Ihmeitä omassa elämässa

Anonyymi-ap

25.6. 2022 klo 14.45. Keuruulla tuli omaan aktiivirannekkeeseen teksti God loves you. Kun jokin läheinen , naapuri, tunnettu henkilö kuolee usein Jumala ilmoittaa niistä minulle etukäteen. Näin tapahtui kk sitten. Samoin tulee ilmoitus, jos hirvi, peura tulee tielle. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ? Esim. aurinkolasit ovat kadonneet metsään marjamatkalla. Pyhä Henki ilmoittaa tarkan paikan ym. ym. vastaavia tapauksia. Pellet, pilkaajat, krapulaiset vaietkoon. Luen mielelläni muiden kokemuksia näin kaamosaikana. Olen miehistön jäsen srk ssa. Minulla on elävä Jumala.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulla on hyvä yhteys vainajahenkiin.
      Raamatussa on varoitettu tästä.
      Ei Pyhä Henki ilmoittele kuolemista.

      Sinun aktiivisuusrannekkeeseen tulee ilmoitus hirvivaarasta.
      Liikennemerkit myös varoittavat samaa.

    • Anonyymi

      Onko kuolinilmoitukset unia, näkyjä vai viestejä aktiivisuusrannekkeeseen?

    • Anonyymi

      >>Esim. aurinkolasit ovat kadonneet metsään marjamatkalla. Pyhä Henki ilmoittaa tarkan paikan ym. ym. vastaavia tapauksia. <<

      Tämä on outoa. Ettei vaan olisi jotain selvännäkemistä enemmän... kannatta sanoutua irti kaikista sielun voimista.

      • Anonyymi

        Samoja tietoja kadonneista esineistä saa selvännäkijöiltä.


    • Anonyymi

      Lopunajassa on monenlaisia harhoja myös helluntaiseurakunnissa ja maailmassa.

    • Anonyymi

      Pastorimme myy aktiivisuusrannekeita joihin tulee viestejä jumalilta.
      Se on nykyaikaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja jatkaa

      Kuolinilmoitukset ovat selvä Pyhän Hengen ääni. Ilmoitukset siksi, että ihmiset tulisivat uskoon. Ratkaisun tekeminen kun niin monella jää viime hetkiin. En toki ole tekemisissä vainajahenkien kanssa. Ja tulevaiset Pyhä Henki teille julistaa. Joh.13: 16 . Raamatussa on ennustettu monessa paikkaa Jeesuksen syntymä. Esim. Jesaja n. 700 eKr. On ennustettu , että Eufratvirran takaa tulee 200.000.000. sotilasta kohti Harmageddonia. Puhutaan tulikivenkeltaisesta. Ilm. 9: 13- . Selvää selvempää tekstiä. No tämä aika. Olin Nokia Mission tilaisuudessa 5.2003 paikkakunnalla Y, jossa nainen profetoi Konginkangaan onnettomuuden. Kaikki muu meni oikein profetiassa vaan tapahtui puoli vuotta myöhemmin. Onnettomuus oli 19.3. 2004 klo 2.08. Olen marjahommissa metsässä 20.7.- 30.9. joka vuosi. Tiedän hyvä marjavuosi on monen tekijän summa. Kosteutta pitää olla, lämpöä hyvinkin. Kylmällä säällä kimalaiset ovat kankeita. Kun ei tahdo marjoja jonain vuonna löytyä, vielä ei Pyhä Henki ole ilmaissut minulle kunnon marjapaikkaa. Olen miehistön jäsen srk ssa. En ole päätäni pitempi muita. Ilmestysmajan tehtiin yhtäpitkistä laudoista. Mutta minulla on ihmeitä tekevä Jumala. Mietteitä kaamosaikana.

    • Anonyymi

      Job.5:9 Biblia (1776) Joka voimallisia töitä tekee, joita ei tutkia taideta, ja ihmeitä, joita ei lukea taideta. Job.9:10 Hän tekee suuria töitä, joita ei taideta tutkia, ja epälukuisia ihmeitä.

    • Anonyymi

      No jo on ihmeelliset rannekkeet. Todennäköisempänä pidän...sitä että se on jokin uskovainen ollut ohjelmistopuolella tehtaalla ja tehnyt omia evankelioimistöitään muun työn ohessa.

      T. LS

    • Anonyymi

      kovasti on ainakin maallisia , nuo ilmoitukset . . .
      "olkoon mielenne siihen , mikä ylhäällä on, ei siihen´mikä on alhaalla"

    • Anonyymi

      1Moos.41:49 Biblia: Ja Joseph kokosi sangen paljon jyviä, niinkuin santaa meressä, siihenasti että hän lakkasi lukemasta, sillä ne olivat epälukuiset.

    • Anonyymi

      PIRKKO KUSEE PÖYDÄLLEEN TYÖKKÄRISSÄ!

    • Anonyymi

      Joo rukoilivat anopin lonkan kuntoon , jumala seurakunta ja rukous auttoi , ihan siis helvetisti meni vajaa vuosi kun anopin lonkka ,elämä ja kävely oli niin tuskaa että oikeasti lääkäriin joka totesi samaa että nyt on todella huonossa kunnossa koko anoppi mutta sai leikkauksessa uuden lonkan ja kävelee taas,,,,ihan vaan uskolla ei ollut voimaa ,,,,,vai mikä?

    • Anonyymi

      Kyllä sinä olet elävä pelle. jumalallasi on kyllä sarvet päässä kiinni ja se seurailee sinua minne menetkin. Oletko riivattu vai muuten helluntaihenkeä täynnä kun rannekkeesta etsit mitä se jumalasi taas sinulle ilmoittaa. Kuuluisit mielisairaalaan tutkittavaksi.

      • Anonyymi

        Vaan kun ne eivät tutki mielisairaalassa Pyhän Hengen ilmoituksia. Siitäkin on jo 14 -vuotta kun olen ollut potilaana sairaalassa. Tämä on puoleltani keskustelua kaamosaikana. Lähes kaikki keskustelut pyörivät kasteessa. Ei ja kyllä. Tämä oli erilainen aihe.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe