Kerro mitä tekisit minulle ja seisovalle kalulleni?
Äidinnussijat voivat jättää juttunsa omaan arvoonsa.
Olen kiimassa oleva homomies!
24
188
Vastaukset
- Anonyymi
Menen polvilleni eteesi, niin voit panna seisovan kalusi suuhuni
ja imen munaasi kunnes tyhjennät spermasi suuhuni nieltäväksi.
Sitten menen nelinkontin ja kiimaisena tarjoan panoreikääni nussittavaksi.
Odotan nöyränä kunnes suvaitset nussia minua perseeseeni
ja siemennät minut.
lutka-raimo on valmiina imemään munaa ja nussittavaksi. - Anonyymi
Ensin rasvaisin reikäni, sitten tulisin alasti istumaan syliisi, hieroisin jäykkää kaluasi itseäni vasten ja sitten yllättäen antaisin sen mennä sisääni, pohjaan asti...
- Anonyymi
Suutelisin kanssasi hellästi samalla silittelisin vartaloasi ja hivuttaisin käteni etsien jäykkää kaluasi käteeni, hiljalleen runkkaisin edes takaisin. Siirtyisin alemmas imisin nännejäsi rauhassa josta kohti herkkua, kieltäni pyörittelisin terskan päässä, kunnes upottaisin koko komeuden suuhuni..
- Anonyymi
Kerro osoite niin tulen nussimaan äitiäsi strap-on kyrvällä! Kerrankin äitisi saa !!
- Anonyymi
Minäkin! Nussin mutsiis!
- Anonyymi
Älä naurata peräkammarissasi unelmoit kalu kädessäsi.
- Anonyymi
Ottaako äitis moloa poskeen
- Anonyymi
Sun äitiskö sulta ottaa.
- Anonyymi
Minulla on molo. Äidilläs on kolo.
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Siis olet molopää.
- Anonyymi
SITÄ ON LIIKKEELLÄ. HEINOLASSAKIN ON YKSI KIIMANEN HOMO SETÄ
- Anonyymi
Oletko jo nussinut äitiäsi tänään?
- Anonyymi
Painu niuvanniemeen pipipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu niuvanniemeen pipipää
Sieltähän taas pipipää kommentoit.
- Anonyymi
Tykkäätkö tai nautitko jos siitä tehdään hakkelusta eli kullipiirakkaa? Alatoopin tapaan!
- Anonyymi
Äiti sanoi että panen paremmin kuin isä.
- Anonyymi
Siskokin sanoi tänään samaa.
- Anonyymi
imisin sun kyrpää pallejasi suudella hyväily pvc lakanaa hieronta öljyä ja imen koko lastin
- Anonyymi
Raapisin äitisi pillua
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959