🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elämäni kanssa. Toinen syy on pitää rivinvälit vähinä. En tykkää siitä jos mun TYHJISTÄ rivinväleistä luetaan yhtään mitään. Rivinväleistä lukeminen tapahtuu lukijan aivoissa. Niillä tuskin on mitään tekemistä kirjoittajan ajatusten kanssa
Yritän kirjoittaa lyhyesti
3
<50
Vastaukset
Ei näin pimeä saa olla! Salilta tullessa olis pitänyt olla taskulamppu mukana.🔦
- Anonyymi
Jotenkin 1 1 et täällä joku kaipaa salityttöö ja sopii tapaamisia ja sä oot salityttö
Itseeskö kehut vai ootko mies joka esittää naista? Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin 1 1 et täällä joku kaipaa salityttöö ja sopii tapaamisia ja sä oot salityttö
Itseeskö kehut vai ootko mies joka esittää naista?En kyllä huomaa mitään kehumista kirjoituksissani. Minua tuskin kukaan salityttönä kaipaisi ja jos kaipaisi niin se ei kuulu sulle mitenkään.
Taidat olla jotenkin yksinkertainen kun tuot tuota mieskorttia esiin aina vaan, vaikka olen sanonut etten ole mies. Minulla ei ole sun kanssa mitään tekemistä, joten voit jättää kommentoimatta kirjoitukseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706