RaaHesa eniten hulluja kympin uutisten mukaan

Anonyymi-ap

Muistan tämän kun lapsena siellä viimeksi kävin, eipä ole paljon muuttunut tilanne.

58

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, ei tänne kannata tulla, ei edes käymään. Onneksi itse pääsen reissuun 1,5 kuukauden päästä ja pois täältä. Ankea kylä joka täynnä katkeria, ja ahdistuneita ihmisiä.

    • Anonyymi

      Täälä on ssab ja sukelluspuku, Suomen paras rantakivikko yms.

      • Anonyymi

        Raahessa on kävelykatu josta vouhkaavat kaupungin tädit ja muut.autio kävelykatu jota moni diggaa ja rukoilee sen vuoksi vuosia.kyllä auttaa muutama kuusi perkele varrella kolkon kadun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raahessa on kävelykatu josta vouhkaavat kaupungin tädit ja muut.autio kävelykatu jota moni diggaa ja rukoilee sen vuoksi vuosia.kyllä auttaa muutama kuusi perkele varrella kolkon kadun.

        Ihana tämä Laivurinkatu ja kauppojen edustat muuallakin kun on laitettu kuusia ja led-valot jotka eivöt vie paljon sähköä. Kaunis kaupunki talvellakin.
        Sähköä voitaisiin säästää öisin ettei kauppojen mainosvalot palaisi kun ei ihmisiä liikkeelläkään. Esim. Cittarin uusi korkea pylväs loimottaa yölläkin. Eihän se kauppa ole yöllä edes auki niin miksi turhaan hassata..


      • Anonyymi

        Eikö tiijä mittään muuta Raahesta? Oot lyöny poloves kivveen ja itkettää. Älä veli välitä kyllä se siitä paranee. Tutustuppa Raaheen paremmin niin löyvät uusiakin mukavia paikkoja ja ihimisiä. Ja jos et, niin muuta takasin sinne mistä tulit tai jos oot Raahelainen alakujaan niin muuta vaikka Ruottin puolelle. Sielä voi uusi ihana elämä oottaa sua.🇸🇪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tämä Laivurinkatu ja kauppojen edustat muuallakin kun on laitettu kuusia ja led-valot jotka eivöt vie paljon sähköä. Kaunis kaupunki talvellakin.
        Sähköä voitaisiin säästää öisin ettei kauppojen mainosvalot palaisi kun ei ihmisiä liikkeelläkään. Esim. Cittarin uusi korkea pylväs loimottaa yölläkin. Eihän se kauppa ole yöllä edes auki niin miksi turhaan hassata..

        Ei muuten cittarin valotolppa loimuta yöllä.sammuu valo.nämä vitun mainosnäytöt joita teiden yms varrella saisi sammuttaa tai poistaa kokonaan.siinä sitä sähkö menee harakoille.jos kävelykadulla muutama valaistu kuusentynkä niin ei se kävelykadusta tee paratiisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tiijä mittään muuta Raahesta? Oot lyöny poloves kivveen ja itkettää. Älä veli välitä kyllä se siitä paranee. Tutustuppa Raaheen paremmin niin löyvät uusiakin mukavia paikkoja ja ihimisiä. Ja jos et, niin muuta takasin sinne mistä tulit tai jos oot Raahelainen alakujaan niin muuta vaikka Ruottin puolelle. Sielä voi uusi ihana elämä oottaa sua.🇸🇪

        Raahe on paskaa.lestojen hallitsemaa ja se näkyy joka asiassa.ettekö tekopyhät usko jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten cittarin valotolppa loimuta yöllä.sammuu valo.nämä vitun mainosnäytöt joita teiden yms varrella saisi sammuttaa tai poistaa kokonaan.siinä sitä sähkö menee harakoille.jos kävelykadulla muutama valaistu kuusentynkä niin ei se kävelykadusta tee paratiisia.

        Joo nyt on Cittarin tolopan loimutus loppunut yöllä. HYVÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tämä Laivurinkatu ja kauppojen edustat muuallakin kun on laitettu kuusia ja led-valot jotka eivöt vie paljon sähköä. Kaunis kaupunki talvellakin.
        Sähköä voitaisiin säästää öisin ettei kauppojen mainosvalot palaisi kun ei ihmisiä liikkeelläkään. Esim. Cittarin uusi korkea pylväs loimottaa yölläkin. Eihän se kauppa ole yöllä edes auki niin miksi turhaan hassata..

        Minun puolesta saisi koko Raahesta sammuttaa valot. Onneksi pääsin pois tuosta kaupungista. Ahdistavaa alkoi kyllä olemaan jo lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puolesta saisi koko Raahesta sammuttaa valot. Onneksi pääsin pois tuosta kaupungista. Ahdistavaa alkoi kyllä olemaan jo lopussa.

        Onhan tämä aika ankeus kylä. Ihmisillä ei ole muuta elämää, kuin rautaruukki ja eurosopperin kalja. Ja sitten riidellään puolison kanssa velkatalossa, mutta koska kulissit. Ei jakseta kouluttautua tai vaihtaa edes työpaikkaa. Ei mitään sivistystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tämä Laivurinkatu ja kauppojen edustat muuallakin kun on laitettu kuusia ja led-valot jotka eivöt vie paljon sähköä. Kaunis kaupunki talvellakin.
        Sähköä voitaisiin säästää öisin ettei kauppojen mainosvalot palaisi kun ei ihmisiä liikkeelläkään. Esim. Cittarin uusi korkea pylväs loimottaa yölläkin. Eihän se kauppa ole yöllä edes auki niin miksi turhaan hassata..

        ihana merenläheinen kaupunki. täällä tavalliset ihmisetkin voivat asua merenrannan tuntumassa. isoissa kaupungeissa vain rikkaimmat voivat.
        raahessa tuoksuu meri! ja upeat metsät polkuineen ihan vieressä.
        rakasstan raahea.


      • Anonyymi

        Raahe on hyla.raahe on kävelykatu.raahe on suosikkini ja kaikki tuleva heti.ruoka ja kyyti sekä siivousta kiitos suvakit raahe.on kunniva olla täällävä itävä.


      • Anonyymi

        Täällä oli ssab.nyt on lestat ja heidän hyväveli työllistämis systeemit joita kaupunki rahoittaa vielä.hyi hyi kun ette osaa edes hävetä mokomat lesta.


    • Anonyymi

      Raahen tarina on ohi. Tehdas loppuu pian. Pojilla on kusiset paikat kun tämä heidän suojatyö tai muu vastaava aikuisten miesten päiväkoti lähtee.

      • Anonyymi

        Et vissiin itse päässyt sinne töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissiin itse päässyt sinne töihin?

        Olin tehtaalla 41 vuotta.nyt pois täältä kakka raahesta.onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tehtaalla 41 vuotta.nyt pois täältä kakka raahesta.onneksi.

        Älä viitti.

        Olet vain ja ainoastaan katkera vanhapoika juttujesi perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti.

        Olet vain ja ainoastaan katkera vanhapoika juttujesi perusteella.

        Äitis oli vanhapoika kun sinua teki ja isäs on vieläkin.taidat olla ns raahen mukamas parempaa sakkia.et poloinen tiedä raahesta mitään.näin on ja tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitis oli vanhapoika kun sinua teki ja isäs on vieläkin.taidat olla ns raahen mukamas parempaa sakkia.et poloinen tiedä raahesta mitään.näin on ja tulee olemaan.

        Raahesta ja lähiympäristöstä on todistettuja sukujuuria keskiajalta lähtien. Muualta tosin vielä paljon kauempaakin.

        Vaalin alueen kulttuuriperintöä ja toimin myös harrastearkeologina alueella. Työssäni kohtaan paljon raahelaisia ihmisiä iloineen ja huolenaiheineen. Olen ollut kehittämässä saaristoa, kaupunkikuvaa, koulutusta ja milloin mitäkin.
        Olen kantanut korteni kekoon taiteen ja kulttuurin saralla.

        Kyllä minä tiedän mitä Raahe on ollut, mitä se on nyt ja mitä se tulee olemaan tulevaisuudessa.

        Tuo ainainen itse itsellesi vastaaminen, lestoista ja hiacesta vouhkaaminen, lukuisat kirjoitusvirheet sekä biologian tuntemuksen puute luovat sinusta varsin yksinkertaisen kuvan.

        Kritiikkiä voi ja pitääkin antaa, asiassa kuin asiassa, mutta se pitää pystyä perustelemaan hieman erilaisilla argumenteilla mitä olet oppinut käyttämään.

        Sivistä itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raahesta ja lähiympäristöstä on todistettuja sukujuuria keskiajalta lähtien. Muualta tosin vielä paljon kauempaakin.

        Vaalin alueen kulttuuriperintöä ja toimin myös harrastearkeologina alueella. Työssäni kohtaan paljon raahelaisia ihmisiä iloineen ja huolenaiheineen. Olen ollut kehittämässä saaristoa, kaupunkikuvaa, koulutusta ja milloin mitäkin.
        Olen kantanut korteni kekoon taiteen ja kulttuurin saralla.

        Kyllä minä tiedän mitä Raahe on ollut, mitä se on nyt ja mitä se tulee olemaan tulevaisuudessa.

        Tuo ainainen itse itsellesi vastaaminen, lestoista ja hiacesta vouhkaaminen, lukuisat kirjoitusvirheet sekä biologian tuntemuksen puute luovat sinusta varsin yksinkertaisen kuvan.

        Kritiikkiä voi ja pitääkin antaa, asiassa kuin asiassa, mutta se pitää pystyä perustelemaan hieman erilaisilla argumenteilla mitä olet oppinut käyttämään.

        Sivistä itseäsi.

        Voi että mitä paskaa.vai kohtaat työssäsi ihmisiä.no kohtaa vaan ei siinä mitään.pidä asiasi ja nauti siitä sekä kerää huomiota kun et loppujenlopuksi tiedä raahesta mitään ollenkaan.kaupungin henkilökunta on sukuriippuvaisia kerskujia ja lestoja.näin on ollut aina.turhanpäiväisiä kaupungin vouhkaajia.nuolevat persettä ja pilaavat ilmadton.hyi helvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raahesta ja lähiympäristöstä on todistettuja sukujuuria keskiajalta lähtien. Muualta tosin vielä paljon kauempaakin.

        Vaalin alueen kulttuuriperintöä ja toimin myös harrastearkeologina alueella. Työssäni kohtaan paljon raahelaisia ihmisiä iloineen ja huolenaiheineen. Olen ollut kehittämässä saaristoa, kaupunkikuvaa, koulutusta ja milloin mitäkin.
        Olen kantanut korteni kekoon taiteen ja kulttuurin saralla.

        Kyllä minä tiedän mitä Raahe on ollut, mitä se on nyt ja mitä se tulee olemaan tulevaisuudessa.

        Tuo ainainen itse itsellesi vastaaminen, lestoista ja hiacesta vouhkaaminen, lukuisat kirjoitusvirheet sekä biologian tuntemuksen puute luovat sinusta varsin yksinkertaisen kuvan.

        Kritiikkiä voi ja pitääkin antaa, asiassa kuin asiassa, mutta se pitää pystyä perustelemaan hieman erilaisilla argumenteilla mitä olet oppinut käyttämään.

        Sivistä itseäsi.

        Kehitätkö raahea.älä puhu paskaa.kehitä itsesi ja opi jotain.mutta nämä kehuvat ääliöt ovat se suurin este.minä olen ollut kehittämässä.voi mitä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tehtaalla 41 vuotta.nyt pois täältä kakka raahesta.onneksi.

        Palasit sitten synnyinseuduillesi, jonnekin Pudasjärven/Posion takahikiälle valittamaan, kuinka huono Raahe on.


    • Anonyymi

      Tämä maailmanlopun maalailija täyttä aloituksillaan kaikki ketjut.

    • Anonyymi

      Minä olen Keijo kiiltomato.nakkilesta lääkkeet söi erkki.voi hellantuuteli sentään.no.täytyy sanoa että joskus tekee mieli mustaa makkaraa ja korvanöyhtä.ei se muutu vaikka otan lääkkeet.

    • Anonyymi

      Lapsena haistelin liimoja ei se tunnu enää erikeepperi.mistään tule enää mitäään.lestat on vienyt liimasta tehot.luunappia sain vaan.sanonko mitä.en sano.reinot vaan jalkaan.

      • Anonyymi

        Vai niin.oli se niin.koulut on turhia on tärkiämpi ki asia.kuten mehu.diapetestä olen päässyt mutta muita lääkkeitä joutuu ottaan.kohtuudella kourallainen.


    • Anonyymi

      Voi että.reinoja hiace.pakkoko se on sillä ottaa.no.sukisuki ja naminamimatsik.jopi jalkapuoli kunhan sukupuolitauti.siitä kun pääsisi erooon.nuolin käytettyjä tamppooneja.

      • Anonyymi

        Minäpä söin nakkisoppaa ja huusin että vittuko poppaa ja syytin pappaa.apuva kakkendaali menikö housuun.ei ole serlaa vaan pyyhin kalevaan ja rupeen hihittään kun on niin mukavaa raahessa olla ja haistella pieruva aamulla ennen kahviva.


    • Anonyymi

      Raahessa me ollaan hulluva sakkiva.etenkin hulluimmeat viisaat löytyvä soskusta sairoolosta kaupunkivaltuustosta ja polliisista sekä v.sepästä.kaikkee nuova ovatpa ihan sekova ruttanaa .

