Tein juuri järkyttävän havainnon. Olen aina uskonut siihen että olen olemassa, mutta nyt huomasin että minua on huijattu uskomaan typerään harhaan. Minua ei ole olemassa.. Usko ei ole tiedon väärti.
Minua ei ole olemassa
8
683
Vastaukset
- E.K
Olet olemassa. Koska kirjoitit palstalle jos et olisi kirjoittanut silloin olisin uskonut ettet ole olemassa. Elei sitten joku muu kirjoittanut puolestasi. Mutta silloin hän ei puhu itsestään.
Kattonu Matrixia ja ruvennu vääntelee omia elämän alku-teorioita.
- siino
Minä pyysin Semokselta, että hän lähettäisi tämän tekstin minun koskematta tietokoneeseen, ja katso, hän lähetti sen. Tämä on todiste. Semos on olemassa!
- Long Nose
Eivät kuulu tänne ateistipalstalle.(poistuu takavasemmalle)
- Ateisti X
Long Nose kirjoitti:
Eivät kuulu tänne ateistipalstalle.(poistuu takavasemmalle)
"Semos jutut poistoon. Eivät kuulu tänne ateistipalstalle.(poistuu takavasemmalle)"
Semosjutu kuuluvat tänne yhtä paljon/vähän kuin sinun sairas kristinuskosikin! Molemmat ovat uskontoja ateismipalstalla. - -björn-
Ateisti X kirjoitti:
"Semos jutut poistoon. Eivät kuulu tänne ateistipalstalle.(poistuu takavasemmalle)"
Semosjutu kuuluvat tänne yhtä paljon/vähän kuin sinun sairas kristinuskosikin! Molemmat ovat uskontoja ateismipalstalla.Ei ole uskonto, vaan vitsi uskontojen kustannuksella....
- Ateisti X
-björn- kirjoitti:
Ei ole uskonto, vaan vitsi uskontojen kustannuksella....
Ainoa, joka voi pelastaa eksyneen sielusi on Semos Vapahtaja! Sinä et ole Häntä pilkkaaman!
Olet vuorovaikutuksessa maailmankaikkeuden kanssa, joka on hyvin vakuuttava todiste olemassaolostasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897