Ylen iltauutisissa näytettiin kuvaa Hersonista. Todennäköisesti aitoa kuvaa, eikä väärennettyä. Selostaja kertoi, että Venäjä oli pystyttänyt sinne kylttejä, joissa luvattiin, että Herson on ikuisesti Venäjän. Koska en ymmärrä venäjää, niin en pystynyt lukemaan itse tuota, mutta mainoskyltti vaikutti venäjämyönteiseltä värityksensä puolesta.
Valehteleeko Yle nyt tässä katsojille, vai olisiko mahdollista, että Venäjä olisi pettänyt Hersonin asukkaat? Eihän Venäjälle tullut mitenkään erityisen isoja tappioitakaan tuolla. Miten tämä on selitettävissä?
Putin ei median mukaan vieraillut Hersonissa, kun se liitettiin Venäjään. Ukrainan Zelenski taas vieraili siellä melkein heti, kun Venäjä oli luovuttanut alueen. Voiko tämän selittää samalla, jos selittää sen, miksei Venäjä pettänyt hersonilaisia?
Valehteliko Yle, vai pettikö Venäjä hersonilaiset?
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ukrainalaiset voivat elää tuon petoksen kanssa, sillä jokainen ihminen vihaa venäläisiä.
- Anonyymi
Yle on omassa ulosteessaan. Valehtelee ja jää kiinni. Tyhmiä toimittelijoita ylessä.
No nyt kun on ilmeisestikin Yle-asiantuntija linjoilla, niin mitä niissä kylteissä lukikaan ja oliko niitä ollenkaan siellä Hersonissa? Kävikö Putin siellä ja onko se edelleen yksi Venäjän kaupungeista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483558Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192338Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151910Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141625Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171532Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t371445Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2791428- 171294
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631096Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201020