vapaa niin kyllä kaiken häpeän uhallakin menisin nyt yhtä miestä kysymään treffeille.
Jos olisin
47
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä varattunakin voi mennä treffeille. Ihan jotain viatonta sylipainia vaan.
- Anonyymi
Ai viatonta 😂
- Anonyymi
mitäs häpeemistä siinä olis..? komee adonis kuitenkin😊
- Anonyymi
Tarkoitinkin että itseä hävettäisi jos saisi pakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin saat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua hävettäis ennemminkin se että varattuna pyytäisin jotain treffeille mutta ethän ole varattu kellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ei selviäisi kuin kysymällä mu kuitenkin sillai rehellisesti että missä mennään vähintäänkin lähtökohtaisesti
- Anonyymi
Kahville voi kysyä aina
- Anonyymi
Niin no nämä on näitä loukkaamistarkoituksessa tehtyjä aloituksia. Väännellään asiat mahdollisimman mahdottomiksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Täällä juuri muuta olekaan. Ja sitten pariskuntien muhinointia.
En ole täällä pariskuntia huomannut.
- Anonyymi
Ja höpö höpö. En tarkoittanut loukata ketään tällä aloituksella mutta enhän mä tietysti voi mitään jos joku tälläisestäkin vetää herneet nenään.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten olet sokea. Kyllä minessa ketjussa sydämet vilkkuu. Lue tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö höpö. En tarkoittanut loukata ketään tällä aloituksella mutta enhän mä tietysti voi mitään jos joku tälläisestäkin vetää herneet nenään.
No trolli olet vain senhän nyt huomaa jokainen
Anonyymi kirjoitti:
Voin sulle illan mittaan merkata jollain kaikki palstaparit.
Anonyymi kirjoitti:
Tälle tyypille jokainen palstalle kirjoittava on vain trolli.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sitten olet sokea. Kyllä minessa ketjussa sydämet vilkkuu. Lue tarkemmin.
Niin no täällä voi vähän huseerata leikisti kaikkien kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ideaa siinä on. Lue tarkemmin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olet pelottava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ehkä tämä mies on ajattelevinaan itsestään jonkun naisen puolesta
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Osaan olla sitäkin.
No on hyvä jos et saa niitä naisia jos aiot olla pelottava.
Anonyymi kirjoitti:
No on hyvä jos et saa niitä naisia jos aiot olla pelottava.
Hoh hoijaa taas. Minä en saa naisia olemalla hiljainen ja kiltti. Minä en saa naisia olemalla ystävällinen ja kiva. Minä en saa naisia olemalla sellainen kuin olen. Minä en saa naisia olemaalla kova. Minä en saa naisia olemalla pelottava. Minä en saa naisia yhtään millään. älatgdrgdrkjgdrjolidrfkpogkjdrwogkjgdrkmgoådrfsjgöjbvgd9lsgfoöksdfgkuvv klgfpmlbvomöjdr.isgp9jdifbvkjlbcosfvghkoöfsbgkjovöeghfkpoöäf0sdtihfgoöpfisjcgkhfbölofskgl90.e-ml.ofbomösfcgkjbfl.sofibflsbgkl.ofsäp9rtkyä0r93tikh-öldf.bvk,mxcglvbkh0ogkbhnd-tf.s´0ådfgihkjsdf.gijhpoöks9h0op åxvgclhfm,gi¨gfkbm-lbcovi-ölsdhkxä0vcghbnklx-.fglhö'å0ew5m4-y.lg n-y,.lör
exvgflbn,öfjskl¨g f0b9ni,ö'wäpgfnkymfeodbjr,m.s-toyhit90åegyhkmödgflohko9irfåstb- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tälle tyypille jokainen palstalle kirjoittava on vain trolli.
Siis sulle vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vähän aina välillä hyväillä sieltä ehkäpä jopa kielen kärjellä pyöritellä😘
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onko sulla mitään ideaa missään
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Osaan olla sitäkin.
Osaatko nähdäänkö tosa keskellä kuopion toria laita päivä ja kellon aika kun pääset paikalle sillai hyvällä varauksella kun satunnaisesti näitä kirjoittelen sinne tänne sillai voi tietää koska näkee kyseisen kirjoituksen
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hoh hoijaa taas. Minä en saa naisia olemalla hiljainen ja kiltti. Minä en saa naisia olemalla ystävällinen ja kiva. Minä en saa naisia olemalla sellainen kuin olen. Minä en saa naisia olemaalla kova. Minä en saa naisia olemalla pelottava. Minä en saa naisia yhtään millään. älatgdrgdrkjgdrjolidrfkpogkjdrwogkjgdrkmgoådrfsjgöjbvgd9lsgfoöksdfgkuvv klgfpmlbvomöjdr.isgp9jdifbvkjlbcosfvghkoöfsbgkjovöeghfkpoöäf0sdtihfgoöpfisjcgkhfbölofskgl90.e-ml.ofbomösfcgkjbfl.sofibflsbgkl.ofsäp9rtkyä0r93tikh-öldf.bvk,mxcglvbkh0ogkbhnd-tf.s´0ådfgihkjsdf.gijhpoöks9h0op åxvgclhfm,gi¨gfkbm-lbcovi-ölsdhkxä0vcghbnklx-.fglhö'å0ew5m4-y.lg n-y,.lör
exvgflbn,öfjskl¨g f0b9ni,ö'wäpgfnkymfeodbjr,m.s-toyhit90åegyhkmödgflohko9irfåstbJoko sä nyt sekosit ja mä kun vasta olen alkanu lämmitteleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vähän aina välillä hyväillä sieltä ehkäpä jopa kielen kärjellä pyöritellä😘
Siitä voi seota hetkellisesti kun pidättää.. se on hallussa;)
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko nähdäänkö tosa keskellä kuopion toria laita päivä ja kellon aika kun pääset paikalle sillai hyvällä varauksella kun satunnaisesti näitä kirjoittelen sinne tänne sillai voi tietää koska näkee kyseisen kirjoituksen
Kuopio on 150 km täältä jossa nyt olen ja elän.
- Anonyymi
Olisi pitänyt jättää tämä aloitus näköjään kirjoittamatta mutta en vain tajunnut että mielensäpahoittajat on taas palstoilla 😂
- Anonyymi
Sinä olet aina palstoilla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, sen verran käyn että arvasin että tämän jotkut vakkaripalstalaiset ottaa provoiluna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin trollimies on aina palstoilla kuten sinäkin olet täällä elämässä valheellista varjoelämää jonkun kannoilla😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin trollimies on aina palstoilla kuten sinäkin olet täällä elämässä valheellista varjoelämää jonkun kannoilla😉
Sun seurassa on ihan mukava viettää aikaa näinkin ja toisinaan ehkä hieman kiusia sun mieltä sillai kivan lämpimästi hyväillen kuinka ihanaa olisikaan ottaa sua lanteilta kiinni vetää itseäni vasten ja suudella sun kaunista niskaa ja kaulaa.... 🤗😘
- Anonyymi
Miksi ei saisi katsoa mitä väärää siinä voisi olla
- Anonyymi
Mikä saa sut ajattelemaan noin suhteessa ollessasi kenties et ole sinulle sopivassa suhteessa
- Anonyymi
Kaikenlaista tulee mietittyä 🤔 Ja sinkuille yllärinä että varattukin voi ihastua toiseen ihmiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista tulee mietittyä 🤔 Ja sinkuille yllärinä että varattukin voi ihastua toiseen ihmiseen.
Ei ole normaalia kirjoittaa asiasta täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuo häpeä juttu tuossa on? Onko kohteesi jotenkin hävettävä? Mitä häpeämistä siinä on jos saa pakit jos olet suhteessa. Kipittelet vain takaisin omasi luo jos se enää huolii sua tuon jälkeen. Mielisairasta läpändeerosta vain. Nykyään ei pyydetä treffeille. Mistä aikakaudesta matkustit tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole normaalia kirjoittaa asiasta täällä
Ei ole normaalia uskoa kaikkea lukemaansa, varsinkaan täällä jos se tuntuu siihen uskottavuusarvoon riittävän, että kirjoittaja on joksikin naiseksi oletettu anonyymipalstalla, niin kuin se tuntuu riittävän vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuo häpeä juttu tuossa on? Onko kohteesi jotenkin hävettävä? Mitä häpeämistä siinä on jos saa pakit jos olet suhteessa. Kipittelet vain takaisin omasi luo jos se enää huolii sua tuon jälkeen. Mielisairasta läpändeerosta vain. Nykyään ei pyydetä treffeille. Mistä aikakaudesta matkustit tänne?
Miten nykyää toimitaan.treffeille ei siis pyydetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nykyää toimitaan.treffeille ei siis pyydetä.
Jos et tiedä niin en voi auttaa. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tiedä niin en voi auttaa. :(
Sepä ikävää. Ehkä joku toinen tietää.
- Anonyymi
Kirjoittamaan oppiminen oikeassa kehossa vaatii harjoittelua.
- Anonyymi
Ufollako sä tänne tulit?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601