Kun kutsu käy niin kuuntele .

Vuosia sitten eräissä juhlissa Jeesus sanoi minulle: Lähde kävelylle .Kävelin tuohon aikaan pitkiä lenkkejä ja nyttenkin siis lähdin.
Paljon asiaa Kristus lasketti sydämmelle.
Yksi tärkeimmistä oli ,että kun aika on pimeä ja pahuus ja vääryys yltyy niin Hän hakee omansa maanalaisiin seurakuntiin eli kotisrk iin.
Huomatkaa kristityt Hän itse hakee eli kun sinulle alkaa tulla halu lähteä näistä porttoloista niin sitten kotisrk jos ja kun siltä tuntuu ja mikä tärkeää jos yhtään aakkosen vertaa käy mielessä ,että voisinko minä perustaa oman niin vastaus on voisit.
Toki rukouksella varmistettava ja vaikka useamman uskollisen kanssa kunnes tulee vastaukseen täyteys ja graniitin varmuus.
Jos jotkut ei pääse lukemaan tätä niin kopioi ja anna teksti kaverillesi tai useammalle.
Pia hyvin pian on pimeää ja se pimeä on todella ennennäkemättömän pimeää.
Rakkaudella kaikille kristityille Jeesuksen omille
T: MrHyvis

15

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos, mä olen "perustanut" yhden hengen kotiseurakunnan. Kun ei ole muita.

      Täytyy vain muistaa hiljentyä Raamatun ääreen monta kertaa päivässä niin kestää tätä pahuutta ja välttää uutisia ja TVn sontaa.

      • Kyllä.
        Nyt on hulluus laskeutunut kuten senkin Jumala vahvassa näyssä näytti.
        Nyt nämä maallisesti viisaat on laitettu pyöreää huonetta kiertämään.
        Jumala laittaa nuo jotka Jumalalle on kääntäneet selkänsä ja luottaa ihmisviisauteen riivaajien oppeihin yms.
        Loputtomiin pahuus ei jatku.Lähestyy se hyvä aikakin samalla.
        Ensin kuitenkin pimeän kautta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kyllä.
        Nyt on hulluus laskeutunut kuten senkin Jumala vahvassa näyssä näytti.
        Nyt nämä maallisesti viisaat on laitettu pyöreää huonetta kiertämään.
        Jumala laittaa nuo jotka Jumalalle on kääntäneet selkänsä ja luottaa ihmisviisauteen riivaajien oppeihin yms.
        Loputtomiin pahuus ei jatku.Lähestyy se hyvä aikakin samalla.
        Ensin kuitenkin pimeän kautta.

        ensin autatte rikollisia ja sitten vaikenette seurauksista 😠


    • Anonyymi

      Minulle Jeesus sanoi, ota lasisi ja juo. Siitä saakka olen juonut viiniä hyvällä omallatunnolla.

      • Anonyymi

        Känniläisillä on usein surkastuneet aivot, maksa jne....


    • Anonyymi

      Jos puhut "jeesukselle" niin se on omaterapiaa. Jos jeesus puhuu sinulle, on aika hakeutua nuppinikkarille.

      Jeesus muuten ajoi hyvät siat piruuttaan alas kalliolta. Odotatko samanlaista käskyä?

    • Kotiseurakunta on hieno asia.
      Meidänkin srkssa kävi itse Kuningas paikalla näyttäytymässä kerran.

      • Anonyymi

        Jaa Elvis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa Elvis?

        Ei kai; tai olla kulkureiden kuningas!


    • Anonyymi

      Tutkimus: Älykkäät ihmiset muita harvemmin uskovaisia
      13.8.2013 17:50 9
      Helsingin Sanomat
      Uskovat ihmiset eivät ole niin älykkäitä kuin ihmiset, jotka ovat ateisteja.
      Tämä selvisi, kun tutkijat kävivät läpi 63 älykkyyteen ja uskomiseen liittyvää tutkimusta. Niistä tehtiin oma tutkimus, eli meta-analyysi.
      Rochesterin yliopisto kokosi yhteen 63 tutkimusta aina vuosikymmenien takaa. Tutkimusta johti professori Miron Zuckerman. Hän löysi tutkimuksissa selvän negatiivisen korrelaation älykkyyden ja uskonnollisuuden välillä.
      Ilmiöt eivät siis esiinny yleensä yhdessä. Tämä päätelmä ilmeni 53 tutkimuksessa 63:sta.
      Meta-analyysi julkaistiin tieteellisessä julkaisussa, jonka nimi on Personality and Social Psychology Review.
      Mitä älykkäämpi lapsi on, sitä todennäköisemmin hän irtaantuu elämänsä aikana uskonnosta. Vanhemmallakaan iällä tavallista älykkäämmät ihmiset eivät yleensä ole uskonnollisia.
      Yksi Zuckermanin käymistä tutkimuksista seuraa 1 500 lahjakkaan ihmisen elämää. Lapsena heillä oli mitattu hyvin korkea älykkyys eli yli 135 pisteen älykkyysosamäärä. Tutkimus alkoi jo vuonna 1921 ja se jatkuu yhä.
      Zuckermanin tutkimus on ensimmäinen järjestelmällinen meta-analyysi 63 tutkimuksesta, jotka oli tehty vuosina 1928–2012. Vain kymmenessä tutkimuksessa 63:sta nähtiin positiivinen yhteys uskomisen ja älykkyyden välillä.
      Meta-analyysin tekijät ottivat myös huomioon myös sen, miten tutkimuksen tiedot kerättiin, mikä oli tutkittavien määrä ja miten ne oli valittu. Tutkijat selvittivät myös ne menetelmät, joilla älykkyyttä mitattiin.
      Meta-analyysissä psykologit määrittelivät älykkyyden "kyvyksi järkeillä, suunnitella, ratkoa ongelmia, ajatella käsitteellisesti, ymmärtää mutkikkaita ideoita, kyvyksi oppia nopeasti ja kokemuksesta".
      Uskomisen psykologit määrittelivät osallisuutena johonkin uskontoon tai sen osiin.
      Tutkimuksen mukaan muut tekijät, kuten sukupuoli tai koulutus, eivät vaikuttaneet löydettyihin korrelaatioihin. Uskon määrä kuitenkin vaihteli hieman iän mukaan.
      Meta-analyysi toteaa, että tutkimuksen löydöillä on muutama keskeinen teema.
      Älykkäät ihmiset pitävät uskonnollisuutta epäjärjellisenä eli irrationalina. Lisäksi uskonto ei ankkuroidu tieteen löytöihin, eikä uskontoa voi testata.
      Meta-analyysin johtopäätöksiä on arvosteltu siitä, että se määrittelee älykkyyden vain analyyttisena älykkyytenä. Tutkimus ei ota huomio luovaa älyä ja tunneälyä.
      Epäuskonnollisuus liittyy myös itsensä hallintaan.
      "Älykkäät ihmiset käyvät tyypillisesti enemmän kouluja. Se tuottaa heille lopulta etuja", tutkijat pohtivat.
      "Älykkäät ihmiset saavat lopulta hyviä töitä ja korkeampaa palkkaa. Se voi johtaa korkeampaan itsevarmuuteen ja voi puolestaan rohkaista hallitsemaan uskomuksiaan."

    • Anonyymi

      Kristityt rukoilevat kuin ulkokullutut....
      Matteuksen evankeliumi:
      6:1 "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
      6:2 Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa. >> Jakeen lisätiedot
      6:3 Vaan kun sinä almua annat, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee,
      6:4 että almusi olisi salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      6:5 Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      6:6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
      6:8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
      6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
      6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
      6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
      6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
      6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].

    • Kotisrk on myös siitä hyvä ,että siellä ihan riviuskova voi saada tehtäviä Jumalalta.
      Se on siis parempaa ja juuri sitä mihin kristitty on kutsuttu eli toimimaan.
      Olipa se suurta tai pientä kaikki on tärkeää.

      • Anonyymi

        Niin. Seksiähän siellä toimitetaan.


    • Anonyymi
      • Menevä kappale..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe