Jos joku joutuu puheidensa takia mielisairaalaan, on kyse siitä, että hän on väittänyt tehneensä jotakin mahdotonta, ja se on alkanut rasittaa lähimmäisiään, ja hän on joutunut antennisosastolle. Siihen ei olisi tarvetta jos hän todella oli tehnyt sen mahdottoman teon, eli ei vain törkeästi valehdellut, eikä se olisi ollut paha teko. Henkilö vapautuu välittömästi psyyke tilanteista, jos hän todistaa väitteensä.
Jos joku joutuu suoraan tekojensa vuoksi mielisairaalaan, on kyse siitä, että hän todella teki jotakin massapsykoosista poikkeavaa, mutta se oli melko hyvää, muuten hän olisi joutunut vankilaan...
Jos joku valehtelee itsensä anteeniosastolle, hän on elintasopakolainen, ja jos valheensa paljastuu, hän on vaarassa joutua petoksesta vankilaan - hänkin...
Onko kaikki "hullut" oikeasti hulluja?
6
757
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kysyisin onko kaikki "terveet" oikeasti terveitä. Esimerkiksi jos vaikka joku heebo joutuu kolmatta kertaa linnaan jonkun kännipäissään tehdyn pahoinpitelyn takia, jonka syytä ei osaa itsekkään jälkikäteen selittää. Sellaisella ihmisellä on ympäristölleen vaarallisella tavalla alentunut impulssikontrolli eikä ole mitään järkeä päästää häntä lusimisen jälkeen vapaaksi, jos ei ole perusteltua syytä uskoa, että joku hänen psyykessään on muuttunut. Tai joku useampaan kertaan seksuaalirikoksiin syyllistynyt.
- Anonyymi
Jos on 99 hullua ja yksi (1) tervejärkinen, niin silloin hullujen mielestä se yksi (1) on hullu ja 99 hullua tervejärkisiä.
- Anonyymi
Pakkohoitoon joutuu vain jos on itselleen tai muille vaaraksi.
- Anonyymi
Nyt Eija aloitetaan oikean kätiset hullut väkivallan sähköliesi käyttö pysy TK hoitaja erossa ei kiinnosta Kärsämäki väärin oikein Nivalan hoitoja
- Anonyymi
Oikean kätiaen vaihdot siivous puheet oikean kätiaen hulluus Hulluus on lääkkeet Pyhäjärvi TK jäänyt määräämättä ja mielentila oikeakätinen avio mies tekemättä käsiksi vaan Kirsi kiukaanimi
Ainoa ero minun ja hullun välillä on se, että minä en ole hullu. -Salvador Dali -
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886