Nuoren naisen kiihottavat pakarat

Anonyymi-ap

Kyllä ne aina antavat miehelle virtaa alapäähän kun salilla näkee tiukkojen trikoiden peittämät kiinteät pyöreät puolipallot joista stringit kuultavat läpi
Ja toisella puolella söpö cameltoe:)
Ahhh

22

1240

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haista paska hönö

    • Anonyymi

      Kyllä siinä paska haisee ja banjot soi kun puntteja nostelee ryppyreikä avautuu ku musta aukko

    • Anonyymi

      Aina haluan upottaa hampaani naisen pakaroihin

      • Anonyymi

        Kiva tuijottaa tiukkoihin nahkalegginsseihin pukeutuneen nuoren naisen haara ja pyllyväliä.
        Vielä kivempi olisi hyväillä ja kyhnyttää itseään niitä vasten, kyrpä kovana.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tuijottaa tiukkoihin nahkalegginsseihin pukeutuneen nuoren naisen haara ja pyllyväliä.
        Vielä kivempi olisi hyväillä ja kyhnyttää itseään niitä vasten, kyrpä kovana.🤣

        Vielä kivempi olis pieraista nokkaas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kivempi olis pieraista nokkaas

        Pelle olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tuijottaa tiukkoihin nahkalegginsseihin pukeutuneen nuoren naisen haara ja pyllyväliä.
        Vielä kivempi olisi hyväillä ja kyhnyttää itseään niitä vasten, kyrpä kovana.🤣

        Vie ku saisit edes seisoon niin et voit sanoa sen aidosti olevan kova


    • Anonyymi

      Tänäänkin nuo ihanat kiinteät pakarat houkuttelivat minua käymään kiinni ja upottamaan hampaat niihin.
      Mutta ikävä kyllä emme enää elä kivikaudella. .

    • Anonyymi

      Ootteko ikinä aatelleet miltä tuntuu olla tollaisten tuijotusten kohteena salilla ja lukee mitä te aattelette ja haluisitte tehä siinä kiimassanne tuijotellessa.
      N.18

      • Anonyymi

        Olen kyllä,eikä mua haittaa vaikka naiset katselis pakaroitani
        Kun oon salilla.,treeni on pääasia, nuorten naisten läsnäolo vain antaa maustetta siihen
        Tuojottelu ei oo mun juttu,mutta välillä saattaa katse lipsahtaa ...


      • Anonyymi

        No ,kiihotutko siitä?


      • Anonyymi

        Idiootti hönöttäjä sai taas kirjoitettua osaamansa muutamat sanat
        On se kovaa kun on noin pieni sanavarasto


      • Anonyymi

        Vainajan herjausta.
        Joset tiedä, mitä tuo Spede on, kysy Wikipediasta.


      • Anonyymi

        Saatat tykätä salaa kuitenkin


      • Anonyymi

        Tuskimpa ovat siksi en itse käy salilla siellä tulis kuitenkaan muuta edes tehtyä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No eiköhän noita löytys kauniimpiakin joille tuo operaatio on tehty


    • Anonyymi

      Ja silti et saa niiden hormonien popsimisen takia seisomaan onnea kannattiko hankkia näyttävät lihakset joissa ei ole voimaa mä ole ai tykän näistä omista kiinalaisista piilolihaksista ei tartti pullistella olemattomalla voimalla

      • Anonyymi

        Happamia ovat pihlajanmarjat..
        Se perisuomalainen kateus
        Kun olet kynäniska pömppömaha,niin vituttaahan se.


    • Anonyymi

      Eilen taas upeata nuoren naisen pepoua ihailin,kun baaritiskin takana puuhaili.
      Ei tarvi mömmöjä,kun saa aina välillä tuollaista peppua katsella..

      Sehän riittää jo tässö iässä 65m

    • Anonyymi

      Kyllä nuoren neidon pakarat ja cameltoe legginseissä on järkyttävän pysäyttävä näky. Oikea synnin perisija

    • Anonyymi

      Suorinta tietä hyvät herrat uimarannalle tai maauimalaan. Niissä saa ihailla kymmenien jos ei satojen toinen toistaan kauniimpien priimatyttöjen ihania pikkuisia -paljaita- peppuja (paljaita, lukuun ottamatta string-pöksyjen kapeaa kaistaletta peppuvaossa). Ja paljaita reisiä, sääriä, vyötäröitä. Toisinaan on jokunen kaunotar yläosattomissa. Mm. Pihlis, Hietsu, Stadikka, Käpylän maauimala.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe