Taivas oli tänään kauniin punainen.

Anonyymi-ap

Hämärä laskeutuu kauniisti maahan ja kietoutuu menneen kesän muistoihin. Pian pakkanen jäätää umpeen kaikki haavat. Vain kirvelevät jäljet huurteisessa ruohossa.

https://youtu.be/UJVbYltckeA

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun heppi oli myös kerran purppuran punainen.

    • Anonyymi

      veden pinta kuvasti kesän viimeiset muistot.

    • Anonyymi

      Kaunista aloituksesi sanat. En avaa liteitä.Katsoin luetuasi isosta pienen vuokra asunon ikkunasta ulos Itä-Hesinki lähiöstä . Pimeältä taivas näyttä mustalta mutta tähti kirkas 1 näkyy.Onko taivalla ison tähti pohjantähti? Katuvalot hämää taivaan kantta kuin kaukana 8 kerroksisen talon ikkunoiden sisällä hotavat valot. Samaten urheilukentän isot valot. Mutta myöhemmin tai aamu aikainen kun herään 5-6 aikoihin olen nähnyt tähti taivaan.Nin on haavoja ihmiselläkin ne on sydämessä ja kenties isoja arpia,eikä se sydän enää yhtään arpea sinne kestä saada.Siksi kai nin moni jää yksin,valitsee yksinäisyyden.Siloin kukaan ei voi enää satuttaa .

      • Anonyymi

        Joku voisi sanoa, että sydän on lihas. Sitä täytyy rasittaa, jotta se kestää. Yksinäisyyttä on raskas kantaa, jos se ei ole oma valinta. Minä en nauti hälinästä. Viihdyn niiden ihmisten seurassa, jotka antavat virikkeitä. Joistakin ihmisistä saa voimaa. Toiset imee kaiken voiman. Voi vain hengitellä syvään ja puhaltaa. Valitsen myös yksinäisyyden, jos ihmisten seura käy raskaaksi.


      • Anonyymi

        Kirjoitat niin kauniisti. Ehkä olen lukenut muitakin viestejäsi täällä. Kuvailet asioita niin kuin kertoisit tarinaa. Jokin lyhyt asia muuttuu pitkäksi, yksinkertainen tapahtuma muuttuu monipuoliseksi. Tuntuu siltä kuin olisin sydämessäsi kokemassa asioita. Kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat niin kauniisti. Ehkä olen lukenut muitakin viestejäsi täällä. Kuvailet asioita niin kuin kertoisit tarinaa. Jokin lyhyt asia muuttuu pitkäksi, yksinkertainen tapahtuma muuttuu monipuoliseksi. Tuntuu siltä kuin olisin sydämessäsi kokemassa asioita. Kaunista.

        Tämä on 19.02 kirjoittajalle


    • Anonyymi

      Mitä nämä aloitukset antaa muille, vai sekö on tarkoitus että masentamaan alkaisi?

      • Anonyymi

        No voi sentään. Tämäkö se nyt katkaisi kamelin selän. Viimeinen tikki/niitti/naula? Köyttä kattoon seuraavaksi ja ranteet auki? Mä ymmärrän. Kannattaa hankkia apua ajoissa, jotta anonyymillä palstalla oleva viesti ei ole se viimeinen pisara.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe