Pariskunta hakee seuraa

Nuori kokematon pariskunta hakee vanhempaa seuraa (+60). Laita rohkeesti viestiä!!

9

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä päin?

• Anonyymi

Kiinnostaako 61v Bi mies

• Kiinnostaa

• Anonyymi

Mistä päin olette ja mitä on mielessä

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin olette ja mitä on mielessä

Thaimaassa,pattaya,jomptien nakhonratshacima. Mut auto on ja voin liikkua minne .missäs itse olette tai tulette

• Anonyymi

olen neitsyt peppu tottakai dildoa käyttänyt mutta aitoa en

• [email protected] tai kik kisuille. Line lepah

• Anonyymi

Mistäpäin??

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      112
      1760
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1158
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      219
      1118
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1029
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      855
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      42
      796
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      784
    8. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      781
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      762
    10. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      235
      736
    Aihe