Naisten vaatteista kiihottumis kysely

Anonyymi-ap

Mistä lähtien olet kiihottunut naisten vaatteista? Mitkä vaatteet erityisesti kiihottavat? Miten kaikki sai alkunsa? Kuuluuko naisten vaatteet vielä nykyäänkin jollain tapaa itsetyydytykseesi?

Itse olen pitkään pohtinut, että mikähän siinä onkin, kun itse jo 5-6 vuotiaana tiedostamattani kiihotuin sukkahousuista ja hameista/mekoista. Tein tyynyliinoista hameita ja vein äidiltä sukkahousuja, jotka tietty silloin oli ihan liiian isoja. Toki kulli silloin kovettui ja se tuntui hyvältä, mutta että noin nuorena jo. Joskus jäin kiinni kun tyynyn alla oli sukkahousuja iso kasa. Muutama vuosi kului vielä noista ensileikeistä, ennen ku runkkaamisesta aloin mitää tajuamaan.
Edelleen tänä päivänäkin 26 vuotiaana eniten kiihottaa sukkahousut ja hameet/mekot ja on noita tullu osteltua itselle jonkin verran, joskin kiimapäissään sukkahousuilla on tapana hajota, joten niitä saa jatkuvasti ostella uusia. Toisinaan on kiva vetää naisten vaatteet päälle ja survoa dildoa anaaliin oikein antaumuksella.

1

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä kiinnostus oli jo 5-10 vuotiaana. Kaivelin äidin ja mummon kaappeja ja sovittelin pikkareita ym. Sitten jäi useaksi vuodeksi vähemälle, mutta taas n. 40v asut alkoivat kiinnostaa uudellen.
      Aluksi sovittelin vaimon sukkiksia ja pikkareita ja sitten vähitellen hankin omia vaatteita.
      Eniten tykkään sukkahousuista, stay-upeista ja sukkanauhasukista, se tunne iholla kun noita on päällä on ihana. Myös pikkarit ja rintsikat on ihania.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      312
      2679
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      14
      1867
    3. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1763
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      116
      1645
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      340
      1536
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1317
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      116
      1251
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1163
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      236
      1006
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      224
      856
    Aihe