Suurin osa arkistoitavasta materiaalista siirtyy hyvinvointialueelle ensi vuonna ja Mikkelissä maakunta-arkistoa on laajennettu. Mikä on kaupungin jäävien paperiarkistojen tarve niitä ylläpitää, kun arkistoitavat materiaalit ovat lähes kokonaan digitaalisessa muodossa? Kaupungin hallituksen pitäisi arkistoimi kilpailuttaa kuntayhteistyönä ja maakunnallisena hyvinvointialueena. Valtuuston palauttamaan kiinteistöluokitukseen pitää lisätä arkistojen luokitukset, kustannukset ja kuntoselvitykset.
Kaupungin arkistojen siirtyminen Mikkeliin
Anonyymi-ap
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
Arkistot pitäisi siivota turhista-asiakirjoista ja arkistot keskittää. Kaupungeissa, joissa on tehty toimen pisteet 30- 40 % on vapaudut hyllymetrejå, jotka on voitu vuokrata esim. Seurakunnalle.
- Anonyymi
Kyllä asiantuntijuus löytyy Mikkelistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488