Rukoilkaa, että Suomen kansa eroaa kokonaisuudessaan kansankirkosta. Tämä selkiyttää aidosti kristillistä toimintaa. Todelliset uskoon tulleet pääsevät silloin näkemään todellisuuden, että kirkko on mätä. Se ei ole Jumalan mielen mukainen laitos.
Erikoinen rukouspyyntöni
4
442
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja mihin sitten?
Kymmenen minuutin videossa osoite:
eroamaan kirkosta:
https://youtu.be/f00mSXt0cMw - Anonyymi
Muiden tuomitseminen ja pahan toivominen muille ovat mustaa magiaa, jonka synnyttämä vahingollinen energia palautuu ennen pitkää sinulle itsellesi. Vaikka kutsuisit ilkeitä ajatuksiasi "rukouksiksi", et voi muuttaa sydämestäsi lähtevän negatiivisen energian laatua muuten kuin rakkauden ja valon avulla. Et voi päästä "taivasten valtakuntaan" niin kauan kuin tuomitset muita.
Olen selvänäkijä. En kuulu kirkkoon. Kunnioitan silti jokaisen henkilökohtaista henkistä polkua.- Anonyymi
Profeetta Elia ei päässe tuon analyysin perusteella taivaaseen, eivätkä Ilmestyskirjan kaksi säkkipukuista todistajaa myöskään päässe taivaaseen, koska heidän suustaan syöksee tuli, joka kuluttaa heidän vihollisensa:
Ilmestyskirja
"11:6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat."
- Anonyymi
Erosin kirkosta vuonna 2016.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244