Jos olisin

Anonyymi-ap

vapaa niin kyllä kaiken häpeän uhallakin menisin nyt yhtä miestä kysymään treffeille.

47

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä varattunakin voi mennä treffeille. Ihan jotain viatonta sylipainia vaan.

• Anonyymi

Ai viatonta 😂

• Anonyymi

mitäs häpeemistä siinä olis..? komee adonis kuitenkin😊

• Anonyymi

Tarkoitinkin että itseä hävettäisi jos saisi pakit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuskin saat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua hävettäis ennemminkin se että varattuna pyytäisin jotain treffeille mutta ethän ole varattu kellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän ei selviäisi kuin kysymällä mu kuitenkin sillai rehellisesti että missä mennään vähintäänkin lähtökohtaisesti

• Anonyymi

Kahville voi kysyä aina

• Anonyymi

Niin no nämä on näitä loukkaamistarkoituksessa tehtyjä aloituksia. Väännellään asiat mahdollisimman mahdottomiksi.

• Täällä juuri muuta olekaan. Ja sitten pariskuntien muhinointia.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Täällä juuri muuta olekaan. Ja sitten pariskuntien muhinointia.

En ole täällä pariskuntia huomannut.

• Anonyymi

Ja höpö höpö. En tarkoittanut loukata ketään tällä aloituksella mutta enhän mä tietysti voi mitään jos joku tälläisestäkin vetää herneet nenään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten olet sokea. Kyllä minessa ketjussa sydämet vilkkuu. Lue tarkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja höpö höpö. En tarkoittanut loukata ketään tällä aloituksella mutta enhän mä tietysti voi mitään jos joku tälläisestäkin vetää herneet nenään.

No trolli olet vain senhän nyt huomaa jokainen

• Anonyymi kirjoitti:

Voin sulle illan mittaan merkata jollain kaikki palstaparit.

• Anonyymi kirjoitti:

Tälle tyypille jokainen palstalle kirjoittava on vain trolli.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sitten olet sokea. Kyllä minessa ketjussa sydämet vilkkuu. Lue tarkemmin.

Niin no täällä voi vähän huseerata leikisti kaikkien kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ideaa siinä on. Lue tarkemmin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Olet pelottava

• Anonyymi kirjoitti:

Olet pelottava

Osaan olla sitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ehkä tämä mies on ajattelevinaan itsestään jonkun naisen puolesta

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Osaan olla sitäkin.

No on hyvä jos et saa niitä naisia jos aiot olla pelottava.

• Anonyymi kirjoitti:

No on hyvä jos et saa niitä naisia jos aiot olla pelottava.

Hoh hoijaa taas. Minä en saa naisia olemalla hiljainen ja kiltti. Minä en saa naisia olemalla ystävällinen ja kiva. Minä en saa naisia olemalla sellainen kuin olen. Minä en saa naisia olemaalla kova. Minä en saa naisia olemalla pelottava. Minä en saa naisia yhtään millään. älatgdrgdrkjgdrjolidrfkpogkjdrwogkjgdrkmgoådrfsjgöjbvgd9lsgfoöksdfgkuvv klgfpmlbvomöjdr.isgp9jdifbvkjlbcosfvghkoöfsbgkjovöeghfkpoöäf0sdtihfgoöpfisjcgkhfbölofskgl90.e-ml.ofbomösfcgkjbfl.sofibflsbgkl.ofsäp9rtkyä0r93tikh-öldf.bvk,mxcglvbkh0ogkbhnd-tf.s´0ådfgihkjsdf.gijhpoöks9h0op åxvgclhfm,gi¨gfkbm-lbcovi-ölsdhkxä0vcghbnklx-.fglhö'å0ew5m4-y.lg n-y,.lör
        exvgflbn,öfjskl¨g f0b9ni,ö'wäpgfnkymfeodbjr,m.s-toyhit90åegyhkmödgflohko9irfåstb

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tälle tyypille jokainen palstalle kirjoittava on vain trolli.

Siis sulle vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vähän aina välillä hyväillä sieltä ehkäpä jopa kielen kärjellä pyöritellä😘

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Onko sulla mitään ideaa missään

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Osaan olla sitäkin.

Osaatko nähdäänkö tosa keskellä kuopion toria laita päivä ja kellon aika kun pääset paikalle sillai hyvällä varauksella kun satunnaisesti näitä kirjoittelen sinne tänne sillai voi tietää koska näkee kyseisen kirjoituksen

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hoh hoijaa taas. Minä en saa naisia olemalla hiljainen ja kiltti. Minä en saa naisia olemalla ystävällinen ja kiva. Minä en saa naisia olemalla sellainen kuin olen. Minä en saa naisia olemaalla kova. Minä en saa naisia olemalla pelottava. Minä en saa naisia yhtään millään. älatgdrgdrkjgdrjolidrfkpogkjdrwogkjgdrkmgoådrfsjgöjbvgd9lsgfoöksdfgkuvv klgfpmlbvomöjdr.isgp9jdifbvkjlbcosfvghkoöfsbgkjovöeghfkpoöäf0sdtihfgoöpfisjcgkhfbölofskgl90.e-ml.ofbomösfcgkjbfl.sofibflsbgkl.ofsäp9rtkyä0r93tikh-öldf.bvk,mxcglvbkh0ogkbhnd-tf.s´0ådfgihkjsdf.gijhpoöks9h0op åxvgclhfm,gi¨gfkbm-lbcovi-ölsdhkxä0vcghbnklx-.fglhö'å0ew5m4-y.lg n-y,.lör
        exvgflbn,öfjskl¨g f0b9ni,ö'wäpgfnkymfeodbjr,m.s-toyhit90åegyhkmödgflohko9irfåstb

Joko sä nyt sekosit ja mä kun vasta olen alkanu lämmitteleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vähän aina välillä hyväillä sieltä ehkäpä jopa kielen kärjellä pyöritellä😘

Siitä voi seota hetkellisesti kun pidättää.. se on hallussa;)

• Anonyymi kirjoitti:

Osaatko nähdäänkö tosa keskellä kuopion toria laita päivä ja kellon aika kun pääset paikalle sillai hyvällä varauksella kun satunnaisesti näitä kirjoittelen sinne tänne sillai voi tietää koska näkee kyseisen kirjoituksen

Kuopio on 150 km täältä jossa nyt olen ja elän.

• Anonyymi

Olisi pitänyt jättää tämä aloitus näköjään kirjoittamatta mutta en vain tajunnut että mielensäpahoittajat on taas palstoilla 😂

• Anonyymi

Sinä olet aina palstoilla 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, sen verran käyn että arvasin että tämän jotkut vakkaripalstalaiset ottaa provoiluna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin trollimies on aina palstoilla kuten sinäkin olet täällä elämässä valheellista varjoelämää jonkun kannoilla😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin trollimies on aina palstoilla kuten sinäkin olet täällä elämässä valheellista varjoelämää jonkun kannoilla😉

Sun seurassa on ihan mukava viettää aikaa näinkin ja toisinaan ehkä hieman kiusia sun mieltä sillai kivan lämpimästi hyväillen kuinka ihanaa olisikaan ottaa sua lanteilta kiinni vetää itseäni vasten ja suudella sun kaunista niskaa ja kaulaa.... 🤗😘

• Anonyymi

Miksi ei saisi katsoa mitä väärää siinä voisi olla

• Anonyymi

Mikä saa sut ajattelemaan noin suhteessa ollessasi kenties et ole sinulle sopivassa suhteessa

• Anonyymi

Kaikenlaista tulee mietittyä 🤔 Ja sinkuille yllärinä että varattukin voi ihastua toiseen ihmiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaista tulee mietittyä 🤔 Ja sinkuille yllärinä että varattukin voi ihastua toiseen ihmiseen.

Ei ole normaalia kirjoittaa asiasta täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuo häpeä juttu tuossa on? Onko kohteesi jotenkin hävettävä? Mitä häpeämistä siinä on jos saa pakit jos olet suhteessa. Kipittelet vain takaisin omasi luo jos se enää huolii sua tuon jälkeen. Mielisairasta läpändeerosta vain. Nykyään ei pyydetä treffeille. Mistä aikakaudesta matkustit tänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole normaalia kirjoittaa asiasta täällä

Ei ole normaalia uskoa kaikkea lukemaansa, varsinkaan täällä jos se tuntuu siihen uskottavuusarvoon riittävän, että kirjoittaja on joksikin naiseksi oletettu anonyymipalstalla, niin kuin se tuntuu riittävän vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuo häpeä juttu tuossa on? Onko kohteesi jotenkin hävettävä? Mitä häpeämistä siinä on jos saa pakit jos olet suhteessa. Kipittelet vain takaisin omasi luo jos se enää huolii sua tuon jälkeen. Mielisairasta läpändeerosta vain. Nykyään ei pyydetä treffeille. Mistä aikakaudesta matkustit tänne?

Miten nykyää toimitaan.treffeille ei siis pyydetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nykyää toimitaan.treffeille ei siis pyydetä.

Jos et tiedä niin en voi auttaa. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tiedä niin en voi auttaa. :(

Sepä ikävää. Ehkä joku toinen tietää.

• Anonyymi

Kirjoittamaan oppiminen oikeassa kehossa vaatii harjoittelua.

• Anonyymi

Ufollako sä tänne tulit?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe