi

Asia kerrotaan jo tässä:

1. Joh. 3:12 eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli pahasta ja tappoi veljensä. Ja minkätähden hän tappoi hänet? Sentähden, että hänen tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat.

Ja valkeus / valo paljastaa pimeyden, eikä siitä pahat tykkää, että he paljastuvat pahoiksi !

• Anonyymi

Amerikam homoja vihataan mutta on aihettakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73