Sanna Marin taas JNS:ssa

Anonyymi-ap

Miksei muut puoluejohtajat uskalla osallistua Joonaksen ohjelmaan? Ensi perjantaina siis taas näemme Sannan tentattavana.

43

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole hyvä joutua Julkisen Sanan Neuvoston hampaisiin.

• Anonyymi

se on joonas Nordman Show

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on joonas Nordman Show

Lyhenteiden käyttö pitäisi kieltää lailla.

• Anonyymi

Ohjelman kielenkäyttö on ala-arvoista.

• Anonyymi

Joonaskin on aivan ala-arvoinen ja huono. t. zeppo zeponzeponzeponzeppo

• Anonyymi

Sanna on taas lukemassa ennalta kirjoitettuja lausuntoja.

• Anonyymi

Ei vaan pysty katsomaan mitään ohjelmaa, missä tyhjäpäälle annetaan ilmaiseksi vaalimainosaikaa.
      Lisäksi tämän ohjelman juontaja on vielä kaiken muun lisäksi täysin Marinin perseennuolija!

• Anonyymi

Porilainen kuten Huhtasaarikin.

• Anonyymi

Ei liity mitenkään vaaleihin, jotka ovat vasta puolen vuoden kuluttua. Ohutnahkaisemmat poliitikot eivät uskalla mennä verbaalisesti haastettaviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity mitenkään vaaleihin, jotka ovat vasta puolen vuoden kuluttua. Ohutnahkaisemmat poliitikot eivät uskalla mennä verbaalisesti haastettaviksi.

Vain narsisti tukkii itsensä kaikenmaailman hömppään, että saa ihailua. Joillakin pelaa itsekontrolli eivätkä halua ala-arvoisiin hömppäohelmiin, käyttävät aikansa paremmin.
        Ei minun silmissäni nosta Marinin suosiota- päinvastoin laskee. Eikö vaativassa työssä ja pienen lapsen äitinä ole todellakaan asioiden tärkeysjärjestys mielessä.? No, bimbo mikä bimpo, ei voi muuta odottaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain narsisti tukkii itsensä kaikenmaailman hömppään, että saa ihailua. Joillakin pelaa itsekontrolli eivätkä halua ala-arvoisiin hömppäohelmiin, käyttävät aikansa paremmin.
        Ei minun silmissäni nosta Marinin suosiota- päinvastoin laskee. Eikö vaativassa työssä ja pienen lapsen äitinä ole todellakaan asioiden tärkeysjärjestys mielessä.? No, bimbo mikä bimpo, ei voi muuta odottaakaan.

Ohjelmaan kutsutaan. Miksei Purraa kutsuta mihinkään? Ei tunnu se irvileuka kiinnostavan ketään. Toista se on Marinilla, jolla on jotain miljoona seuraajaa pelkästään Instagramissa.

• Anonyymi

Harkimoa se nuolee. On tehnyt siitä oman tv-sarjankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjelmaan kutsutaan. Miksei Purraa kutsuta mihinkään? Ei tunnu se irvileuka kiinnostavan ketään. Toista se on Marinilla, jolla on jotain miljoona seuraajaa pelkästään Instagramissa.

Purra ei mene kyseiseen ohjelmaan vaikka kutsuttaisiinkin, koska hän pelkää toimittajan kysyvän, että mitä teit koulu- ja opiskeluvuosinasi kesätöiksesi.

• Anonyymi

Ei ole kyse uskaltamisesta vaan toisilla pelaa terve itsekontrolli, eivät tarvi halpahintaista julkisuutta!!!!! Marin tarvii.

• Anonyymi

Tuohan ei ole suora lähetys. Huomenna on hyvää aikaa laittaa ohjelma purkkiin, koska hallituskausi saatiin tänään taputeltua loppuun.

• Anonyymi

Ohjelma esitetään vasta lauantaina.

• Anonyymi

Tulee kiire Lappeenrannasta Pasilaan. Joutuu varmaankin käyttämään taas armeijan Learjettiä.

• Anonyymi

Paljonko Joonas sai koronatukea?

• Anonyymi

Onkohan freelanceri vain tavallinen palkansaaja?

• Anonyymi

Voishan tuon Leikolan vuoksi vaikka katsoa.

• Anonyymi

Vieläkö on maailman hauskin mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö on maailman hauskin mies?

Ei ole tuo titteli nykyaikaa. Pitää olla maailman hauskin henkilöoletettu.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nuo näyttää nahkahousuilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo näyttää nahkahousuilta.

Luulisi hiostavan jonkun verran.

• Anonyymi

Liukkaan näköiset. Niillä on takuulla hauskaa laskea pulkkamäessä pyllymäkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liukkaan näköiset. Niillä on takuulla hauskaa laskea pulkkamäessä pyllymäkeä.

Ei tuollaisilla tarkene mitään mäkiä lasketella. Pitää olla toppahousut.

• Anonyymi

Ei uskaltanut esiintyä Puolan pääministerille kyseiset housut jalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uskaltanut esiintyä Puolan pääministerille kyseiset housut jalassa.

Oli sentään jonkunlaiset housut jalassa.

• Anonyymi

Vaalityötä on tehtävä, on sen verran tupeksinut että jotain tarvii tehdä kannatukselle.

• Anonyymi

Milloin irvistelevä Perspurra menee Joonaksen grilliin?

• Anonyymi

Ei sitä lasketa hauskoihin ohjelmiin. On liian takakireä ja täysin huumorintajuton.

• Anonyymi

Persulle lienee pettymys, ettei Sanna pidä mustasta makkarasta.

• Anonyymi

Hyvin esiintyi. On näemmä huumorintajuinen yksilö toisin kuin oikeiston kolleegansa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Moneen paikkaan ehtii. Ei ole kauaakaan kun kävi Ukrainassa sodan etulinjassa.

• Anonyymi

Pakenee maapallon toiselle puolelle Uuteen-Seelantiin.

• Anonyymi

Kuvaa hyvin ko naikkosen äö:n, juuri ja juuri, nippanappa pääsee tuohon ohjelmaan ja valmiit kysymykset on jo lähetetty, että ehtii lukemaan muotilehdet ja meikkitrendit. Kiitos ei kyseiselle paskanjauhantaohjelmalle. Kuvittelin, että olisi alkeellisen tasokkaita haastateltavia, mutta näyttää olevankin juoppohuumehörhöjä varten.

• Anonyymi

Orpo ja Purra on niin tyhmiä, etteivät pääse EDES tuohon ohjelmaan.

• Anonyymi

Pitää katsoa tuo tänään uusintana.

• Anonyymi

Laittaa nauhalle niin voi kattoa sitten myöhemmin vaikka kiikkustuolista käsin miten asiat oli silloin vanhaan hyvään aikaan.

• Anonyymi

Ostettu ohjelma, kysymykset sovittu etukäteen, halpaa bluffia ja pelkää vaalimainos.

• Anonyymi

Eivät olleet sitten sanasamiksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1400
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1210
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1138
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1067
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      948
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      923
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      84
      788
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      757
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      741
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      32
      659
    Aihe