Kun kutsu käy niin kuuntele .

Vuosia sitten eräissä juhlissa Jeesus sanoi minulle: Lähde kävelylle .Kävelin tuohon aikaan pitkiä lenkkejä ja nyttenkin siis lähdin.
Paljon asiaa Kristus lasketti sydämmelle.
Yksi tärkeimmistä oli ,että kun aika on pimeä ja pahuus ja vääryys yltyy niin Hän hakee omansa maanalaisiin seurakuntiin eli kotisrk iin.
Huomatkaa kristityt Hän itse hakee eli kun sinulle alkaa tulla halu lähteä näistä porttoloista niin sitten kotisrk jos ja kun siltä tuntuu ja mikä tärkeää jos yhtään aakkosen vertaa käy mielessä ,että voisinko minä perustaa oman niin vastaus on voisit.
Toki rukouksella varmistettava ja vaikka useamman uskollisen kanssa kunnes tulee vastaukseen täyteys ja graniitin varmuus.
Jos jotkut ei pääse lukemaan tätä niin kopioi ja anna teksti kaverillesi tai useammalle.
Pia hyvin pian on pimeää ja se pimeä on todella ennennäkemättömän pimeää.
Rakkaudella kaikille kristityille Jeesuksen omille
T: MrHyvis

25

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olet kuullut minua 🤣 eroa kirkosta sillä vain idiootti maksaa kirkollisveroa

      • Anonyymi

        plääh!

        t: sivusta seuraaja tässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        plääh!

        t: sivusta seuraaja tässä

        plääh sanoi rahaton , joka ei ollut eronnut kuolinvuoteellaan 🤣


    • Anonyymi

      #
      Rakkaudella kaikille kristityille Jeesuksen omille
      T: MrHyvis
      #
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
      #

      Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen oppia Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      "älä tapa" ja Jumalan pilkkaa"
      "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      Ja
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

      Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

    • Anonyymi

      että oikein rakkaudella sitä....

      http://nwohavaintoja.blogspot.com/2016/01/jesuiittojen-salainen-vala.html
      Jesuiittojen vala
      ”Minä _______ (nimi) vannon Jumalan ja kaikkien näiden pyhimysten läsnäollessa, että hänen pyhyytensä paavi on Kristuksen sijaishallitsija ja ainoa katolisen tai universaalin kirkon johtaja.
      Tämä valta on annettu Jeesukselta. Paavilla on valta suistaa vallasta harhaoppisia kuninkaita, prinssejä, valtioita, liittovaltioita ja hallituksia. Kaikki jotka ovat laittomia ilman hänen pyhää suostumustaan ja ne voidaan turvallisesti tuhota.
      Vakuutan edelleen, että haluan auttaa ja avustaa ja neuvoa kaikkia tai ketä tahansa Hänen Pyhyytensä asiamiehistä, missä tahansa olenkin, ja tahdon tehdä parhaani luvallisesti tai luvatta hävittääkseni juurineen harhaoppiset protestanttiset ja liberaalit opit (Liberaalit opit ovat niitä joissa sinä itse valitset siihen mihin uskot).
      Lupaan ettei minulla ole omaa mielipidettä ja tottelen kuin ruumis. Sodin salassa tai avoimesti kaikkia harhaoppisia, protestantteja ja liberaaleja vastaan, sillä minut on ohjattu tuhoamaan ja hävittämään heidät koko maan päältä. En säästä ketään sukupuolen, iän tai kunnon perusteella.
      Minä tahdon hirttää, tuhota, keittää, nylkeä, kuristaa ja elävältä haudata nämä kunniattomat harhaoppiset; repiä auki heidän vatsansa ja naistensa kohdut, murskata seinää vasten heidän lastensa päät tuhotakseni ainiaaksi heidän inhottavan rotunsa.”

      Ja näin Suomen valtion kirkossa: Luder-Lutherin kirje1521 "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

    • Anonyymi

      Kuinka monta viiniä olit ottanut?
      Tuollainen syyttömiä väärillä todistuksilla syyttelevän kanssa ei ainakaan kristillisten Kaikkivaltias ole jutellut.
      Mutta jos omistaa sairaan mielikuvituksen ja haluaa esiintyä suurempana MR.nä kuin mitä on niin sen taidon osaat.

    • Hulluus on tullut maan päälle kuten Jumala ilmoitti.
      Katsokaa näitä sekopäitä täälläkin mitkä kirjoittaa valhetta ilman mitään rajaa.
      Samoin on valtiotasolla .Tämä tapahtuu etenkin ns viisaiden parissa.
      Jumala sallii huluuden päästä noiden mieliin sillä he eivät ole Jumalasta tietävinäänkään vaan päinvastoin herjaavat.
      Järkyttäviä paljastuksia tulee maailmalta koko ajan ja päätökset ja tavat aivan täysin hulluja verrattuna siihen mihin on totuttu.
      Vapaus joka on ollut on tuhottu.
      Valvonta , fasismi ihmisen jopa mielen kontrollointi.
      Id passi jossa pisteytetään kaikki ja ihminen saa ostaa tai ei esim jos rokotteet ei ole ajantasalla voi olla että ostot estetään.
      Kuulostaako tutulta.
      Kohti pedonmerkkiä vauhdilla.

