Mitä hauskaa sinulla on elämässä?

Anonyymi-ap

Kertokaa minulle mitä hauskoja asioita tai tekemisiä teillä on arkea piristämässä ja tuomassa elämään hauskaa?

Arki tuntuu joskus puuduttavalta ja harmaalta. Ihminen haluaisi piristää elämäänsä jollain asialla, mutta ei keksi mitään. Tehdään yhdessä listaus hauskoista asioista elämässä. Näin joku saa hyviä ideoita 😊👍

4

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hauskaakin pitää joskus hetkittäin olla olla. Enenpikin niin että jokainen päivä tuntuu mielekkäältä ja fiksulta omalta tarinalta. Näin marraskuussa voimistelubreikit on itselleni se buustin antaja nro 1. Lyhyt 5 minuutin voimisteluhetki antaa piristysruiskeen mieleen ja kroppaan. Itse varmaan 5-7 kertaa päivittäin lyhytvoimistelen. Myös sitä rivakkaa intiaanitanssia. Pysyy hyvässä tikissä myös. Toinen virtaa antava juttu on päiväkirjan kirjoittaminen. Sivun verran juttua päivässä tai kahdessa. Oma päiväkirjani on paksu sidottu konttorikirja jossa A4 sivut. Leikekirjan pitämistä en ole kokeillut vielä. On isotöisempi. Tai miten sen nyt ottaa. Musaakin tulee tietty kuunneltua. 60 ja 70 luvun biisejä. https://www.youtube.com/watch?v=PU5xxh5UX4U

      • Anonyymi

        Voi kuinka hyvä sanailmaisu "lyhytvoimistelu" minua se innostaa ja aktivoi. Olen siis tooooosi laiska tekemään mitään jumppajuttuja tms. mutta aina haaveilen aloittavani sitä ja tätä liikuntahommaa. Sitten kun keksin kutsua omia metsälenkkejä 'metsäkävelyiksi' niin sain itseni paremmin lähtemään metsäkävelylle. Kuulostaa hassulta että miten tuomonen voi motivoida, mutta nyt kun luin sinun sanan lyhytvoimistelu, niin tunsin että nyt löyty hyvä sana mulle. Alan ehottomasti lyhytvoimistelemaan KIITOS!

        Jotain siinä sanavalinnan tärkeydessä on mulle varmaan semmosta että sopiva sanavalinta (tai nimitys asioille) ei vaadi liikaa....että 5 minuuttiakin riittää ja se on todellakin parempi kuin 0 minuuttia 😊

        Terv. Aloittaja


    • Anonyymi

      Kunnioittavaa joka itsenäisesti voimistele aamu kotinsa.Tarkoitan !Teistä voi tuntua tylsältä.Oma hauskus tai motivationi päivän pelastajani on ulkoilu. Aamut herään aikaisin.Ikä lisäni 69v. Asun yksin vuokra asunossani.Luen aamun lehdet ja poikkean tämä sivustokin. Hieman odottaen päivän valkenemista.Viellä on pimeää. Tv en aamu hae seuraa. Radio on minun juttuni ja kanava nostalaakia. Kuuntelen kuulokkeilla.Koska en työelämässä pidän kinni päivärytmissä ettei yöja päivä vaihda elämässäni paikkaa. Ulkoilen aamupäivisin paljon. Palan lounaaksi kotia .Saatan ottaa 30 minutin päikkärit. tehdän koti askareita sen jälkeen. Mutta lähden uudelleen ulos kävelee iltapäivää. Seraksi saan tuttavan silloin tällöin. Hän ei aamua pääse ulos, eikä edes ylös vuoteesta.Joten iloitsen arkeni siitä lähden ulos säällä kuin säällä läpivuoden aikoje.Näen myös luonon moni kirjavaisuuden muttumisen vuoden aikojen mukaan .Aina on odotaa jotain uutta varmaa 4 vuoden aikaamme.Luontoa ja pientä metsääkin löytyy Itä Helsinki . Koululaiset menossa tai tulossa kouluihin. Semppari niin reipasit liikuvat ja ovat iloisia elämä täysi.Tai päiväkodin ohi kävelessä lapsoset ulkona leikkimässä täyttä energiaa..Ostan itselleni aina vaasineilikoita kun vain niitä saatavilla on.Pienistä iloisuus lähtee.Omista päätöksistä onko hyvä päivä vai ei? En käsitä ihmisä jotka valitaa,sää ,tai vuoden ajat. Odotan lunta. Valmita latuja Kivikon metsään. Olen siellä 2 mennyttä talvea hihtänyt yksin. Vanholla suksilla jostain 80 luvulta,Kuin on monotkin.Niverikko polvet. Joten hidastahan se.Mutta ioinen lähden metssän. Sama on luistimien kanssa.Nekin 30vuotta vanhat mutta jällä 2 edelistä talvea käyty yksin.pystyssä pysytty. Iloinen teen sen ilman sempareita tai kaveria mukana.anteksi jos teksitivirhet ,poikesin asian ydin lukihäiriöisenä.Hyviä aikoja kaikille. Mutsi 69v.

    • Anonyymi

      Tuo ny enämpi riippuu siittä kuinka totinen torvensoittaja kumppani on mitäkö hauskaa si keksisi mu koska mulla on hyvin kaksimielinen mieli ne ei ihan ni hirviän kauhiasti tarttis ainakaan miettiä mihinkä ne se liittysi sillai kivoin kiertoilmuksin vähintääki😘

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe