Kyllä ne aina antavat miehelle virtaa alapäähän kun salilla näkee tiukkojen trikoiden peittämät kiinteät pyöreät puolipallot joista stringit kuultavat läpi
Ja toisella puolella söpö cameltoe:)
Ahhh
Nuoren naisen kiihottavat pakarat
22
1317
Vastaukset
- Anonyymi
Haista paska hönö
- Anonyymi
Kyllä siinä paska haisee ja banjot soi kun puntteja nostelee ryppyreikä avautuu ku musta aukko
- Anonyymi
Aina haluan upottaa hampaani naisen pakaroihin
- Anonyymi
Kiva tuijottaa tiukkoihin nahkalegginsseihin pukeutuneen nuoren naisen haara ja pyllyväliä.
Vielä kivempi olisi hyväillä ja kyhnyttää itseään niitä vasten, kyrpä kovana.🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tuijottaa tiukkoihin nahkalegginsseihin pukeutuneen nuoren naisen haara ja pyllyväliä.
Vielä kivempi olisi hyväillä ja kyhnyttää itseään niitä vasten, kyrpä kovana.🤣Vielä kivempi olis pieraista nokkaas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kivempi olis pieraista nokkaas
Pelle olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kivempi olisi hyväillä ja kyhnyttää itseään niitä vasten, kyrpä kovana.🤣Vie ku saisit edes seisoon niin et voit sanoa sen aidosti olevan kova
- Anonyymi
Tänäänkin nuo ihanat kiinteät pakarat houkuttelivat minua käymään kiinni ja upottamaan hampaat niihin.
Mutta ikävä kyllä emme enää elä kivikaudella. . - Anonyymi
Ootteko ikinä aatelleet miltä tuntuu olla tollaisten tuijotusten kohteena salilla ja lukee mitä te aattelette ja haluisitte tehä siinä kiimassanne tuijotellessa.
N.18- Anonyymi
Olen kyllä,eikä mua haittaa vaikka naiset katselis pakaroitani
Kun oon salilla.,treeni on pääasia, nuorten naisten läsnäolo vain antaa maustetta siihen
Tuojottelu ei oo mun juttu,mutta välillä saattaa katse lipsahtaa ... - Anonyymi
No ,kiihotutko siitä?
- Anonyymi
Idiootti hönöttäjä sai taas kirjoitettua osaamansa muutamat sanat
On se kovaa kun on noin pieni sanavarasto - Anonyymi
Vainajan herjausta.
Joset tiedä, mitä tuo Spede on, kysy Wikipediasta. - Anonyymi
Saatat tykätä salaa kuitenkin
- Anonyymi
Tuskimpa ovat siksi en itse käy salilla siellä tulis kuitenkaan muuta edes tehtyä
- Anonyymi
Panisitko?
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005737527.html- Anonyymi
No eiköhän noita löytys kauniimpiakin joille tuo operaatio on tehty
- Anonyymi
Ja silti et saa niiden hormonien popsimisen takia seisomaan onnea kannattiko hankkia näyttävät lihakset joissa ei ole voimaa mä ole ai tykän näistä omista kiinalaisista piilolihaksista ei tartti pullistella olemattomalla voimalla
- Anonyymi
Happamia ovat pihlajanmarjat..
Se perisuomalainen kateus
Kun olet kynäniska pömppömaha,niin vituttaahan se.
- Anonyymi
Eilen taas upeata nuoren naisen pepoua ihailin,kun baaritiskin takana puuhaili.
Ei tarvi mömmöjä,kun saa aina välillä tuollaista peppua katsella..
Sehän riittää jo tässö iässä 65m - Anonyymi
Kyllä nuoren neidon pakarat ja cameltoe legginseissä on järkyttävän pysäyttävä näky. Oikea synnin perisija
- Anonyymi
Suorinta tietä hyvät herrat uimarannalle tai maauimalaan. Niissä saa ihailla kymmenien jos ei satojen toinen toistaan kauniimpien priimatyttöjen ihania pikkuisia -paljaita- peppuja (paljaita, lukuun ottamatta string-pöksyjen kapeaa kaistaletta peppuvaossa). Ja paljaita reisiä, sääriä, vyötäröitä. Toisinaan on jokunen kaunotar yläosattomissa. Mm. Pihlis, Hietsu, Stadikka, Käpylän maauimala.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984