      • Anonyymi

        en ottanut rokotetta ja olen äärimäinen ateisti 🙂 se mikä ei tapa vahvistaa
        mutta ihminen on eläin ja se hajoaa ajan kuluessa , ei täällä ikuisesti eletä.

        Hiekkakansan satuihin uskova on heikoimmilla !!!!


      • Anonyymi

        Pedonmerkki on sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        en ottanut rokotetta ja olen äärimäinen ateisti 🙂 se mikä ei tapa vahvistaa
        mutta ihminen on eläin ja se hajoaa ajan kuluessa , ei täällä ikuisesti eletä.

        Hiekkakansan satuihin uskova on heikoimmilla !!!!

        Et ottanut rokotetta.... siinä olet tehnyt viisaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pedonmerkki on sunnuntai, vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---

        Kokeile jotain muuta levyä.
        Tuo vinyyli on niin out of order.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kokeile jotain muuta levyä.
        Tuo vinyyli on niin out of order.

        Ei tarvitse muuttaa levyä. Pitäydyn levyyni.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse muuttaa levyä. Pitäydyn levyyni.

        1234567---

        Lupaan sinulle sen ,ellet ole puusilmä .
        Tulet huomaamaan jos elät Herran tulon päivinä ,että olet väärässä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Lupaan sinulle sen ,ellet ole puusilmä .
        Tulet huomaamaan jos elät Herran tulon päivinä ,että olet väärässä.

        Kyllä. Hän tulee sen huomaamaan. Kuitenkin, jos hän on uskossa, hän ei tule jäämään antikristuksen aikaan, vaan on mukana joukossamme, jonka Jeesus tempaa tuuliin ja pilviin. Hänen kannattaisi pohtia, onko uskossa. Uskoon tullessa ihminen saa pyhän hengen, joka johdattaa totuuteen. Jos on noin harhassa kuin hän on, kannattaa sielunsa kohtalon vuoksi vakavasti miettiä, onko pelastunut. Nyt armon ajassa pelastuminen on niin helppoa: usko, että Jeesuksen veri sovitti sinunkibn syntisi, niin pelastut.


    • Anonyymi

      Minullekkin kävi vuosia sitten samoin. Juhlissa Rovaniemellä kuulin äänen sanovan. " Veljeni !Älä juo enää viinaa" Katselin ympärilleni samein silmin ja näin sinisen olennon nurkassa, hän sanoi "Veljeni! seuraa minua" Niimpä lähdin hahmon mukaan ja päädyn talon pihalle. Siellä hahmo ohjasi minua kohti yliluonnollista sinistä valoa, Se välkkyi ja kutsui minua luokseen. Lähemmäs päästyäni huomasin edessäni ovan ajoneuvon jonka rekisterissä luki LUU-5. Sininen hahmo aukaisi minulle oven ja lausui, "poikani, älä pelkää vaan astu sisään, minä laitan sinulle nämä vaskiset kihlat ranteisiisi mutta sinulla ei ole mitään pelättävää sillä tarjoan sinulle matalan majani yösijaksi ja pääset aamulla pois" Olihan se huiman uskonnollinen kokemus, niin uskonnollinen että aamulla oli vieläkin sekava olo ja pää ehtoollisviinistä kipeänä, tunsin kuinka pyhä henki puhutteli minua.

    • Anonyymi

      Matteuksen evankeliumi:
      12:31 "Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan
      ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta."

      • Kyllä näin on.
        Kuten huomaamme jälleen raamatun profetiat toteutuu ja pilkkaajista tällä kertaa.
        Näitä omasta mielestään tasokkaita huumori heittoja esittäviä on .
        Ovat vielä kristittyjen palstalla.
        Se osoittaa jotain.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kyllä näin on.
        Kuten huomaamme jälleen raamatun profetiat toteutuu ja pilkkaajista tällä kertaa.
        Näitä omasta mielestään tasokkaita huumori heittoja esittäviä on .
        Ovat vielä kristittyjen palstalla.
        Se osoittaa jotain.

        Osoittavat totuuttakin.
        Lain vastaiset rikokset paljastavat kristittyjen todelliset Herrat.
        Lue "Noitavainot nykyaikana:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osoittavat totuuttakin.
        Lain vastaiset rikokset paljastavat kristittyjen todelliset Herrat.
        Lue "Noitavainot nykyaikana:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        Jos edelleen ymmärtäisit raamatusta jotain niin tietäisit , miksi vääryyksiä on historiassa tapahtunut ja erityisesti katolisen kirkon osalta .
        Raamatussa kerrotaan useissa kohdin juuri tästä asiasta aina ilmestyskirjan loppuosioon saakka.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jos edelleen ymmärtäisit raamatusta jotain niin tietäisit , miksi vääryyksiä on historiassa tapahtunut ja erityisesti katolisen kirkon osalta .
        Raamatussa kerrotaan useissa kohdin juuri tästä asiasta aina ilmestyskirjan loppuosioon saakka.

