Tapatyöttömälle höpönassulle tiedoksi - VKK:sta ei koskaan tule yhtään mitään

Anonyymi-ap

Kourallinen kannattajia jotka ovat pääosin kouluja käymättömiä työttömiä ja köyhiä, siinä se VKK.

38

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa voi sanoa aloittajastakin. Aloittajasta ei koskaan tule yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Väärin meni, mutta katsoa itseäsi peiliin venäjänrakastaja.


        t, avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni, mutta katsoa itseäsi peiliin venäjänrakastaja.


        t, avaaja

        Venäjä luo uutta maailmanjärjestystä ja sä et ötökkä voi sille yhtää mitään. Pitää olla ajan hermolla. Sä et oo. Sä oot buumeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä luo uutta maailmanjärjestystä ja sä et ötökkä voi sille yhtää mitään. Pitää olla ajan hermolla. Sä et oo. Sä oot buumeri

        maailmanjärjestys :o) Maailmanjärjestys sulla on housussas. salaliittohomo.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maailmanjärjestys :o) Maailmanjärjestys sulla on housussas. salaliittohomo.

        Jep, meillä on salaliitto kremlin kanssa ja meille tulee rahaa ja aseita Kremlistä. Sä et oo yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä luo uutta maailmanjärjestystä ja sä et ötökkä voi sille yhtää mitään. Pitää olla ajan hermolla. Sä et oo. Sä oot buumeri

        Koittaisit poju käydä kouluja, vai eikä ole älyä - no ei.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koittaisit poju käydä kouluja, vai eikä ole älyä - no ei.

        Ei mun tarvi ku mä oon porvari ja mulla on suhteita. Haluutko töitä poju? Ethän kuulu liittoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa hoitte ennen persujytkyäkin koko ajan- että "persuista ei tule mitään".

        nyt on Totuuspuolue, Vapaudenliitto ja VKK SKE-

        Nämä puolueet muuttaa Suomen-

        kaikkia heitä ette voi tappaa kuten Janitskinin?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17621278/kokoomus--tekee--suomesta-banaanitasavaltaa--poistaa-sote-tuet-ay-liikkeen-p

        Kaikki mainitsemasi puolueet kuuluvat kannatuskyselyissä ryhmään "Muut" johon kuuluvat marginaaliset pikkupuolueet. Siihen kuuluu noin 10 pienpuoluetta ja niiden kaikkien yhteenlaskettu kannatus on noin 2 %, mikä tekee siis noin 0,2 % puoluetta kohti.

        Kaltaisenne mitättömät marginaalipellet eivät tule koskaan muuttamaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mainitsemasi puolueet kuuluvat kannatuskyselyissä ryhmään "Muut" johon kuuluvat marginaaliset pikkupuolueet. Siihen kuuluu noin 10 pienpuoluetta ja niiden kaikkien yhteenlaskettu kannatus on noin 2 %, mikä tekee siis noin 0,2 % puoluetta kohti.

        Kaltaisenne mitättömät marginaalipellet eivät tule koskaan muuttamaan mitään.

        Sinä olet raukka luuseri ja lammas etkä ole yhtään mitään ja siksi sinä kuljet massan mukana. Minä äänestän puoluetta joka tukee mun arvoja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvi ku mä oon porvari ja mulla on suhteita. Haluutko töitä poju? Ethän kuulu liittoon?

        Sinä olet vaan MV:n lukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hoidon tarpeessa.

        Okei. Oliko häiriköllä muuta asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet vaan MV:n lukija.

        Ja entä sitten? Mitä se sulle kuuluu mitä mä luen?


    • Anonyymi

      Se ihan sama kuinka pieni joku puolue on. Minä en ole mikään lammas joka kulkee lauman mukana vaan ajatteleva yksilö ja minä äänestän puoluetta joka tukee parhaiten minun omia näkemyksiäni.

      • Anonyymi

        Eli venäjää, VKK:n tapauksessa.


      • Anonyymi

        Ja helvetissä teitä vuohia odottelevat kärsimättöminä jo Aatu, Isä Aurinkoinen, Pol Pot, Mao ja niin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli venäjää, VKK:n tapauksessa.

        Venäjä on hieno maa ja Venäjä pelastaa meidätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä on hieno maa ja Venäjä pelastaa meidätkin.

        Miltä Venäjä meidät pelastaa? Pelastaako se demokratialta, sananvapaudelta, totuuden puhumiselta ja ihmisoikeuksilta kuten on jo "pelastanut" itsensä?

        Miksi jo miljoona venäläistä miestä on paennut niin hienosta maasta naapurimaihin? Eivätkö ole ymmärtäneet miten hienoa on vuotaa kuiviin Ukrainalaisessa kuraojassa yhden diktaattorin suuruudenhullujen haaveiden vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä on hieno maa ja Venäjä pelastaa meidätkin.

        Tykkäät siis diktatuurista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä Venäjä meidät pelastaa? Pelastaako se demokratialta, sananvapaudelta, totuuden puhumiselta ja ihmisoikeuksilta kuten on jo "pelastanut" itsensä?

        Miksi jo miljoona venäläistä miestä on paennut niin hienosta maasta naapurimaihin? Eivätkö ole ymmärtäneet miten hienoa on vuotaa kuiviin Ukrainalaisessa kuraojassa yhden diktaattorin suuruudenhullujen haaveiden vuoksi?

        Se pelastaa sun kaltaisilta ruikuttavilta vasureilta. Hanki elämä oikeesti. Ketään ei kiinnosta sun mielipiteet.


    • Anonyymi

      Koulussa ei opi mitään hyödyllistä, kuten verojen välttelyä.

    • Anonyymi

      Kuinka monta näitä mikropuolueita oikein on?

      • Anonyymi

        Monta, eikä yhdestäkään tule mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta, eikä yhdestäkään tule mitään.

        Sä oot täys nolla ja susta ei koskaan tule yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Nuo kaikkea ja kaikkia vihaavat ja joka suuntaan riitelevät öykkärit eivät jostain kumman syystä tule toimeen edes keskenään, vaan hajoavat aina uudestaan pienemmiksi puolueiksi. Joista jokainen edustaa omasta mielestään sitä suomen kansan suurta enemmistä, sillä 0,01 prosentin vankalla kannatuksellaan.

        Eikä nää pölvästit edes tajua miksi heille aina nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kaikkea ja kaikkia vihaavat ja joka suuntaan riitelevät öykkärit eivät jostain kumman syystä tule toimeen edes keskenään, vaan hajoavat aina uudestaan pienemmiksi puolueiksi. Joista jokainen edustaa omasta mielestään sitä suomen kansan suurta enemmistä, sillä 0,01 prosentin vankalla kannatuksellaan.

        Eikä nää pölvästit edes tajua miksi heille aina nauretaan.

        Tuu koittaa millon vaan. Susta ei oo yhtään mihinkään poju


    • Anonyymi

      Jos kiväärit jaetaan, voivat VKK:n desantit saada paljonkiin aikaan.

      • Anonyymi

        Me jaetaan niitä sitten meidän asekätköistä, mutta ei sulle.


    • Anonyymi

      Terijoen Tykinruoka Oy tarjoaa varman tulolähteen.

    • Anonyymi

      Täytyyhän säälittävillä jälkeenjääneillä vähä-älyisilläkin olla oma puolue, jonka parissa voivat öyhöttää vammaisia vöyhötyksiään, täysjärkisten ihmisten suureksi riemuksi.

      • Anonyymi

        Onhan niitä ollut jo pidempään. Demaria, kokoomusta, jne.


    • Anonyymi

      Aloittaja kertoo omasta elämäntilanteestaan. Kenellekään muulle tuollainen ei olisi tullut mieleen.

    • Onhan työttömilläkin oikeus äänestää ja perustaa vaikka puolue. Sehän voi työllistääkin.

    • Anonyymi

      Se miksi minusta Ano Turtiainen ei ole oikea oppositiojohtaja;

      -Hän on myynyt maskeja mutta samaan aikaan vastustanut niitä, kaksinaismoralismia?
      -Vastusti Convoy tapahtumaa, joka oli enemmän kansasta lähtöisin, istui samaan aikaan liikenne- ja viestintävaliokunnassa…vaikuttiko tämäasiaan?
      -Haukkuu julkisesti pääministeriä ja omalla YouTube kanavalla, myöhemmin puolusteli tätä?
      -Kritisoi pääministerin ”jauhon” käyttöä mutta on itse saanut 1998 2v kilpailukiellon kiellettyjen lääkeai-neiden käytöstä, kasinaismoralismia?
      -Haukkuu kaikki päättäjät mutta menee silti juhlimaan itsenäisyyttä näiden elitisti saastojen kanssa ja vielä kättelee Sauli Niinistöä, kaksinaismoralismia?
      -Tilaisuuden turvin otti paikan mukamas ”oikeana oppositiona” ennen kuin joku muu otti sen, eli VKK on syntynyt kaikesta huolimatta eduskunnan sisällä, luotettavaa?
      -On yrityksensä kautta veloissa pankeille, jolloin joku siis pystyy myös painostamaan häntä tarvittaes-sa?
      -Ei ole osallistunut miekkareihin tai ollut puhumassa niissä, miksi?
      - Alaikäisen pahoinpitely 2010 aiemmat tapaukset 1997, 1995. Miten harkintakyky petti niin pahasti sil-loin?
      -Jos Ano edustaisi oikeaa oppositiota olisi hänet raivattu sieltä jo pois, keinolla jos toisella?
      -Omien eduskunta ehdokkaiden kaltoin kohtelu P.Huuhtanen ja T.keskimäen tapaus.
      -Ano julkisesti vihaa vapaamuurareita mutta sallii Nigo Giasantin (huom. kunniajäsen VKK:ssa) saa olla puolueessa, vaikka on nykyään muurarijärjestössä, kasinaismoralismia?
      -Hirvisaaren yllätys ero VKK puolueesta, miksi?
      -Uusi eduskuntaavustaja Teppana Euro entinen maahanmuuttoviraston apulaistarkastaja, eli mikä hä-nen taustansa on sitten?
      -Twitter ulostulot täysin harkitsemattomia ja lapsellisia….siis lähes turhia vaikutuksiltaan
      -Kaikki esiintyminen tapahtuu vain eduskunnan täysistunnoissa.
      -Puoluerakenne diktatoorinen.
      -Henkilökohtaiset poliittiset taidot = ?

      Eli summa summarum kannattaa miettiä aina edustajan menneisyyttä ja sitä mitä tekee tai sanoo tällä hetkellä ja yleisesti ulosantia, ennen kuin tekee nopeita johtopäätöksiä. Tällä hetkellä teot ja puheet eivät ole Anon toiminnan kannalta selkeät ja johdonmukaiset? Eli onnea taas äänestyksen kanssa XD, mutta on se perkele kun ei löydy nuhteetonta, viisasta ja älykästä vastusta näille suomen pikku herroille ja jos löytyisikin niin alkaisi se korruptoimisen yriys heti…..

    • Anonyymi

      Asiaa.

    • Anonyymi

      Varsin hyvä puolue siis fiksuille ja koulutetuille? Niillä aika hyvät mahdollisuudet edetä siinä puolueessa johto paikoille asti ja päästä näin ihan ministeriksi asti. Missään muussa puolueessa fiksuilla ja koulutetuilla ei niin hyviä mahdollisuuksia tähän ole.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe