Hämärä laskeutuu kauniisti maahan ja kietoutuu menneen kesän muistoihin. Pian pakkanen jäätää umpeen kaikki haavat. Vain kirvelevät jäljet huurteisessa ruohossa.
https://youtu.be/UJVbYltckeA
Taivas oli tänään kauniin punainen.
8
69
Vastaukset
- Anonyymi
Mun heppi oli myös kerran purppuran punainen.
- Anonyymi
veden pinta kuvasti kesän viimeiset muistot.
- Anonyymi
Kaunista aloituksesi sanat. En avaa liteitä.Katsoin luetuasi isosta pienen vuokra asunon ikkunasta ulos Itä-Hesinki lähiöstä . Pimeältä taivas näyttä mustalta mutta tähti kirkas 1 näkyy.Onko taivalla ison tähti pohjantähti? Katuvalot hämää taivaan kantta kuin kaukana 8 kerroksisen talon ikkunoiden sisällä hotavat valot. Samaten urheilukentän isot valot. Mutta myöhemmin tai aamu aikainen kun herään 5-6 aikoihin olen nähnyt tähti taivaan.Nin on haavoja ihmiselläkin ne on sydämessä ja kenties isoja arpia,eikä se sydän enää yhtään arpea sinne kestä saada.Siksi kai nin moni jää yksin,valitsee yksinäisyyden.Siloin kukaan ei voi enää satuttaa .
- Anonyymi
Joku voisi sanoa, että sydän on lihas. Sitä täytyy rasittaa, jotta se kestää. Yksinäisyyttä on raskas kantaa, jos se ei ole oma valinta. Minä en nauti hälinästä. Viihdyn niiden ihmisten seurassa, jotka antavat virikkeitä. Joistakin ihmisistä saa voimaa. Toiset imee kaiken voiman. Voi vain hengitellä syvään ja puhaltaa. Valitsen myös yksinäisyyden, jos ihmisten seura käy raskaaksi.
- Anonyymi
Kirjoitat niin kauniisti. Ehkä olen lukenut muitakin viestejäsi täällä. Kuvailet asioita niin kuin kertoisit tarinaa. Jokin lyhyt asia muuttuu pitkäksi, yksinkertainen tapahtuma muuttuu monipuoliseksi. Tuntuu siltä kuin olisin sydämessäsi kokemassa asioita. Kaunista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat niin kauniisti. Ehkä olen lukenut muitakin viestejäsi täällä. Kuvailet asioita niin kuin kertoisit tarinaa. Jokin lyhyt asia muuttuu pitkäksi, yksinkertainen tapahtuma muuttuu monipuoliseksi. Tuntuu siltä kuin olisin sydämessäsi kokemassa asioita. Kaunista.
Tämä on 19.02 kirjoittajalle
- Anonyymi
Mitä nämä aloitukset antaa muille, vai sekö on tarkoitus että masentamaan alkaisi?
- Anonyymi
No voi sentään. Tämäkö se nyt katkaisi kamelin selän. Viimeinen tikki/niitti/naula? Köyttä kattoon seuraavaksi ja ranteet auki? Mä ymmärrän. Kannattaa hankkia apua ajoissa, jotta anonyymillä palstalla oleva viesti ei ole se viimeinen pisara.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841