Laittakaa se kuntouttava cv,hen ja käykää useaan eri kertaan niin

Anonyymi-ap

varmaan herää palkkaajilla kysymys miks ei enää työllistynyt.

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin on heh kyllä tulee henkilöstä tietty kuva kuka ollut 5 eri kertaa esim, oluut kuntouttavassa toiminnassa. Kerran noihin kuntouttaviin vaan tarvii mennä jos alkoholin kanssa vaikka ongelmia ni koittaa päästä siitä eroon.Aloittaa kuntoilut. Onhan rapajuoppojakin kuntoutunut.

      • Anonyymi

        Kuntoutunut paremmaksi vetelehtijäksi hehee


    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä laittako sitä cv hen. Olin työhaastattelussa kerran ja se haastattelija katsoi mun cv tä ja näki siitä olin ollut kuntouttavassa yhdessä firmassa. Se alkoi kyselee ja ymmärsi niin asian että olin ollut vankilassa koska työkkäri oli laittanut minut kuntouttavaan. Se kyseli minkä rikoksen olin tehnyt ja puhui niin että kuntouttaviin joutuu ainoastaan jos on tehnyt vakavia rikoksia. Sanoin sille että en tosiaan ole koskaan tehnyt mitään rikoksia. Se tuskin uskoi minua eikä siitä jälkeenpäin mitään kuulunut.

      12 vuotta sitten olin kuntouttavassa 3 kuukautta koska en silloin edes tiennyt mitään niistä kuntouttavista. Aloin sitten tutkii asiaa paremmin ja huomasin että työttömii käytetään vain hyväksi niissä eikä niistä pääse koskaan oikeisiin palkkatöihin. Työkkäri sen jälkeen yritti saada minua kuntouttaviin useita kertoja ja uhkaili karensseilla. Minä menin oikeusaputoimistoon ja tahdoin haastaa työkkärin oikeuteen koska olen täysin terve ja työkykyinen. Sen jälkeen ne onkin jättänyt mut rauhaan eikä ole kuntouttavia yritetty tyrkyttää.

      • Anonyymi

        Noista se karensi monelle tulee :s


      • Anonyymi

        Hyvä, että heräsit ja pidät pintasi. Toivon onnea sinulle jatkossakin. Yksikin jakso pilaa ihmisen maineen ainakin omalla paikkakunnalla; ja mistäpä muualta työpaikkaa haetaan kuin omalta paikkakunnalta.


    • Anonyymi

      Kuntouttava on tarkoitettu vain rapajuopoille , ei työkykyisille ihmisille.
      Mutta kun muuta ei keksitä niin tyrkytetään kuntouttavaa.

      • Anonyymi

        Syy, miksi kunnat patistavat tuohon nöyryyttävään puuhasteluun on se, että valtio on luonut lain, joka sälyttää kuntien niskaan jopa 70% pitkään työttömänä olleiden työttömyyskorvauksista. Joku 6000 euroa per työtön per vuosi on aika suuri summa pienelle kunnalle - ja isossa kunnassa työttömiä on tietysti vielä enemmän ja summa siis vielä suurempi.

        Kun kunta saa pakotettuas uhkailemalla ja kiristämällä ihmisen pakkopuuhasteluun, valtio maksaa työttömyyskorvaukset siltä ajalta ja maksaa 'verirahaa' kunnalle kympin per työttömän kidutuspäivä. Rivoa.


    • Anonyymi

      Porukka sitten kotona pyörittelee peukaloita ja juo kaljaa en mää mitään kuntoutusta tarvi. Täytys henkilöitä määrätä noihin kuntouttaviin jos ei suostu niin sossupuolelle ja alennettu toimeentulotuki.Turha toivo jos 5 vuotta suoraa putkeen ollut työtön että työpaikan saa kun löytyy työnhakijoita jotka työtön muutaman kuukauden.

      • Anonyymi

        Niinpä turhaa se työkkärillekin.


      • Anonyymi

        Parempi olisi siirtää työttömyystoimiston 'asiantuntijat' (jotka eivät siis ole minkään alan asintuntijoita) sossun leipiin. Valtiohan heitä muutenkin elättää, tulevat vain liian kalliiksi nykymenolla, ja haittaavat muiden työttömien elämää liikaa. Kaikki elämään viissatasella kuussa, ja nöyryytykset pois, niin yhteistä rahaa säästyy. Säästyy myös rahaa siinäkin, että ihmiset pysyvät terveempinä, jos heitä ei jatkuvasti yritetä henkisesti ja taloudellisesti nujertaa.


    • Anonyymi

      Minulla tapahtui niin että eläke alkoi 47v.
      sitä ennen muutama vuosi kuntoutustuella.
      Ainoa mikä ihmetytti niin luki papereissa että polvissani oli vikaa, no ei ole.
      Parempi näinkin ettei tarvitse täytellä kuponkeja ja odotella rahoja.

      Eli toisin sanoen näyttelin takaovenkautta eläkkeelle. turha puskea päätään seinään.

      • Anonyymi

        Ei tarvinnu edes näytellä ja sen tietää kaikki vika oli muualla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvinnu edes näytellä ja sen tietää kaikki vika oli muualla

        juurikin näin : love and peace


      • Anonyymi

        Siinä onkin sitten tilanteessa jos työttömyys pitkittyy ja asenne on en mihinkään kuntouttavaan ma teen töitä ja henkilö ollut 8vuotta työtön.Tehkää itse asioiden jotain ettei aina ossi yhteiskunta. Kai monikin tekis vaikka viikonki pätkiä töitä mutta fakta on se kuka lähtee sekoittaan raha asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä onkin sitten tilanteessa jos työttömyys pitkittyy ja asenne on en mihinkään kuntouttavaan ma teen töitä ja henkilö ollut 8vuotta työtön.Tehkää itse asioiden jotain ettei aina ossi yhteiskunta. Kai monikin tekis vaikka viikonki pätkiä töitä mutta fakta on se kuka lähtee sekoittaan raha asiansa.

        Aina ihmetyttää nuo raha-asiansa sotkeneet.
        Kun itsellä ollut raha-asiat hanskassa jo 50 vuotta, niin täytyy hämmästellä
        niitä ihmisiä, jotka samoilla tai jopa isommilla tuloilla onnistuu sähläämään
        kaikki rahansa kankkulan kaivoon ja vielä velkaantumaan siihen päälle.
        Noille ihmisille ei voi antaa kuin tasan metrin mittaisen ratakiskonpätkän.
        Jos se on vähääkään lyhyempi , ne hukkaa sen ja jos se on pitempi niin ne
        taivuttaa sen taatusti mutkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä onkin sitten tilanteessa jos työttömyys pitkittyy ja asenne on en mihinkään kuntouttavaan ma teen töitä ja henkilö ollut 8vuotta työtön.Tehkää itse asioiden jotain ettei aina ossi yhteiskunta. Kai monikin tekis vaikka viikonki pätkiä töitä mutta fakta on se kuka lähtee sekoittaan raha asiansa.

        Joo kuka , paitsi karensi tulee ellei kuntouttavaan aina välillä.


      • Anonyymi

        Kuntoutustuki on eri asia kuin työttömien kiusaaminen 'kuntouttavalla työtoiminnalla'.


    • Anonyymi

      Täytyypä harkita, että alkaisin vastaisuudessa kutsua selkeästi työtä vieroksuvia haastatteluihin. Säästäisi yhteiskunta rahaa, kun ei tarvitsisi maksaa työttömyyskorvauksia ja TT-tukeenkin iskisi leikkuri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe