Tein juuri järkyttävän havainnon. Olen aina uskonut siihen että olen olemassa, mutta nyt huomasin että minua on huijattu uskomaan typerään harhaan. Minua ei ole olemassa.. Usko ei ole tiedon väärti.
Minua ei ole olemassa
8
672
Vastaukset
- E.K
Olet olemassa. Koska kirjoitit palstalle jos et olisi kirjoittanut silloin olisin uskonut ettet ole olemassa. Elei sitten joku muu kirjoittanut puolestasi. Mutta silloin hän ei puhu itsestään.
Kattonu Matrixia ja ruvennu vääntelee omia elämän alku-teorioita.
- siino
Minä pyysin Semokselta, että hän lähettäisi tämän tekstin minun koskematta tietokoneeseen, ja katso, hän lähetti sen. Tämä on todiste. Semos on olemassa!
- Long Nose
Eivät kuulu tänne ateistipalstalle.(poistuu takavasemmalle)
- Ateisti X
Long Nose kirjoitti:
Eivät kuulu tänne ateistipalstalle.(poistuu takavasemmalle)
"Semos jutut poistoon. Eivät kuulu tänne ateistipalstalle.(poistuu takavasemmalle)"
Semosjutu kuuluvat tänne yhtä paljon/vähän kuin sinun sairas kristinuskosikin! Molemmat ovat uskontoja ateismipalstalla. - -björn-
Ateisti X kirjoitti:
"Semos jutut poistoon. Eivät kuulu tänne ateistipalstalle.(poistuu takavasemmalle)"
Semosjutu kuuluvat tänne yhtä paljon/vähän kuin sinun sairas kristinuskosikin! Molemmat ovat uskontoja ateismipalstalla.Ei ole uskonto, vaan vitsi uskontojen kustannuksella....
- Ateisti X
-björn- kirjoitti:
Ei ole uskonto, vaan vitsi uskontojen kustannuksella....
Ainoa, joka voi pelastaa eksyneen sielusi on Semos Vapahtaja! Sinä et ole Häntä pilkkaaman!
Olet vuorovaikutuksessa maailmankaikkeuden kanssa, joka on hyvin vakuuttava todiste olemassaolostasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403804
- 1001799
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa601687- 1361645
- 971391
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321308MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3041194- 571155
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301062Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711021