Miettinyt sua nainen tänäänkin

Anonyymi-ap

Toivottavasti sulla on kaikki hyvin 💕🙂

78

1962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos oli mulle niin kaikki ok😊 vähän lueskelin juttuja ja tajusin jotain meidän molempien sielusta❤️ Ymmärrän siis tätä yhteyttä nyt paremmin.

• Anonyymi

Eräälle tosi kauniille naiselle muutaman vuoden nuoremmalle 💕😊 Telepatia on jännä juttu 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräälle tosi kauniille naiselle muutaman vuoden nuoremmalle 💕😊 Telepatia on jännä juttu 😉

Tänään, pitkästä aikaa meinasin viestiä eräälle miehelle, oli vahvasti mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta vuotta nuoremmalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuotta nuoremmalle 💕😊 T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuotta nuoremmalle 💕😊 T. Aloittaja

Naapurin naiselle👌.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä telepatia on ihmiset osaa tulkita kui elekieltä ja ehkä aavistaa totutuista kaavoista ennalta mu siinäpä se hyvin pitkälti si onkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään, pitkästä aikaa meinasin viestiä eräälle miehelle, oli vahvasti mielessä.

Miks et viestiny si

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurin naiselle👌.

En tiedä sillaitti edes millaisia naisia täsä naapurustossa asustaa tullu kun moikattua korkeintaan

• Anonyymi

Mitäs seuraavaksi ajattelitte varastaa?

• Anonyymi

Sen kauniin naisen sydämen 💕😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kauniin naisen sydämen 💕😊

Oooo😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oooo😍

Jännää tyyli sulla, jos oot mukana tässä. Ei sitä hyvällä noin tehdä. Vai ajattelitko varastaa senkin muiden käyttöön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännää tyyli sulla, jos oot mukana tässä. Ei sitä hyvällä noin tehdä. Vai ajattelitko varastaa senkin muiden käyttöön?

Tässä ei oo nyt kyse mistään varastelusta mee vaikka sotkee jonkun muun alotukset koska tää oli ihan vilpitön alotus. T. Aloittaja

• Anonyymi

Ooooh...😘

• Anonyymi

Kohtuus kaikessa, eiks juu? Voisiko nyt olla se aika vuodesta milloin teette elämässämme sellaisia muutoksia mitkä koituvat jokaikiselle eli muullekin ihan hyväksi? Elikkä niin että kaikilla on mahdollisuuksia?

Pystytte siihen parempien valintojen kautta! Sivusta tämä.

• Anonyymi

Sulla niitä kauniita ihastuksia on niin monta😍 varmasti mukavampi kun näkee eri henkilöitä kauniina🥰

• Anonyymi

Ei muuten oo.

• Anonyymi

Ei oo kuin yks jota en voi unohtaa 💕😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sua voi unohtaa❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama homma mulla😍

• Anonyymi

On maailma tarjoaa kaikkein kauneintaan kun Kauniita naisia kahtelloo

• Anonyymi

Tämä taisi olla mulle blondille.

• Anonyymi

Ei oo blondille enkä laita tunnisteita mut oikee jos lukee niin osaa lukea rivien välistä T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo blondille enkä laita tunnisteita mut oikee jos lukee niin osaa lukea rivien välistä T. Aloittaja

Milloin olet nähnyt tätä naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin olet nähnyt tätä naista?

Töissä nähdään melkein päivittäin.

• Anonyymi

Tiedän montakin kaunista blondia syystä tai toisesta useimmiten tulee kiinnitettyä enämpi huomiota vaalea hiuksisiin naisiin tosin oli mulla itselläkin vaaleat hiukset viisi vuotiaaseen asti ja suklaan ruskeat silmät taisi olla pitkälti toisille kymmenille asti ny en ite sillai oikei tiedä minkä väriseton sinisen harmailta vaikuttaa mun mielestä mu ei itseä si taas kiinnostakkaan sen ihmeemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jää kovin pal tulkinnan varaa liikaa jos tarvii alkaa rivien välistä lukien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä nähdään melkein päivittäin.

Sun töissä ehkä ihte olen vie saikulla kuitee

• Anonyymi

Murunen missä mietit?

• Anonyymi

Kotona

• Anonyymi

Sanoit mulle heinäkuussa että vein sun sydämen. Mihin katosit?

• Anonyymi

Tais olla päin vastoin

• Anonyymi

Älä mieti. Elä elämääsi.

• Anonyymi

Niin elänkin elämääni kuuluu miettiminen pääosin osaa olla miettimättä halus tai ei

• Anonyymi

Niin minäkin miestä, myönnetään itkien kuuntelin ”meidän” biisejä.. kaipuu on kova!

• Anonyymi

Eipä kai ole koskaan ollutkaan kenenkään kanssa meidän biisiä tasan kaks kertaa eläissäin olen tanssinut yläasteella kuului liikkatunnin ohjelmaan tanssi oli valssi tanssin silloisen ihastukseni kanssa kyseisen tanssin meidän luokalla oli tasan kaksi poikaa jotka tanssi tytön kanssa minä ja Petteri

• Anonyymi

Toisen kerran tanssin baarissa kun nainen tuli kysymään tanssiin toki vastaukseni oli että voinhan mä tanssia jos sua ei haittaa etten osaa

• Anonyymi

Hyvä on miettiä mikä on tai kuka on tärkeä omassa elämässä.

• Anonyymi

Tämä on kyllä ihan totta. Pitää nyt miettiä todella tarkasti.

• Anonyymi

Kaksi lastani ovat minulle tärkeimmät asiat minun elämässäni on tärkeitä asioita toki muitakin mu he ovat tärkeimmät

• Anonyymi

Tullu kai mietittyä montaakin eri naist mu vai yhtä erityisesti😘

• Anonyymi

😘😘😘

• Anonyymi

Minulla on kaikki hyvin , toivottavasti myös sinulla. Haluan elää omaa elämääni. Me emme tunne toisiamme yhtään. Haluatko kuitenkin edelleen jotenkin auttaa minua. Se tuntuu vähän oudolta enk ä tiedä. Suhtaudun kuitenkin sinuun hyvällä ja toivon sinulle hyvää. Ehkä tämä selviää ja samoin minun vähän harhainen pääni…

• Anonyymi

Hyvä että sinulla on kaikki hyvin. Kyllä mä tahdon auttaa niin paljon kuin vaan voin. Olet tärkeä mulle.😊 vaikka ei tunneta.. niin silti yritän sua tukea parhaani mukaan.

• Anonyymi

Toivotaan parasta pelätään pahinta jos edes jotain siltä väliltä ni ei välttis tartti pettyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että sinulla on kaikki hyvin. Kyllä mä tahdon auttaa niin paljon kuin vaan voin. Olet tärkeä mulle.😊 vaikka ei tunneta.. niin silti yritän sua tukea parhaani mukaan.

Ei mua ainakaan sillai tartti tukia osaan kyllä itseni kantaa liukkailla pystyssä pysyminen si taas ei aina ole niin varmaa

• Anonyymi

Sama homma. Mielessä pyörii vuodesta nainen vuodesta toiseen ja ne kokemukset, mitkä tuli sinä aikana koettua. Se oli spessua aikaa ja outoa samaan aikaan

• Anonyymi

Olitteko pitkään yhdessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitteko pitkään yhdessä?

Viimeisin avoliitto josta poika viitisentoista vuotta

• Anonyymi

On kyllä, ihan helvetin paljon paremmin kun sää oot poissa.

• Anonyymi

Ei nähdä enää ja parempi niin kaikkea hyvää. :)

• Anonyymi

Ilmottele ko oot vapaa.😉

• Anonyymi

Minä luulen kuitenkin, että on parasta lopettaa. Tämä ei tunnu oikealta vaan. Ethän kuitenkaan jää yksinäiseksi. Toivon, että et jää yksin. Välitän sinusta ja olet oikeasti auttanut minua tosi paljon. Olen kiitollinen. Toivon, että pärjäät ja anteeksi vielä kaikesta. Minä oikeasti sekoilin. Tällä hetkellä näyttää vähän paremmalta. Toivon, että minä selviän mutta toivon myös, että sinä selviät😊

• Anonyymi

Eiköhän tämä tästä lutviudu teillä kummallakin

• Anonyymi

Jos voin jotenkin auttaa sua…?

• Anonyymi

Jos viereen nukkumaan tahtosit tulla ni mik jottei

• Rakkausleiskuu täällä. Palstaparit

• Anonyymi

On sentään edes rakkautta josai jos ei ilmasa kerta

• Anonyymi

Kiittää työ myydä on maailman palkka ja pessimisti ei pety, N sen, olen huomannut omassa elämässäni, kun, koko ihmiskunta vetelee munalla perseeseen, N

• Anonyymi

No miltä se noi niinku miehenä mahtoi tuntua saajaa munaa persiisii oikkei kai urakalla Montako oli kokeilijoita kaikkiaan vai kerkesikkö edes laskia kun meni jo kivusta taju

• Anonyymi

Kiittämättömyys, varsinkin, N

• Anonyymi

Kiitoksen velka kun on pahin velka sitä kun ei pysty rahalla kuittaamaan kun toinen teki hyvää hyvyyttään kuinka korvata hyväntahtoisuus rahalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksen velka kun on pahin velka sitä kun ei pysty rahalla kuittaamaan kun toinen teki hyvää hyvyyttään kuinka korvata hyväntahtoisuus rahalla

Mistä te mahdatte tässä puhua?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä te mahdatte tässä puhua?!

Nyt on kuule paha sanoa mistä trollaava mies keskustelee itsensä kanssa, mutta ilmeisesti liittyy monetarismiin tai vastaavaan jollain lailla. Etkö sinä olekaan tällaisten velka-asioiden tai vaihdantatalousaiheiden asiantuntija ja tiedät näistä enemmänkin?

• Anonyymi

Rakas tulethan takaisin elämääni?

• Anonyymi

Enhän sieltä ole poistunutkaan.

• Anonyymi

Tulisin heti jos antasit jonkin merkin mutta eihän niin käy kuitenkaan joutuu oottaa seuraavaan elämään kait 💕 t. aloittaja

• Anonyymi

Miksi sä toistat mies tätä fraasia, kun tiedät ettei ole hyvin

• Anonyymi

En tiedä toivon et kaikki on hyvin 💕

• Anonyymi

Ei, ole, ei, ole koskaan ollutkaan,

• Anonyymi

Joskus mietin

Olen yksin

Ei tuu sydänsuruja

En haluu sellaista elämää

Rakkaus kannattaa aina

Otettava riski

Joskus voi onnata

• Anonyymi

Kysy viestillä naiselta onko kaikki hyvin.

• Anonyymi

Mullahan on kaikki aivan erinomaisesti, varsinkin nyt, kun pääsin sinusta. Naureskellen ja päätäni puistellen, kun sulla ei tosiaan näytä menevän kovinkaan vahvasti. Mutta eihän sulla mennyt koskaan ennenkään. Se on se alisuoriutujan osa, kai.

• Anonyymi

Eikö muuten olis paljon helpompaa kertoa suoraan nimi,ketä kaipaa,tai ketä etsii. Aivan turhaa tälläinen palstojen mittainen etsiskely,haloooo.

• Anonyymi

Ihan kivas tällaista peruskauraa👩

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe