Salaloma! Anna-Reetta ja Kalevi-rakas karkasivat ulkomaille: "Reissullamme hänestä löytyi..."

12

1359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Yllätys" Ai siksikö, kun Kalevi on perus ruma? Ei kaikki naiset mene vaan ulkokuoren perässä. Miehessä oli muutakin kuin vain ei niin komea ulkonäkö.

• Anonyymi

Kun katsoi eilisen jakson, ymmärsi miksi AR valitsi Kalevin. Hän on oikea köriläs ja hyvin luotettavan oloinen mörökölli. Ottaisin itsekin tuon miehen. Jotain sellaista menneitten aikojen, nykyään kadonnutta miehekkyyttä hänessä on. Onnea tulevaisuuteen!

• Anonyymi

Ottaisin itsekin Kalevin. Kalevi ei ole millään tavalla ruma

• Anonyymi

Minä taas en koskisi Kaleviin pitkällä tikullakaan, ei ihmisen tarvitse kaunis olla, mutta moukka ei saa olla.

• Anonyymi

sitä juuri olit tuolla kommentillasi !

• Anonyymi

Mites tää oli moukka sun mielestä?

• Anonyymi

Kalevi ei ole moukka.Hän on hyvin sympaattisen oloinen mies.Pitäisikö kaikkien olla pinnallisia ja kevytmielisiä ,kuten monissa tositv ohjelmissa on.Miehessä viehättää rehellisyys ja perinteiset arvot.Kalevi on sellainen luotettava ja perinteisiä arvoja kunnioittava mies.uskomstonta,että Suomi 24 sivustolla saa julkaista tuollaista törkyä jota noi mitäänsanonomattomat kommentoijat mustasta mielestään tänne suoltaa.Luuletteko olevanne muka fiksujakin?Hedelmistään puu tunnetaan !

• Anonyymi

Koskahan saamme kuulla pariskunna rajuista riidoista ja kaiken päättävästä kirves murhasta?

• Anonyymi

Elätkösinnä sellaisessa ympyröissä kun tuollaiset asiat tulee mieleesi.Kannattaisi pitää suunsa kiinni ellei ymmärrä mitä tyhmyyksiä suustaan laukoo!

• Anonyymi

Kalevi vaikuttaa rehdiltä ja rehelliseltä aidolta suomalaismieheltä ja on minun silmissäni miehekkään komea. Paras kaikista Anna-Reetan vaihtoehdoista. Ymmärrän hyvin Anna-Reetan valinnan.

• Anonyymi

Kyllä sai Annareetta kunnon työmiehen. Toivotaan, että saa myös rakkautta.

• Anonyymi

Aluksi vähän ihmettelin mutten enää. Kunnon suomalainen työmies, miehekäs ja komistuu koko ajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      390
      3770
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      65
      1710
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      78
      1447
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1226
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      71
      1164
    6. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      338
      1059
    7. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      1025
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      950
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      43
      900
    10. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      898
    Aihe