Amazon tuhoutuu, mutta suomi voi pelastaa maailman. Jos jokainen autoilija maksaa 100 000e/ vuosi ennallistamiseen, saataisiin mättäitä aseteltua kaatuneiden puiden päälle. Näin maailman ilmasto pelastuisi. Ja mikä estää, me haluamme olla ykkösiä maailmassa.
Suomi voi paikata sademetsien hävittämisen.
6
147
Vastaukset
- Anonyymi
Amazonin sademetsät pitää pelastaa. Voitaisiin asettaa väliaikainen autoilukielto suomeen?
- Anonyymi
Viherharhaa!
- Anonyymi
Suomi oli maailman kylmin maa keskiarvoisesti tilastossa , täällä toisaan pitää sitten energiaa säästää ja muutetaan igluihin että saavat muualla saastuttaa.
- Anonyymi
Vielä pitkät välimatkat. Harva asutus!
Ja vihersaasta riesa!
- Anonyymi
Ei tarvitse kuin tämä meriläisen "poika, tyttö, tai mikä onkaan, kroppineen sademetsään niin kyllä pelastuu pelastuu koko maailma kun tämä kroppineen tulee paikalle leninki heiluen. Oma äiti kasvatti tämän syvälle kieroon ja valheeseen.
- Anonyymi
Pieni sivu ilmoitus Alumiinin Strontiumin ja Bariumin vuoksi uudet siemenet kanattaa ostaa Monsatolta GM muuneltuina. Tuossa videota.. https://www.youtube.com/watch?v=kh3uzJk8GYA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013