Esteeton kulku

Anonyymi-ap

Yksi päivä olin menossa ulos odottamaan kaverin hakua,mutta mitä ihmettä tämä tämä meidän"semeikka jäi oven eteen seissomaan niinkuin olisi paikan omistaja ja häntä kumerattaisiin.Olisiko ollut jo silloin hämminkiä????? Tunsin hyvin pieneksi itseni olin hyvin pelästynyt,kaverini kysyi mikä hätä,kerroin hänelle tilanteen.Alkaa poliisille olla taas asiaa

18

959

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä pikemmin sen parempi,jos ei saa kulkea vapaasti asunnostaan tultaessa että "tämä"sheimakka ole estämästä kulkua,olisin minäkin pelästynyt moista käytöstä.

• Anonyymi

Kyllä ihmisellä pitää olla vapaa kulku omaan asuntoon ja sieltä poistuminen kenenkään häiriökäyttämisen takia pelkoa tuntien .

• Anonyymi

Mutta onko näin! Ei todellakaan ole ainakaan meidän rapussa.

• Anonyymi

Näitä on kuhmossa jokunen

• Anonyymi

En ole ennen tavannut tuontyyppistä ihmistä vaikka olen asunnut useamalla
        paikkakunnalla.Kyllä siellä on saannut rauhassa kulkea.

• Anonyymi

Semeikalla ollut huono päivä mutta saannut "kiksit"tehdessään häiriköintiä talon asukkaalle.Jaksamista sinulle asia pitää viedä eteen päin.

• Anonyymi

niin..jos minun ulko-oven takana.. joku kyttää. Roskisauto tyhjentää roskat jokaviikko..?

• Anonyymi

Minusta tämän ihmisen käytös on jo ahdistelua toista ihmistä kohtaan estäen kulkua.Virkavallan asia.

• Anonyymi

Teillä on sitten siellä ahdisteleva semeikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä on sitten siellä ahdisteleva semeikka.

Näin ikävä kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ikävä kyllä on.

Shmeikalle mekko päälle ja torille ihmistenilmoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shmeikalle mekko päälle ja torille ihmistenilmoille.

Kiitos vinkistä. Sinne tämä henkilö kuuluu.

• Anonyymi

M-marttajäsenyys taattu, sinne rohkeesti vaan.

• Anonyymi

Minua katseli hyvin vastenmielinen silmäpari tänä aamuna ovisilmästä.Olin pukemassa lähtiessäni ulos.

• Anonyymi

Varmaan auttaisi asiaa jos pukisit jo kotona etkä rappukäytävässä. Jos aloitat pukemisen alusvaatteista lähtien vasta rapussa oletan että useammasta ovisilmästä katselua vaikket tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan auttaisi asiaa jos pukisit jo kotona etkä rappukäytävässä. Jos aloitat pukemisen alusvaatteista lähtien vasta rapussa oletan että useammasta ovisilmästä katselua vaikket tiedä.

Kuka hullu pukee rappukäytävässä,puin kylläkin takkiapäälle omalla käytävällä.Taitaa olla sinulla löysällä ruuvit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida ymmärtää lukemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hullu pukee rappukäytävässä,puin kylläkin takkiapäälle omalla käytävällä.Taitaa olla sinulla löysällä ruuvit.

Parempi yksi ruuvi löysällä kun 10 liian tiukalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1809
    2. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      91
      1322
    3. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1316
    4. Hyvää iltaa miehelle

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      167
      1045
    5. Lapulais poika.

Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      18
      877
    6. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      23
      768
    7. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      52
      727
    8. Haluaisin kertoa sulle

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      48
      672
    9. Sofia ei tee enää lomareissuja

Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      632
    Aihe