      • Anonyymi

        Missä tämän ihmisen lääkkeet ovat, Raahen apteekista loppu vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämän ihmisen lääkkeet ovat, Raahen apteekista loppu vai ?

        Mitä mitä mitä laitetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämän ihmisen lääkkeet ovat, Raahen apteekista loppu vai ?

        Raahe on kyylien tyyssija.aina kun liikkuu kaupungilla niin vittu joku molopää kyylää.nämä kyylät pitää viedä pattijoelle lestojen seuroihin kyylään että lestat ei tee syntiä perkele käärme housuissaan.tuijota ja tapita raahessa vaikuta mutta miten.


    • Anonyymi

      Hullut istuu Prismasa rivisä ja kahtellee muita sitte joku saa raivarin kajauttaen'PERKELE PAINU HELEVETTIIN SIITÄ ÄRSYTTÄMÄSTÄ VAI ANNANKO TURPAAN.'Vartija säntää paikalle ja poistaa huutelijan ulos pakkaseen poliisin maija seuraa tätä Pattijoelle kotiovelle asti.

      • Anonyymi

        Tuo toisi väriä ja jännitystä muuten niin tylsään Prisman päivään kun joku tuolla tavoin repäisisi sekä tappelisi muiden penkillä istujien kanssa huudellen kirosanoja ja räävittömyyksiä ennakkoluulottomasti haukkumanimiä unohtamatta.Vartijan ja poliisien saapuminen paikalle kruunaisi tapahtuman pippurisumutetta riehujan silmille sitten rautoihin lopulta maijan takatiloihin joissa matka jatkuu Kruununkirjuriin poliisilaitoksen puolelle.


      • Anonyymi

        Pattijoella on ihan paska leipomo konditoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattijoella on ihan paska leipomo konditoria.

        Lesta omistaa senkin.


    • Anonyymi

      Se on kaikkialla samoin, nuorena haluaapi muualle jossa kaikki paremmin. Isossa kauoungissa asuvat salaa toivovat kertomatta kavereille miten olisi kiva mennä vaikka lappiin. Lapissa asuvat haikailee jo peruskouluikäisenä isompiin kaupunkeihin kun "täällä" ei oo mitään.
      Aika useatki tuolla jossain yli 35vuotiaana haluaisivatki kotiseudulle asuun jos vain vakituinen hyväpalkkainen työpaikka olisi, heillä usein mielessä asumisen suhteen enemmän tilaa ja vanhat tutut ympäristömyrkyt ja hajut ja potutki on sitä paikallista laatua omalla maalla!

      • Anonyymi

        Sitä, kun on vertailu kohtana Pattijoki, jota kylläkään enään ole, Oulu ja ehkä Haaparanta = ulkomaa on aika suppeat ja synkeät näkymät. Kun muitakin vertailu kohtia maailmalta, niin siinä tajuaa ja huomaa, kuinka hyvä paikka Raahe loppuen lopuksi on. Ei kaikkien tarvitse olla suurta ja kaunista paljon ihmisiä jopa pelkkä rauhallisuus riittää.


    • Anonyymi

      Koksaamon paskanhajussa hyvä kasvaa!

      • Anonyymi

        Pattijoella on hullut.siis tekopyhät lahkolaiset.hyi helvetti mitä kaksinaamaista sakkia.no onneksi hekin kuolevat ja tulevat huomaamaan ettei taivasten valtakuntaa olekkaan.mutta onhan heillä paheenpesä valtakunnansali jossa harjoittavat kieroutta ja muuta paskaa.nyt meni jatkopala kyllä housuun ja tapaus on vakaavampi kuin vakava tapaus torronmäellä kädellä olevalla banaani syövän helluntailaisen.minä kakkaan polje sinä pattijoelle kun käypi tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattijoella on hullut.siis tekopyhät lahkolaiset.hyi helvetti mitä kaksinaamaista sakkia.no onneksi hekin kuolevat ja tulevat huomaamaan ettei taivasten valtakuntaa olekkaan.mutta onhan heillä paheenpesä valtakunnansali jossa harjoittavat kieroutta ja muuta paskaa.nyt meni jatkopala kyllä housuun ja tapaus on vakaavampi kuin vakava tapaus torronmäellä kädellä olevalla banaani syövän helluntailaisen.minä kakkaan polje sinä pattijoelle kun käypi tie.

        Lahkolaiset eristetään ulos yhteiskunnasta leireille ankeuteen ja kurjuuteen kokemaan karmeuksia vartijoiden toimesta niillä vietettävä aika on ennaltamääräämätön eikä pääty välttämättä ikinä.