        Ymmärrän, että kristittyjen on vaikea esiintyä laittomuudensa Herrojen nimissä ja sen vuoksi menevät piiloon kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen rikoksiakin tehdessään. Sitten tekopyhyyttään ja valheellista valtaansa osoittava Paavi kiertelee maailmaa alaistensa rikoksia anteeksi pyytävänä ja niin se laittomuuden ylläpitäminen uskovaisten rahoittamana toimii uskossa ja ilmeisesti suurimmat menetykset joutuvat tapetut ja raiskatus lapset kokemaan mutta maallinen Laki niinkuin myös raamatun "Älä tapa" Lakikaan ei laittomuuksia tehneitä tuomitse.
        Joten maailman ihmiskunnalle ovat uskonnot ja politiikkaa suurimmat viholliset ja sitä edutavana olet itse ja annat tuet kristillisten opeilla mutta LAIN jätät syrjään oman lapsesikin suhteen ja siten todistaen todelliset Herrasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että kristittyjen on vaikea esiintyä laittomuudensa Herrojen nimissä ja sen vuoksi menevät piiloon kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen rikoksiakin tehdessään. Sitten tekopyhyyttään ja valheellista valtaansa osoittava Paavi kiertelee maailmaa alaistensa rikoksia anteeksi pyytävänä ja niin se laittomuuden ylläpitäminen uskovaisten rahoittamana toimii uskossa ja ilmeisesti suurimmat menetykset joutuvat tapetut ja raiskatus lapset kokemaan mutta maallinen Laki niinkuin myös raamatun "Älä tapa" Lakikaan ei laittomuuksia tehneitä tuomitse.
        Joten maailman ihmiskunnalle ovat uskonnot ja politiikkaa suurimmat viholliset ja sitä edutavana olet itse ja annat tuet kristillisten opeilla mutta LAIN jätät syrjään oman lapsesikin suhteen ja siten todistaen todelliset Herrasi!

        Niin sinulla ei ole hitustakaan ymmärrystä raamatusta tai kristikunnasta , mutta piru sydämmessä saa raivoamaan päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että kristittyjen on vaikea esiintyä laittomuudensa Herrojen nimissä ja sen vuoksi menevät piiloon kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen rikoksiakin tehdessään. Sitten tekopyhyyttään ja valheellista valtaansa osoittava Paavi kiertelee maailmaa alaistensa rikoksia anteeksi pyytävänä ja niin se laittomuuden ylläpitäminen uskovaisten rahoittamana toimii uskossa ja ilmeisesti suurimmat menetykset joutuvat tapetut ja raiskatus lapset kokemaan mutta maallinen Laki niinkuin myös raamatun "Älä tapa" Lakikaan ei laittomuuksia tehneitä tuomitse.
        Joten maailman ihmiskunnalle ovat uskonnot ja politiikkaa suurimmat viholliset ja sitä edutavana olet itse ja annat tuet kristillisten opeilla mutta LAIN jätät syrjään oman lapsesikin suhteen ja siten todistaen todelliset Herrasi!

        Ostin kirjan Foxe's Book of Martyrs. Siinä kuvataan yksityiskohtaisesti suuri määrä marttyyrikuolemia; miten katolinen pakanakirkko kidutti ja tappoi kristittyjä. En ole vielä uskaltanut lukea sitä, pelkään painajaisia. Paavi, Vicarius Filii Dei, on 666, kun laittaa roomalaiset numerot kirjainten tilalle. Paavi on joko antikristus tai väärä profeetta. Luulen, että väärä profeetta. Antikristuksen täytynee olla juutalainen, jotta israelilaiset hyväksyvät hänen 'messiaakseen'.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostin kirjan Foxe's Book of Martyrs. Siinä kuvataan yksityiskohtaisesti suuri määrä marttyyrikuolemia; miten katolinen pakanakirkko kidutti ja tappoi kristittyjä. En ole vielä uskaltanut lukea sitä, pelkään painajaisia. Paavi, Vicarius Filii Dei, on 666, kun laittaa roomalaiset numerot kirjainten tilalle. Paavi on joko antikristus tai väärä profeetta. Luulen, että väärä profeetta. Antikristuksen täytynee olla juutalainen, jotta israelilaiset hyväksyvät hänen 'messiaakseen'.

        Nyt on juutalaiset vallan kahvassa nwo.ssa.
        Uusi maailmanjärjestys ja vanhat juutalaiset suvut hallitsee taustalla kaikki tämä korona rokotus systeemi who lääkeyhtiöt jne jne blackrock.
        Kaikki on valmiina.Kaikki ja juuri silleen kuten raamattu ilmoittaa.
        Suomen ääliö johtajat juoksee saatanan perässä tietoa ja tuhoa hakemassa.


    • Anonyymi

      Suomen Laki rikoksentekijän suojelemisesta mutta mm lapsi uhreille jää ikuinen sielullinen kärsimys jos edes saa elää laittomuuden uhrina:
      11 § (24.7.1998/563
      "Rikoksentekijän suojeleminen
      Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."

      • Vastaappa minulle.Syötkö mieliala lääkkeitä ??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe