Itsemurhapommittaja pidätetty!

Anonyymi-ap

Nyt on ISO uutinen. Turkissa on pidätetty itsemurhapommittaja, joka itsensä räjäyttäessän surmasi useita ihmisiä ja haavoitti lähes sataa. Nyt kerrotaan, että hänet on pidätetty.

12

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viedäänkö tuo pidätetty itsemurhapommittaja kuulusteluun?
      Onko pidätys-/kuulustelupaikka taivas?

• Anonyymi

Uutinen on suunnattu pääasiassa ihmisille, jotka eivät pohdi noin monimutkaisia.

• Anonyymi

kiinnostaa tietää miten turkin oikeus-istunnossa syytetty on kasattu, muovikassissa?

• Anonyymi

eiköhän ne johonkin koplaan kuulu ja keltä saanu räjähteet jne..

• Anonyymi

Postuumisti hirtetään torilla kunhan mummot ovat ommelleet sen jonkinlaiseen kuntoon.

• Anonyymi

Varsin loogiselta tuntuva vaihtoehto.

• Erdogan itse asetti pommin.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi
    • Anonyymi

sydneyssa risteilylaivalta tulleissa 800 oli covid tarjolla.. ei ole korona ohi

• Anonyymi

https://yle.fi/a/3-12043017/64-3-121128

Itsemurhaisku se on ollut uutisen mukaan. Ihan Turkin varapresidentti kertoo, niin ei tarvitse epäillä.

Vaan tuolla Lähi-Idän suunnallahan on tapahtunut monia ihmeitä. Varmaan monet kuulleet siitäkin miehestä, joka karkotettiin Irakiin ja kuoli sitten siellä. Niinpäs vain heräsi henkiin, kun oli tarpeeksi rahaa tulossa porukoille Suomesta. Että voisiko tässä olla kyse samantapaisesta, toki paljon SUUREMMASTA ihmeestä?

• Anonyymi

Turkin pressa tarvitsee kurdit joiden syyksi sopii terroristinen toiminta . Nyt Ruotsikin voi palauttaa nuo PKKK ym pahantekijät Turkkiin sillä he ovat juuri natosolmun aikaansaajia .

• Anonyymi

Ihan looginen uutinen. Uppoaa hyvin rokotemyönteisiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      80
      4424
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3150
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2638
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2332
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2036
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1752
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe