Tyttöystävä kimppaan

Anonyymi-ap

Olen houkutellut tyttöystävääni kokeilemaan kolmenkimppaan ja on välillä suostuvainen ja sitten taas peruu.
Tehtiin pihalle krillikatos kaverin kanssa.
Kun saimme homman valmiiksi niin päästiin nauttimaan virvokkeista sisälle.
Istuin sohvalle ja kaveri nojatuoliin.
Vaimoni tuli sohvalle makoilemaan laittaen päänsä syliini.
Silittelin hiuksia ja vaimoni kylkeä ja ujutin käteni rinnan päälle hieroen.
Vaimo katsoi kysyvästi minua ja minä nyökkäsin.
Sain jatkaa ja aloin pikkuhiljaa nostamaan puseron helmaa ilman kieltoa vaimon seuratessa kaverini ilmeitä.
Sain puseron nostettua ja rinnat paljaaksi kaverini katsellessa.
Kutsuin kaverin sohvalle ja hän sai vaimoni jalat syliinsä.
Aloin nostaa vaimon hameen helmaa ja vaimo kääntyi selälleen saimme hameen ylös jolloin aikaisin sen ja riisuimme hameen ja pikkarit pois vaimon nostaessa pyllyään helpottaen riisumista.
Hieroimme rintoja ja sormeilimme pillua ja siliteltiin vartaloa.
Vaimo sanoi jonkun ajan päästä että mennään sänkyyn kun kerran haluatte ilmeisesti kimppaa kanssani.
Mentiin makkariin ja vaimoni halusi toisen panemaan ja vieras koreita kaveri sai ensin panna vaimoani eikä kestänyt pitkään kun kaveri laski spermat vaimoni pilluun ja vaihdoimme paikkaa.
Toinen hieroi ja silitteli samalla kun toinen pani. En kestänyt minäkään pitkään kunnes Sain siemenet vaimoni pilluun. Tällä aikaa kaveri oli saanut uuden erektion ja vaihdoimme jälleen paikkaa.
Vaimoni sai molemmilta 3 satsia spermaa ja pienemmän orgasmin ja ison kunnon orgasmin jonka jälkeen pesulle ja huilimaan.
Ystävämme jäi vielä yöksi ja vaimoni oli tyytyväinen kun sai kahta miestä. Heräsin yöllä pari kertaa kun kaveri pani vaimoa en itse jaksanut nousta mutta katselin kunnes nukahdin.

29

3142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok

    • Anonyymi

      Kimppaan olis kiva päästä mukaan

      • Anonyymi

        Mikä estää? Meidän mukaan voisit päästä jos kemiat sopii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää? Meidän mukaan voisit päästä jos kemiat sopii!

        Kyllä minulle sopisi aina joskus tulla kimppaan, voitte vastailla: [email protected]


    • Anonyymi

      Tyttöystävä ja vaimo? Häh?

      • Anonyymi

        Silloin kun tämä tapahtui seurusteltiin sittemmin olemme avioituneet siitä syystä kirjoitan tyttöystävästään ja vaimossta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun tämä tapahtui seurusteltiin sittemmin olemme avioituneet siitä syystä kirjoitan tyttöystävästään ja vaimossta

        Ettet vain olisi tuttu tarinoitsija tällä palstalla? 😁


    • Anonyymi

      Vähän on sekavaa

    • Anonyymi

      Miksiköhän tuota aloittajan kertomusta pitää arvostella?. Minusta siinä on harrastettu kimppajuttuja yhdessä . Ketään ei ole pakotettu ja kaikki osapuolet ovat nauttineet.
      Jos nämä ryhmäsivuston sivut ja sen jutut ovat jollekin jollain tapaa vastenmielisiä . Miksi te täällä notkutte käyttäen aikanne jatkuvaan arvosteluun? Oppikaa nauttimaan elämästä. Se kun on niin valitettavan lyhyt.
      Aloittajalle. Jatkakaahan erilaisia rakennusprojekteja 😀 Hieno kirjoitus ja tarina

      • Anonyymi

        Hehhehhee, mistä tiedät, sinähän luet vain Aku ankkoja.


      • Anonyymi

        Elämä on lyhyt juu mu joskus vois opetella käyttämään edes sitä vähääkin järkeä mitä on suotu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on lyhyt juu mu joskus vois opetella käyttämään edes sitä vähääkin järkeä mitä on suotu

        Sen ajan kun sinä olet "käyttänyt järkeä", joka oikeasti tarkoittaa että olet katkeroitunut kun et ole saanut koskaan keneltäkään pillua, muut ihmiset ovat nauttineet elämästään ja harrastaneet mm. ryhmäseksiä.


    • Anonyymi

      Kysyin vaimolta haluaisiko hän olla kahden miehen kanssa.
      Vaimo halusi tietää haluanko minä tosiaan hänen nussivan toisen miehen kanssa? Myönnettyäni että haluan niin vaimo ilmoitti suostuvansa jos minä haluan.
      Sain itse valita miehen hänelle.
      Nyt mies on pannut vaimoa 6 vuotta melko usein jopa 4 kertaa viikossa.

      • Anonyymi

        Jep jep ja possut lentää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep ja possut lentää

        Lentää nekin kun lastaat lentokoneeseen et ei ole sekään mahdotonta


    • Anonyymi

      Keksi parempi satu

      • Anonyymi

        Ajattele!
        Toisilla on oikeaa elämää ja seksi kokemuksia eikä vain niitä sinun kuvitelmia.
        Minä tykkään antaa seksiä mieheni lisäksi myös meidän hyvälle ystävälle joka on ollu mukana jo 4.5vuotta.
        Me viihdytään toistemme seurassa niin vaatteet päällä kuin ilmankin.
        Miehet haluaa ja nauttii seksistä kanssani enkä minäkään halua luopua kummastakaan miehestä.
        Meillä on kolmio suhde josta tykkäämme ja nautimme täysin.
        Nauttikaa elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele!
        Toisilla on oikeaa elämää ja seksi kokemuksia eikä vain niitä sinun kuvitelmia.
        Minä tykkään antaa seksiä mieheni lisäksi myös meidän hyvälle ystävälle joka on ollu mukana jo 4.5vuotta.
        Me viihdytään toistemme seurassa niin vaatteet päällä kuin ilmankin.
        Miehet haluaa ja nauttii seksistä kanssani enkä minäkään halua luopua kummastakaan miehestä.
        Meillä on kolmio suhde josta tykkäämme ja nautimme täysin.
        Nauttikaa elämästä.

        Nois on se hieno että onneksenne ette tiedä kuinka moni teille selkänne takana naureskelee saattais muutoin vaikuttaa liikaa itsetuntoonne ja jos olitte niin hölmöjä että lapsia teitte ni kannattaa varautua siihen että tämä haluaa itsensä teini-iässä tappaa siksi mikä maine hänen vanhemmillaan on kyseisessä kaupungissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nois on se hieno että onneksenne ette tiedä kuinka moni teille selkänne takana naureskelee saattais muutoin vaikuttaa liikaa itsetuntoonne ja jos olitte niin hölmöjä että lapsia teitte ni kannattaa varautua siihen että tämä haluaa itsensä teini-iässä tappaa siksi mikä maine hänen vanhemmillaan on kyseisessä kaupungissa

        Joopa joo. Mistä sinä tiedät kuka naureskelee toisten selkien takana, tai kuka harrastaa seksiä kenenkin kanssa, kun sinulla ei ole yhtään ystävää?

        Ainoa satusetä näillä sivustoilla olet sinä, koska sinä olet niin kokematon että sinun on ollut pakko luoda tuollaisia kuvitelmia että saisit yksinäisyyteesi "ystäviä". Mieti että sinulla on pelkkiä mielikuvitusystäviä!


    • Anonyymi

      Kiimaista toisen miehen naista tekee mieli panna ja kulli seisoo vähän väliä.

      • Anonyymi

        Ainaskin meidän suhteeseen toi lisää hekumaa. Pitkä liitto takana vaimo 11 vuotta nuorempi, itselläni ongelmia seisokin kanssa joka paheni vuosien myötä. Kärsin häpeästä ja itse syytöksistä kunnes aloimme keskustella vaimoni kanssa aidosti asiasta. Päädyimme kokeilee vierasta kolmanneksi sänkyyn heti ekalla kerralla totesimme tää meidän juttu. Uskomatonta nähdä miten vieras kiimassa kun pääsee varattua naimaan ja pitää hyvänä myös miten vaimo nauttii siitä. R. Pari vaimo 45v minä 57v


    • Anonyymi

      Ensin oli tyttöystävä ja sohvalla jo vaimo, päätä nyt, kumpi se oli.

    • Anonyymi

      Tätäkin ketjua sotketaan ala-arvoisilla kommenteilla. Hyviä kertomuksia ja olisi kiva olla mukana vieraana näissä sessioissa.
      Olen käytettävissä, jos joku pari etsii miestä kolmanneksi. Siisti ja hyväkäytöksinen herramies, joka ymmärtää roolinsa tavattaessa. 48v urheilullinen mies. Kik/Timnii

      • Anonyymi

        Kik/Timni mistä kirjoitat?


    • Anonyymi

      Meillä vaimo ehdotti itse panokiimassa. Halusitko että naisin myös muita miehiä? Minä voin naida jos haluat. Kiihottaisiko jo antaisin muillekin?

      Minä tottakai suostuin. Vieraan jäljiltä vaimo on tosi halukas.

    • Anonyymi

      Olemme olleet kolmenkimppaa 1N&2M sekä parinvaihto jutuissa.
      Kesälämmöllä Turun nakurannalla ollaan melko usein sekä Oulun nakurannalla loma aikaan.
      Kummastakin olemme saaneet hyviä kavereita sänkyyn ja vapaa aikaan.
      Ikävä kun kylpylöissä on lopetettu yhteiset höyrysaunat.
      Nautimme alastomuudesta eikä vaimoni välitä vaikka minun kavereita käy kylässä niin hän voi olla alasti silloinkin.

    Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe