Demarit yrittävät vain epätoivoisesti siirtää huomion Venäjään, pois omista rötöksistään

Anonyymi-ap

Suomen Demarihallituksen rikosvyyhti on aivan ennen näkemätön. Suloinen maskotti Marin uikuttaa ja uhriutuu säälittävästi eri haastatteluissa ja kerjää kansan sympatiaa, samalla kun Demarikoneisto ryöstää valtiota sekä suomen kansaa. Juorulehdistö tykittää ja paisuttelee päivittäin samaa Venäjä skandaalia aivan niinkuin ei olisi yhtään mitään muuta puhuttavaa. Suomi on itseasiassa suljettu täysin kommunistisesti, eikä Venäjä. Valtion yhtiöt ovat muiden yhtiöiden kanssa luoneet laittoman hintakartellin jossa he sopivat energian hinnoista.

44

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on. Surkean Marinin johtamana kokee vaalitappion

• Anonyymi

Ärsyttävä tuo mariina, joka kuvassa aina se säälittävä "viaton" sad face ilme vaikka on todellisuudessa kuin piru!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttävä tuo mariina, joka kuvassa aina se säälittävä "viaton" sad face ilme vaikka on todellisuudessa kuin piru!

😠😡🤬💣💥

• Anonyymi

Kansa ei ole tyhmää ,kyllä demarien temput ja rikokset tiedetään.

• Anonyymi

Hyvä että ne myös selvitetään ja ne tuomitaan. Ohisalot ja haavistot mukaanlukien.

• Anonyymi

Valitettavasti osa kansasta on tyhmää. Heitä täytyy syyllistää kiivaasti koska he eivät usko asiallista järkipuhetta.

• Anonyymi

Milloin missäkin lehden kannessa koittaa peittää kassa virheitä

• Anonyymi

Pitää peittää jälkiä ennen kuin ajolähtö tilanne syntyy

• Anonyymi

Pitää varastaa vielä kun on aikaa tiimalasissa

• Anonyymi

Pitäkääpä sekundaneukut vain huolta oman paskavaltionne asioista.

• Anonyymi

Neukut? Yksi ja sama turtiaisuuvattihan tuossa "keskustelee" itsensä kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neukut? Yksi ja sama turtiaisuuvattihan tuossa "keskustelee" itsensä kanssa.

Eli neukku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli neukku.

Sinä rikot suomen lakia ja siten tavallaan itse hylkäät omat kansalaisoikeutesi. Rikollisilla ei ole täysiä kansalaisoikeuksia.

• Anonyymi

Ovat jo hävinneet.

• Anonyymi

Demarilla mielenhallintpakkoliikkeitä

• Anonyymi

epätoivoista on rikollisen elämä

• Anonyymi

Jos ketkä, niin persut tietävät miten epätoivoista on rikollisen elämä.

Onhan Persujen eduskuntaryhmässä sekä suhteellisesti että absoluuttisesti enemmän rikoksista tuomittuja tyyppejä kuin minkään muun puolueen ryhmässä.

• Anonyymi

Heidän rikosvastuullinen velkansa vain kasvaa joka päivä

• Anonyymi

Epätoivosta on

• Anonyymi

On jo ihan koomista katseltavaa

• Anonyymi

Voi lasta.:d Etkö parempaan trollaukseen pysy?

• Anonyymi

Selkeä taktiikka heillä

• Anonyymi

Demarit pettää aina. Niin kepukin. Niin kokoomus, vihreät.

• Anonyymi

Demarit siirtää vaan maalia

• Anonyymi

Näin se on. Ketä kiinnostaa oikeasti seurata tiiviisti 8kk paikallaan seisovaa sotaa?

• Anonyymi

Se on ihan selvää

• Anonyymi

mikään ei koskaan ole omaa syytä näille juutalaisille

• Anonyymi

perusmeininki

• Anonyymi

SDP on ainut puolue, jolla on selkeä ohjelma uudistusten rahoittamiseksi:
      1. hyväosaisten verotuksen kiristys.
      2.valtion omaisuuden myynti.
      3.lisää ulkomaista velkaa.

SDP:n mukaan velkaa voidaan ottaa pelkäämättä, sillä velkaa ei tarvitse maksaa takaisin ja koroilla ei ole niiden mitättömyyden vuoksi mitään merkitystä.

SDP on myös ainut puolue, joka pyrkii aktiivisesti pienentämään apteekkarien tienestiä omasta apteekistaan.

• Anonyymi

Sosialisti myy kansan omaisuuden?

• Anonyymi

Demarit ovat kuitenkin vastuussa Demareista

• Anonyymi

raukkoja ovat

• Anonyymi

Umpikieroja ovat itse

• Anonyymi

Kokoomus on Elinkeinoelämän Keskusliiton juoksupoika.

• Anonyymi

Gardébongo ja tursula on yhteensä vanhempia kotkia. Korpikotkia.

• Anonyymi

Kannattaessaan kapitalismia, SDP:n nimen "sosiaali" on VALHE. Vaikka asiahan ei ilmiselvyytenä ole edes valhe. Jos joku myy valkoista autoa punaisena ... voidaanko puhua edes tyhmyydestä, ei, ei kukaan myy valkoista autoa punaisena, paitsi demari.

SDP, demokratialla tässä viitataan periaatteessa avoimeen vaalijärjestelmään. Demokratia ei kuitenkaan tarkoita vaalijärjestelmää, vaan yhteiskunnan vallan käyttöä. Ja tässä vallassa puhutaan yhteiskunnan toimintasäännöistä, laeista, mutta ennen kaikkea omistusvallasta, joka omistus kattaa kaiken taloudellisen ja materiaalisen ihmisen perustarpeiden ja taloudellisen toiminnan sisältäen.
      Näiden materiaalisten ja taloudellisten resurssien jako on tapahtunut jo ennen nykyistä vaalijärjestelmää ja kapitalismin lainalaisuuksien mukaisesti omaisuus ja varallisuus kasaantuu kun se on kerran epätasaisesti jakautunut. Harvainvalta ja kapitalismi ovat synonyymejä, eikä kapitalismia ja kansanvaltaa eli demokratiaa voi olla samanaikaisesti. Silloin kapitalistinendemokratia on sula mahdottomuus.
      SDP on tosiallinen valhe sekä paradoksi. Kyse ei ole muusta kuin oman pienen etupiirin vallan ja taloudellisten etujen himosta, jonka kannatus hankitaan populistisesti jakamalla etuja valtaan tarvittavalle äänestäjäkunnalle.
      Vale-sosialistienn SDP perustettiin yhteistyössä porvarin kanssa sosialismin aatteen uhatessa viime vuosisadan alussa porvarin valtaa.

• Anonyymi

Oikeudenmukaisen yhteiskunnan luomiseksi, tarvitsemme uuden sosialistisen puolueen, Suomen sosialistisen puolueen SSP:n, ja puolueelle sosialistisen puolueohjelman,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeudenmukaisen yhteiskunnan luomiseksi, tarvitsemme uuden sosialistisen puolueen, Suomen sosialistisen puolueen SSP:n, ja puolueelle sosialistisen puolueohjelman,

Oikeudenmukaisen yhteiskunnan luomisesta pitää kyllä huolen Perussuomalaiset, sosialistinen puolue ilman sosialismia, kristillis-sosiaalinen puolue ilman kristillisyyttä ja sosiaalisuutta.

• Anonyymi

Epätoivoista on heidän räpiköintinsä

• Anonyymi

Demarit laitetaan linnaan heit kun he eivät ole enää vallassa

• Anonyymi

näin aina

• Anonyymi

perus

• Anonyymi

Marinille voimia...
      ... Että jaksaa....
      ... Mennä yökerhoon.

• Anonyymi

Demarit ja kepu pettää aina ja viulut maksatetaan meidän lapsillamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1332
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1148
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1110
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      998
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      928
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      906
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      81
      759
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      721
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      54
      695
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      629
    Aihe