Heidän ase ja NATO hihhuloinnistaan. Olen itse asunut Puolassa 4-kuukautta ja tiedän kyseessä olevan Venäjä vihamielisen valtion vaikka Neuvostoliitto vapautti 1945 Puolan natsisaksan orjuudesta.
Pian on tulossa meidän Ukrainan hallintoa vastustavien lättäpäiden rauhan tervehdys Murmanskiin jossa myös itse aion olla mukana.
https://mvlehti.net/2022/11/05/saattue-murmanskiin-2022-rauhan-ja-ystavyyden-autosaattue-2-4-12-ohjelma-ja-hintatiedot-vahvistettu/
Esim. Murmanskissa tai vaikka Kostamuksessa pärjää muuten Suomen kielellä toisin kuin sotilaskarkureiden luuserimaa Ukrainassa.
Olen tyytyväinen että Venäjä kosti puolalle ja ukrainalle
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
1939 Neuvosto-Venäjä hyökkäsi yhdessä natzitovereidensa kanssa Puolaan
- Anonyymi
Kommarit ja natsit olivat tovereita kesäkuuhun 1941 saakka. Tästä pitää aina välillä muistuttaa.
- Anonyymi
Venäjä vihaa Puolaa ja Puola vihaa Venäjää.
- Anonyymi
Ja tuota neiti Delfineä ei edes kannata vihata, on se niin mitätön luuseri, täysin ihmiskunnan pohjasakkaa.
- Anonyymi
"Neuvostoliitto vapautti 1945 Puolan natsisaksan orjuudesta"
Heheh, ja taas siellä ukrot ja venkut vuoronperään "vapauttaa" alueita. VMP. Ei vittu pitäisi koskea noihin juttuihin pitkällä tikullakaan. - Anonyymi
Nolosti meni tääkin aloitus, ei ollut Venäjä asialla kuin välillisesti.
Venäjä ei oikeasti uskaltaisi ammuskella suoraan NATO maahan, sieltä tulisi pataan niin maan PERKELEESTI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692