    • Anonyymi

      Onhan meillä yksi vähemmän!

    • Anonyymi

      Tyyskältä löytyy paperit!!!!!!!!!
      Ettäs tiiätte!!!!!!!!!!
      Raahesa hullut on neron maineessa ja tehtaala pärjääkin, just lapsentasoset piereskelijät oikeen hyvin. Syyään suklaata ja ootetaan paskaa mielellään ensin pieruna, koska se on niin kivvaa!!

      • Anonyymi

        Ich heisse nazi und sagte ''Sieg Heil Fur Eine Fuhrer Vladimir Putin.''Auschwitz ist beste vernichtungslager.


    • Anonyymi

      Tilanne on muuttunna pahempaan kastiin kun täällä raahessa ei syyvä puolukkaa riittävästi ämpäristä.paha tilanne ja kakka on punasta kun syön viisitoista sangollusta puolukkaa ja päälle piimää.nami puolukkavaa ja piimävää.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä, kun SSAB:n tehdas lähtee pois, kirjoituksista päätellen Raahessa asuu oikeasti vain mielenterveysongelmaisia.

      • Anonyymi

        Joko nyt on varmaa, että lähtee! Taas yksi m-vikainen katkeroitunut kirjoittelee huhuja varmoina asiona. Se on nyt varmaa, että Pulkilassa, Hämeenlinnassa ja Kankaanpäässä lomautuksia. Milloinka alkaa SSAB:n teräksen ilmakuljetukset Ukrainasta venäjälle?


    • Anonyymi

      Kuulostaa kyllä aika pahalta teidän henkinen olotila siellä raahesa, pitäisikö marinin tai niinistön puuttua asiaa, natossa on muita kiireitä. Eikö teillä ole omaa kansanedustajaa, jos tekisi aloitteen hätätilahallituksesta?

      • Anonyymi

        Mites teillä siellä syrjäkylillä, joko kauppa-auto kävi?


      • Anonyymi

        En usko että Hännisestä on mitään hyötyä Raahelle kun mieluummin keskittyy siellä hesassa luxuselämään mm. shoppailuun, ravintoloihin ja hyvätasoiseen asumiseen asumislisineen🙄🤭


    • Anonyymi

      Raahessa ei voida hyvin, koska ihmiset ei puhu toisilleen, ainakaan tuntemattomille. Tuijotetaan ja mulkoillaan vaan hiljaa kaikkia. Yhdessä ei nykyään enää tehdä mitään. Käykö kukaan koskaan kylässäkään. Jospa entisajan kahvittelukin on jo lopetettu kokonaan.

      • Anonyymi

        Kyllä naapurin elämä on aina kiinnostavampaa, ku oma tyhjän piereskely ja silakan syönti.


    • Anonyymi

      Raahe on toivoton.hullut kulkee ja hihittää.minullapa meni heti aamusta kakkendaali ohi pöntön ja sain raivarin rintaan

      • Anonyymi

        Jos oli löysää tavaraa niin on mukava siivota menee puoli rullaa vessapaperia kevyesti kädet haisee melko hyvälle loppupäivän,rutkasti vaan saippuaa niin häipyy lemut ensi kerralla tarkempi tähtäys ettei vastaavaa tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oli löysää tavaraa niin on mukava siivota menee puoli rullaa vessapaperia kevyesti kädet haisee melko hyvälle loppupäivän,rutkasti vaan saippuaa niin häipyy lemut ensi kerralla tarkempi tähtäys ettei vastaavaa tapahdu.

        Taktisessa kakkaamisessa, on otettava huomioon ympäristöt, vasiliteetti, uskonnot etc. Ei se ole vaan sotkemista, nämä vaikutteet..tavalla tai toisella ovat rajapintaa, siis sisältää seuraksia,...


    • Anonyymi

      Itekki oon tulossa hulluksi! Sähkön hinta korotettu keinotekoisesti pilviin ja yhtiöt tekee ennen näkymätöntä huippu tulosta!

    • Anonyymi

      Raahessa navakassa vastatuulessa jäätyy kassit ja sitten ei tarvitse ostaa hk:n sinistä kun kikkelikin on sininen ja raahessa olo on hätäinen.

    • Anonyymi

      Sopiva oodi Raahelle on Kauko Röyhkän ja Nartun Paska Kaupunki osuva sanoitus.'Hei mies ei täällä mitään tapahdu Hei mies ei täällä mitään tapahdu hei voi mennään pois.'Tuossa kaiken kertova kertosäe että näin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1403
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      93
      941
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe